Gå til innhold

Hva blir kvinner mest sexuelt opphisset av

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

vip-credits-3.png

Anonymkode: 7a870...e6f

Det der kan være enda bedre enn stor pikk, men for å gjøre dama umiddelbart sprengkåt er vel denne enda bedre.

PalladiumCard_zps76ae7d57-removebg-preview.png

Anonymkode: e0663...0ea

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

For min del tenner jeg når typen beføler meg når vi er blandt folk 😉 

Anonymkode: cc1e1...287

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Spicymami
6 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Flink til å beskrive meg du! 😅 Neida, men de tre ordene dine er jo en fellesnevner for mange. Det at en mann holder seg frisk, sunn og tar vare på kroppen og holde seg trendy kan umulig være usexy.

Jeg er iallefall smart nok til å forstå at hvis man gir kvinner respekt, har man kommet over den første hinderet. Uten å gi kvinnen respekt degraderer du og setter henne i dårlig lys. Jeg ser så ofte at ikke menn har peiling på dette, og de feiler gang på gang uten å ta lærdom av det... All negativitet er turn-off, positivitet er turn-on... det skulle vel ikke være så vanskelig å skjønne?

Når det gjelder seksuell opphisselse kan det være så mangt, men også her gjelder det å vise respekt. Har man litt seksuell intelligens kommer det også til nytte🙄

Nettopp!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Personlighet: moden, ansvarlig, morsom, god selvtillit uten å være selvgod, gjerne en statusjobb med mye ansvar, autoritet. 
Utseende: høy, mørk, brede skuldre, store hender. 

Anonymkode: 97339...83c

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
13 timer siden, Frøken Diamant skrev:

Kjæresten min har kroppen til 1.bilde i tillegg til et nydelig utsende😍😁

Skjønner ikke at folk tenner på folk som bruker anabole steroider eller har operert kroppen til det ugjenkjennelige (i kvinners tilfelle). Anabole steroider har veldig mye dårlige bivirkninger. Ikke bra å tukle med.

Anonymkode: 88558...84f

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kvinner vil ha den alle de andre kvinnene vil ha. Dette er omtrent det eneste området hvor kvinner elsker å konkurrere.

Anonymkode: 82982...cfc

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SlemUlv
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Penger, status, materielle goder.

Anonymkode: e8cc9...16f

14 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Dette blir kvinner opphisset av. 

Slik vil regjeringen bruke pengene neste år - Norge - Klar Tale

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der kan være enda bedre enn stor pikk, men for å gjøre dama umiddelbart sprengkåt er vel denne enda bedre.

Jeg skulle NESTEN ønske dette var sant, da hadde jeg kanskje hatt egen bolig nå. Også kunne jeg reist på feriene jeg har lyst til. Besøkt bdsm klubbene jeg har hatt lyst til..

Istede, sitter jeg her. Med lav inntekt, og masse kjærlighet. Fæle greier.

Hva som tenner meg? En person som bryr seg, som ser meg, og som er seg selv. 😃 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Stor pikk kommer før begge de to du nevnte.

5 hours ago, AnonymBruker said:

:kari:

Anonymkode: 7d7e2...9e3

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg tenner på menn som behersker rettskriving og ikke skriver "sexuelt".

Anonymkode: 89ef1...98a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
15 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Dette blir kvinner opphisset av. 

Slik vil regjeringen bruke pengene neste år - Norge - Klar Tale

Spesielt de vestlige.

Anonymkode: 653fe...e69

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt de vestlige.

Anonymkode: 653fe...e69

Ja! Thaidamer går for vestlige menn av kjærlighet, ikke at de kan sikre økonomisk trygghet!

Anonymkode: 87c70...7fe

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kvinnenavn
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Thaidamer går for vestlige menn av kjærlighet, ikke at de kan sikre økonomisk trygghet!

Anonymkode: 87c70...7fe

Ja, for thaidamer går for vestlige menn, fordi de tenner dem seksuelt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Lisa Rowe

Hva blir dere kvinner, eller hva blir du som kvinne, mest seksuelt opphisset av, er vel et mer korrekt spørsmål. Kvinner er en gruppe som inneholder millioner av unike individer. Det én kvinne liker, kan en annen synes er helt forkastelig. 

Jeg personlig tenker at det er helheten som betyr noe - kombinasjonen av et (i mine øyne) tiltrekkende ansikt, en pen kropp og en fin personlighet. Men personlighet stiller selvsagt sterkest, så jeg må finne en person svært lite tiltrekkende om jeg skal la være å gå for vedkommende, selv om personligheten er fin. Men, selv om jeg er kvinne, er jeg et unikt individ, så jeg snakker selvsagt kun for meg selv. Hva andre kvinner liker eller synes er tiltrekkende er ikke noe jeg kan svare på. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Personlighet: moden, ansvarlig, morsom, god selvtillit uten å være selvgod, gjerne en statusjobb med mye ansvar, autoritet. 
Utseende: høy, mørk, brede skuldre, store hender. 

Anonymkode: 97339...83c

Jeg tipper du er singel. Og gjerne ikke skjønner hvorfor :)

Anonymkode: 72032...ac1

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner på menn som behersker rettskriving og ikke skriver "sexuelt".

Anonymkode: 89ef1...98a

Høres ut som en streng og deilig domina 😎

Anonymkode: 82982...cfc

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PassionatePatti

En veltrent kropp, helt klart. Jeg elsker å se og føle faste muskler. :)  Men det er også viktig at han har et sjarmerende vesen og god humor. Hjelper ikke at han har den deilige kroppen om han er gørr kjedelig, eller en drittsekk. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Spicymami
19 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Flink til å beskrive meg du! 😅 Neida, men de tre ordene dine er jo en fellesnevner for mange. Det at en mann holder seg frisk, sunn og tar vare på kroppen og holde seg trendy kan umulig være usexy.

Jeg er iallefall smart nok til å forstå at hvis man gir kvinner respekt, har man kommet over den første hinderet. Uten å gi kvinnen respekt degraderer du og setter henne i dårlig lys. Jeg ser så ofte at ikke menn har peiling på dette, og de feiler gang på gang uten å ta lærdom av det... All negativitet er turn-off, positivitet er turn-on... det skulle vel ikke være så vanskelig å skjønne?

Når det gjelder seksuell opphisselse kan det være så mangt, men også her gjelder det å vise respekt. Har man litt seksuell intelligens kommer det også til nytte🙄

Glemte en viktig ting!!! Hygiene omg!! Det er sååå viktig. Når en mann alltid lukter godt, steller seg, er ren og tar vare på kroppen. Det er et must. Har han på one million parfymen så dåner jeg helt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...