Gå til innhold

Kvinne, lønner deg seg med Tinder Gold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt som så at hvis jeg sveiper noen vekk så er det jo en grunn for det og da trenger jeg jo egentlig ikke å se om de har sveipet meg høyre. Så jeg har ikke betalt for noe abonnement der.

Uansett så er det jo "ingen" som gidder å konversere på tinder. Lastet heller ned Bumble. Har bedre hell der, pluss at matchene forsvinner dersom man ikke har kontakt så de slipper å hope seg opp. Pluss at jeg som dame må ta kontakt først. 

Anonymkode: 80ad7...07e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg var Tinder gold gull😍 Jeg fant samboeren min på den listen over hvem som hadde likt meg, jeg hadde nok ikke matchet med han om jeg ikke så han der og la merke til hvor snille øyne han hadde. (Han hadde bilde i baris, som er automatisk nei for meg, tenker at de som er så opptatt av kropp ikke vil like min kropp). 

Venninnen min hadde et godt øye til en på jobb, og hadde ikke matchet med han om ikke hun hadde hatt gold og sett at han likte henne. De er og samboere i dag😊

Anonymkode: 3e2ab...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle har gull, så er det jo ingen som liker hverandre først? Hvordan kan to med gull finne hverandres.

Anonymkode: 1f990...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis alle har gull, så er det jo ingen som liker hverandre først? Hvordan kan to med gull finne hverandres.

Anonymkode: 1f990...c4d

 

Det lurte jeg også på!

Og jeg har som en annen her skriver opplevd flere ganger at jeg har sveipet høyre, og så går det bare noen minutter så matcher jeg med vedkommende....

 

Anonymkode: 40f90...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel en fordel til med Gold, og det er at du får flere å sveipe på av gangen? I ubetalt profil får du så og så mange før den sier det er tomt. Så kommer det noen nye dagen etter...

Anonymkode: 40f90...57b

Rart, aldri gått tom for swipes. Har ikke gull 

Anonymkode: 6009a...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Det lurte jeg også på!

Og jeg har som en annen her skriver opplevd flere ganger at jeg har sveipet høyre, og så går det bare noen minutter så matcher jeg med vedkommende....

 

Anonymkode: 40f90...57b

Vedkommende har gull og ser at du har likt. Og behøver ikke swipe gjennom 1000 profiler før de finner din, men ser den med en gang. 

Anonymkode: 6009a...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ellers tror du jeg skulle være så bitter? 

Anonymkode: 4dec0...508

Jeg tenkte meg at du var en mann ja. Som ikke klarer å sette seg inn i kvinnens perspektiv når det kommer til Tinder.

Anonymkode: 31e77...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte meg at du var en mann ja. Som ikke klarer å sette seg inn i kvinnens perspektiv når det kommer til Tinder.

Anonymkode: 31e77...370

Nei, klarer ikke å sette meg inn i hvordan det er å få match på 90% av de du swiper høyre på. Uff, det må være helt jævlig. 

Anonymkode: 4dec0...508

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt å høre at ikke "alle" sveiper ukritisk. Jeg sveiper også kun de som har likt meg, og de mest interessante fra bunken.  M50

Anonymkode: 1d73f...bfc

Er det mange på din alder på tinder?

Anonymkode: 9b990...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, klarer ikke å sette meg inn i hvordan det er å få match på 90% av de du swiper høyre på. Uff, det må være helt jævlig. 

Anonymkode: 4dec0...508

Menn sveiper ja høyre til ALT. Man vet aldri om de er interessert i deg eller i det hele tatt har sett profilen din. Dere sveiper ofte på automatikk. I de fleste tilfellene er mennene som gir deg likes totalt uaktuelle av diverse årsaker. Da må man drive å sortere. Når dere menn får likes eller match er den ofte geniun fra kvinnens side og gjennomtenkt...

Anonymkode: 31e77...370

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn sveiper ja høyre til ALT. Man vet aldri om de er interessert i deg eller i det hele tatt har sett profilen din. Dere sveiper ofte på automatikk. I de fleste tilfellene er mennene som gir deg likes totalt uaktuelle av diverse årsaker. Da må man drive å sortere. Når dere menn får likes eller match er den ofte geniun fra kvinnens side og gjennomtenkt...

Anonymkode: 31e77...370

Hvor genuint og gjennomtenkt kan det egentlig være utfra fire bilder og, i beste fall, halvannen linje bio? 

Jeg swiper ikke høyre på alle, men de fleste. Styrer unna de som ser ut som typiske "party girls", men ellers det meste ja. Det er fordi jeg er villig til å gi de fleste en sjanse og se etter en god samtale og kjemi. 

Og det er egentlig alt jeg ber om tilbake. En sjanse til å presentere meg selv skikkelig og se etter kjemi. Men nei... Er det rart jeg er bitter? 

Anonymkode: 4dec0...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor genuint og gjennomtenkt kan det egentlig være utfra fire bilder og, i beste fall, halvannen linje bio? 

Jeg swiper ikke høyre på alle, men de fleste. Styrer unna de som ser ut som typiske "party girls", men ellers det meste ja. Det er fordi jeg er villig til å gi de fleste en sjanse og se etter en god samtale og kjemi. 

Og det er egentlig alt jeg ber om tilbake. En sjanse til å presentere meg selv skikkelig og se etter kjemi. Men nei... Er det rart jeg er bitter? 

Anonymkode: 4dec0...508

My point exactly... Ja det er rart at du er bitter.

Anonymkode: 31e77...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn sveiper ja høyre til ALT. Man vet aldri om de er interessert i deg eller i det hele tatt har sett profilen din. Dere sveiper ofte på automatikk. I de fleste tilfellene er mennene som gir deg likes totalt uaktuelle av diverse årsaker. Da må man drive å sortere. Når dere menn får likes eller match er den ofte geniun fra kvinnens side og gjennomtenkt...

Anonymkode: 31e77...370

Menn får jo gjerne ingen eller neste ingen likes, hvordan kan det bli verre enn det egentlig? Du synes det er så vanskelig fordi du får masse likes av uattraktive menn, mens menn ofte ikke får noe som helst. Et absolutt minimum er jo å få likes

Anonymkode: 9ce9e...749

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn sveiper ja høyre til ALT.

Jeg sveiper venstre på 90-95% .... Liker ikke oppdolla folk.. .Eller "mindre pene" jenter. .Eller hvaler.. Eller litt overvektige folk. Eller folk som ser gamle ut. eller høye folk. 

Anonymkode: 6009a...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange på din alder på tinder?

Anonymkode: 9b990...470

 

ts svarer her: Mange menn i 50-årene på Tinder i alle fall. Om det er mange kvinner i 50-årene vet jeg naturlig nok ikke...

ts

Anonymkode: 40f90...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

My point exactly... Ja det er rart at du er bitter.

Anonymkode: 31e77...370

Hva? Hva er poenget ditt? At menn er nødt til å swipe høyre på så og si alle for å overhodet ha en sjanse? 

Hadde jeg swipet selektivt slik som dere damer gjør hadde jeg sannsynligvis ikke fått en eneste match. Hvordan synes du dét er rettferdig? 

Anonymkode: 4dec0...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva? Hva er poenget ditt? At menn er nødt til å swipe høyre på så og si alle for å overhodet ha en sjanse? 

Hadde jeg swipet selektivt slik som dere damer gjør hadde jeg sannsynligvis ikke fått en eneste match. Hvordan synes du dét er rettferdig? 

Anonymkode: 4dec0...508

 

Rettferdig og rettferdig..... Jeg er dame og får ikke så mange matcher jeg heller. Matcher langt i fra med alle jeg sveiper høyre på. Det er nok bare de yngste damene som trekker menn, oss middelaldrende gjør nok ikke det.

ts

Anonymkode: 40f90...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn får jo gjerne ingen eller neste ingen likes, hvordan kan det bli verre enn det egentlig? Du synes det er så vanskelig fordi du får masse likes av uattraktive menn, mens menn ofte ikke får noe som helst. Et absolutt minimum er jo å få likes

Anonymkode: 9ce9e...749

De kvinnene som trykker like eller matcher med dere vet dere er interessert. Det er større sjanse for at menn finner det de leter etter på Tinder, enn hva kvinner gjør.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva? Hva er poenget ditt? At menn er nødt til å swipe høyre på så og si alle for å overhodet ha en sjanse? 

Hadde jeg swipet selektivt slik som dere damer gjør hadde jeg sannsynligvis ikke fått en eneste match. Hvordan synes du dét er rettferdig? 

Anonymkode: 4dec0...508

Hadde dere ikke drevet med å sveipe på alle kvinner hadde ikke kvinner vært så selektive heller. Det er dere som skaper Tinder kulturen som er i dag. Fordi dere er desperate etter likes og match vet kvinner selvsagt ikke om hun er en blandt 5000 eller en av få utvalgte profiler.

Anonymkode: 31e77...370

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vedkommende har gull og ser at du har likt. Og behøver ikke swipe gjennom 1000 profiler før de finner din, men ser den med en gang. 

Anonymkode: 6009a...c53

Men hvis du har gull (begge har gull) så har ikke du likt først. Ingen har likt først fordi begge blad gjennom de som allerede har likt seg. Da vil de aldri like hverandre?

Anonymkode: 1f990...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis du har gull (begge har gull) så har ikke du likt først. Ingen har likt først fordi begge blad gjennom de som allerede har likt seg. Da vil de aldri like hverandre?

Anonymkode: 1f990...c4d

Jeg har av og til gull, men jeg sveiper da litt likevel 😊 

Anonymkode: 93b5d...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...