Gå til innhold

Hva blir kvinner mest sexuelt opphisset av


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 27.10.2020 den 21.34, Hr. Aktiv skrev:

Dette blir kvinner opphisset av. 

Slik vil regjeringen bruke pengene neste år - Norge - Klar Tale

Oh Yes. 😍😍😍😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av de kroppene som er jævlig, så er det nr. 1. 

Heller sexylubb enn store muskler. Synes han nr ser helt fabelaktig ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Badbunny skrev:

Glemte en viktig ting!!! Hygiene omg!! Det er sååå viktig. Når en mann alltid lukter godt, steller seg, er ren og tar vare på kroppen. Det er et must. Har han på one million parfymen så dåner jeg helt

Ooh yes, pluss god munnhygiene. Dårlig ånde synes jeg faktisk er værre en svettlukt. Det er lett å overse slike ting som egentlig er et must og selvfølge. Sånn turnoff ting med dårlig hygiene bytter jeg gjerne bort med en litt slappere kropp...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tent på forskjellige ting med forskjellige menn. Noen var det bare BAM supertenning med fra første øyekast, han var kjekk (i mine øyne) men det var noe mer også, noe helt spesielt og elektrisk som ikke kan forklares. 
Hos andre har jeg først lagt merke til stilen (langt hår og skjegg som jeg synes er supersexy), og kule spesielle klær. 
Men jeg har alltid likt slanke, hengslete menn, de har ikke trengt å ha noe særlig med muskler. Mannen min er slank og stram, han har senete armer og lår, men ikke så mye muskler. 

I tillegg er han omsorgsfull, spennende, morsom, forståelsesfull, ren og delikat, og det er aldri kjedelig å være sammen med ham. Jeg tenner fremdeles på ham.
 

Og til dem som mener kvinner kun bryr seg om penger, han har tjent mindre enn meg gjennom alle de ti årene vi har vært sammen, så det er altså ikke et tema.

Endret av Caroline1986
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2020 den 14.41, Kvinnenavn skrev:

Ja, for thaidamer går for vestlige menn, fordi de tenner dem seksuelt. 

Såklart tenner de mere på nordiske menn. De er høy, kraftigere bygd, mere muskuløs osv. 

Anonymkode: 88558...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/27/2020 at 9:20 PM, AnonymBruker said:

En mann med veltrent kropp og stygt ansikt

hqdefault.jpg

eller pent ansikt med jævlig kropp

Kourtney-Kardashian-Scott-Disick.jpg

Anonymkode: 10df0...1a7

 

Nei - se under:

 

gettyimages-867308326-1551132255.jpg?cro

Anonymkode: f2a4e...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væremåten, blikket og lukten hans. En pen kropp eller et pent ansikt gjør ingenting for meg. Det er noe mentalt som må passe. Jeg må føle noe for han.

Anonymkode: 4497d...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 21.20, AnonymBruker skrev:

En mann med veltrent kropp og stygt ansikt

hqdefault.jpg

eller pent ansikt med jævlig kropp

Kourtney-Kardashian-Scott-Disick.jpg

Anonymkode: 10df0...1a7

Ingen av de du har ment å vise til. Men han i bakgrunnen på nederste bilde.... Yummy!😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Nei - se under:

 

gettyimages-867308326-1551132255.jpg?cro

Anonymkode: f2a4e...bdb

Du/dere som nevner penger, prøver dere å være morsomme? Eller hva er greia?

Anonymkode: 7d7e2...9e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner gjennomsnittlig er mest opptatt av fasade og status, dette vet alle menn. Så ikke kom å nekt på dette.

Stikkord: Penger og materialisme, han er populær blant andre: kvinner kan omgås noen bare pga dette. Fasaden er utrolig viktig for dere.

Men det finnes kvinner utenom dette, men de er veldig få. Dere er altfor konforme gjennomsnittlig, så opptatt av hvordan andre tenker om dere. Tør sjelden ta egne valg i livet.

Dessverre, så norske kvinner er utrolig kjedelig gjennomsnittlig.

Anonymkode: 33813...575

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kvinner gjennomsnittlig er mest opptatt av fasade og status, dette vet alle menn. Så ikke kom å nekt på dette.

Stikkord: Penger og materialisme, han er populær blant andre: kvinner kan omgås noen bare pga dette. Fasaden er utrolig viktig for dere.

Men det finnes kvinner utenom dette, men de er veldig få. Dere er altfor konforme gjennomsnittlig, så opptatt av hvordan andre tenker om dere. Tør sjelden ta egne valg i livet.

Dessverre, så norske kvinner er utrolig kjedelig gjennomsnittlig.

Anonymkode: 33813...575

Da er det jo veldig merkelig at de aller fleste kvinner er i forhold med helt gjennomsnitlige menn.

Anonymkode: 7d7e2...9e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært både tykk og tynn. Mitt inntrykk er at jeg hadde mere "draget" når jeg var tynn, men det var nok ikke nødvendigvis fordi jeg var tynn. Men heller at jeg følte meg bedre og da hadde bedre selvtillit.  Og selvtillit er tiltrekkende.

Men har jeg lært noe som helst så er det at kvinner ikke er ėn masse med samme mening.

Endret av Mæn40
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Da er det jo veldig merkelig at de aller fleste kvinner er i forhold med helt gjennomsnitlige menn.

Anonymkode: 7d7e2...9e3

Mest med men som har høyere status enn de selv har....

Anonymkode: f2a4e...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.10.2020 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Mest med men som har høyere status enn de selv har....

Anonymkode: f2a4e...bdb

Menn har gjennomsnittlig høyere lønn enn kvinner, og de fleste eller ihvertfall mange  kvinner er sammen noen som tjener mer enn dem. Men dette er ikke rike velstående karer, men menn med normal inntekt. Mann blir gjerne sammen med noen som har lik status som seg selv, og status er ikke bare penger ;)  Dumt du tar egne dårligere erfaringer utover andre, du virker utrolig bitter...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Enriam said:

Menn har gjennomsnittlig høyere lønn enn kvinner, og de fleste eller ihvertfall mange  kvinner er sammen noen som tjener mer enn dem. Men dette er ikke rike velstående karer, men menn med normal inntekt. Mann blir gjerne sammen med noen som har lik status som seg selv, og status er ikke bare penger ;)  Dumt du tar egne dårligere erfaringer utover andre, du virker utrolig bitter...

Jeg skrev en observasjon om status og ikke noen personlig angrep. Noen som reagerer med avsporing og personlig angrep må selv vurdere hvem det er som er egentlig "bitter"....;)

 

Anonymkode: f2a4e...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 21.54, MortenMinstelønn skrev:

Er du egentlig opptatt av svar, TS? Eller mest opptatt av å fortelle damene hva du selv mener er fine og stygge kropper samt ansikter? Husk også at kvinner liker menn som tar seg bryet med å avslutte setninger med punktum, spørsmålstegn eller annen form for tegnsetting fremfor å fortelle leseren hva som er fasit på pent og stygt.

Så, ingen dame på deg, TS. Den rettigheten er inndratt til over neste helg.

Spot on!

Anonymkode: 5fb06...7e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2020 den 11.17, AnonymBruker skrev:

Beføling på rompa og bli slikket 👅.

Kvinne 41

Anonymkode: d60cd...11e

Enig! K 40

Anonymkode: 77c9d...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...