Gå til innhold

står opp 05.00 etter å ha stilt klokken..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det var tortur i seg selv å stå opp 06.00, nå står vi opp en time før. legges til samme klokkeslett som før, 19.00! går dette seg til av seg selv, har noen greie tips, eller må vi vente til våren når vi snur igjen?😂😭

Anonymkode: dbc7b...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går seg til, men ikke over natten. Her merker vi bedring allerede. Forrige gang tok det vel kanskje en uke, så var ungene tilbake til å sove "helt" til 05:30 igjen (våre vokner mellom 05-05:30 til vanlig... så etter klokkestillingen var det noen dager med 04-04:30). 

Anonymkode: 50a7d...9c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min minste våkner opp 3.30 nå (vanligvis 4.30)🤣

Anonymkode: 93f87...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår våkner vanligvis 6.30 og er nå på 3. dagen med oppvåkning 5.30 😅 satser på det går seg til etter en stund!

Anonymkode: 72655...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går seg til, men ikke over natten. Her merker vi bedring allerede. Forrige gang tok det vel kanskje en uke, så var ungene tilbake til å sove "helt" til 05:30 igjen (våre vokner mellom 05-05:30 til vanlig... så etter klokkestillingen var det noen dager med 04-04:30). 

Anonymkode: 50a7d...9c4

 

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min minste våkner opp 3.30 nå (vanligvis 4.30)🤣

Anonymkode: 93f87...a32

 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det 4 😅

Anonymkode: f99ab...966

 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vår våkner vanligvis 6.30 og er nå på 3. dagen med oppvåkning 5.30 😅 satser på det går seg til etter en stund!

Anonymkode: 72655...68d

all respekt til dere, at dere klarer 😂 (joda, man må jo bare). men når legger dere dere? er babyene våkne på natt? frøkna mi våkner to ganger på natt for mat, då sliter jeg med å sovne igjen.. må jo legge meg 19.00 jeg også skal jeg være uthvilt 🙉

Anonymkode: dbc7b...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

all respekt til dere, at dere klarer 😂 (joda, man må jo bare). men når legger dere dere? er babyene våkne på natt? frøkna mi våkner to ganger på natt for mat, då sliter jeg med å sovne igjen.. må jo legge meg 19.00 jeg også skal jeg være uthvilt 🙉

Anonymkode: dbc7b...21c

Min sover natten gjennom, men han er 1,5 år da 😅 jeg legger meg kl 22, sovner som regel innen 22.30. Da er jeg faktisk greit uthvilt når han våkner 😊

Anonymkode: 72655...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en unge som ikke påvirkes av dette og en unge som kommer en time i ulage. Den andre justerer seg med ca 5-10 minutter hver dag, så vi nærmer oss normaltilstand. 

Anonymkode: cc21e...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 2 åring hadde endelig startet å sove til kl 6 etter å ha våknet 04.30-05.00 siden han ble født. Men nå er han tilbake til kl 5 igjen. Så frustrerende! Håper det går seg til igjen snart. Blir helt sprø av å bruke 1 time for å få han til å sove, våkne flere ganger om natten for så å stå opp kl 5. 

Anonymkode: 4dd9c...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her  men det pleier å gå seg til innen en uke. Jeg snu ikke klokka på meg selv før ungen sover litt lenger. Så jeg legger meg en time tidligere enn jeg pleide, og står opp en time tidligere (legger meg 21-22 og står opp 5). Kroppen min er jo vant til å legge seg til den tiden før klokkestillingen så det går helt fint. 

Anonymkode: 21e3b...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

all respekt til dere, at dere klarer 😂 (joda, man må jo bare). men når legger dere dere? er babyene våkne på natt? frøkna mi våkner to ganger på natt for mat, då sliter jeg med å sovne igjen.. må jo legge meg 19.00 jeg også skal jeg være uthvilt 🙉

Anonymkode: dbc7b...21c

Jeg må legge meg klokka 20 for å klare dagene, og likevel er jeg utslitt. Det gjør noe med psyken å stå opp så tidlig, når jeg begynner på jobb har jeg allerede vært oppe i fire timer liksom 😅

Anonymkode: f99ab...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

all respekt til dere, at dere klarer 😂 (joda, man må jo bare). men når legger dere dere? er babyene våkne på natt? frøkna mi våkner to ganger på natt for mat, då sliter jeg med å sovne igjen.. må jo legge meg 19.00 jeg også skal jeg være uthvilt 🙉

Anonymkode: dbc7b...21c

Legger meg kl 22. Er aldri uthvilt ;) Har ikke vært det på snart tre år. Men om jeg legger meg tidligere, betyr det absolutt null tid til egne ting, da er det bare jobb - være med barna - legge seg, og da vil jeg heller være trøtt i trynet. 

Anonymkode: 50a7d...9c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger meg kl 20.30 til tross for at jeg har en som sover stort sett hele natten, men unntak av litt klynking nå og da. Han våkner mellom 05.30 - 06.00

Etter vi stilte klokken har han stått opp mellom 04-05..  Det er et mareritt for han er så trøtt selv om han nekter å sove mer, så blir morningen fullt av raserianfall og grining... 

Anonymkode: 4c48f...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

all respekt til dere, at dere klarer 😂 (joda, man må jo bare). men når legger dere dere? er babyene våkne på natt? frøkna mi våkner to ganger på natt for mat, då sliter jeg med å sovne igjen.. må jo legge meg 19.00 jeg også skal jeg være uthvilt 🙉

Anonymkode: dbc7b...21c

Babyen er heldigvis ikke mye våken på natt mellom 18-03.30🤣 jeg legger meg kl 20-21. 

Anonymkode: 93f87...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...