AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg hadde en del mensmurringer til å begynne med (de første 5 - 6 ukene), men nå er de tilbake for fullt. Akkurat like smerter som når mensen er like rundt hjørne. Det er ikke ligamentsmerter, det kjennes annerledes ut. Kynnere kan det heller ikke være, ettersom da knytter magen seg sammen. Tatt urinrprøve, og der så alt bra ut. Andre som har opplevd mensmurringer når de er rundt 15 uker på vei? Evt. senere i svangerskapet? Burde jeg sjekke det opp? Anonymkode: 7fb6b...d59
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg har hatt det litt til å frå hele svangerskapet, er nå litt over halvveis. Er av og til bekymra, men tror det bare er livmor som vokser 🤞🤞 Anonymkode: 7ebea...816
Patriotpaula Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg hadde det av og på gjennom hele svangerskapet 😊 Var en del bekymret i starten, men måtte etter hvert bare «godta» at murringene kom av og på, sånn var det bare i svangerskapet mitt. Er nok bare livmoren som vokser, som skrevet over her 😊
Straale Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg lurte på det samme og fant dette: Menstruasjonslignende smerter eller uspesifikke magesmerter rett over lysken er vanlig i svangerskapet. Noen får smerter midt i eller øverst oppe i magen. Årsaken til smertene kan være strekk på de båndene som holder livmoren på plass, eller at muskler i bukveggen strekkes i forbindelse med at livmoren vokser. Slike smerter er ufarlige og blant de vanligste plagene i svangerskapet. https://nhi.no/familie/graviditet/symptomsjekker/magesmerter-i-svangerskapet/ Sjekk om dette stemmer overens med din opplevelse, men ikke nøl med å spørre en lege eller jordmor hvis du er usikker, tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå