Gå til innhold

Hva blir kvinner mest sexuelt opphisset av


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv synse jeg intelligens, blandet med ydmykhet, er sexy 😍

Anonymkode: 426bb...913

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

vip-credits-3.png

Anonymkode: 7a870...e6f

Enda en moroklump.

Anonymkode: 7d7e2...9e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Dette blir kvinner opphisset av. 

Slik vil regjeringen bruke pengene neste år - Norge - Klar Tale

Lol. Litt bitter kanskje? 

Anonymkode: 87c70...7fe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

omsorg,modenhet, god kroppsholdning, lite kroppshår, pene øyne, sjarmerende/ godt humør, deilig latter, god berøring, når han oppriktig bryr seg, tar ansvar, er snill.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

 

Kourtney-Kardashian-Scott-Disick.jpg

Anonymkode: 10df0...1a7

Fyren bak til venstre tror jeg hadde dratt en del voksne damer i Norge

Anonymkode: 47545...efd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Riktig svar er så klart STOR PIKK

Anonymkode: 87c70...7fe

svarer en mann

Anonymkode: 426bb...913

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En morsom, klok mann som er i kontakt med egne følelser. I tillegg kommer store hender, fin nakke, sexy rumpe, og sjarmerende smil. Topper man dette med mørk dyp stemme, da kiler det godt i eggstokkene.

Anonymkode: 0ed71...eeb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bodybuilding har historisk sett aldri dratt noe særlig med damer. 

De aller fleste damer tenner ikke på oppblåste muskler. 

Anonymkode: abf49...40a

De tenner ikke på oppblåste personligheter. En veltrent kropp tenner damer. Noen damer blir skremt av veltrente kropper, det legger press på dem. Da er det lett å ty til "æsj", og trøste seg med en kropp som harmonerer med deres egen.

Anonymkode: 82982...cfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De tenner ikke på oppblåste personligheter. En veltrent kropp tenner damer. Noen damer blir skremt av veltrente kropper, det legger press på dem. Da er det lett å ty til "æsj", og trøste seg med en kropp som harmonerer med deres egen.

Anonymkode: 82982...cfc

Dette!

Jeg tror ikke at for majoriteten av damer så er en veltrent/muskeløs kropp veldig viktig. Men det er helt garantert at mange av de tenner på det, og finner det estetisk tiltrekkende. Litt som med et større utstyr egentlig.

Også veldig mange som sier at det er så ekkelt med muskeløse kropper, for det er automatisk må bety at fyren er selvopptatt. Bare en dårlig unnskyldning for at du ikke er gira på å ivareta deg selv.

 

Anonymkode: 216eb...668

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir tent av meg selv, mine fantasier og det menn har mellom bena. Om det er en mann som jeg er interessert i blir jeg tent av at han vil ha meg, gir meg oppmerksomhet og det han sier til meg. 

Jeg blir ikke tent av å se en mann...ikkr kropp eller rompe eller ansikt eller hår.

Anonymkode: 5a4e1...ece

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Traktorkusken

Mann med litt ekstra og ta i, som ikke trent, eller en spinkel en. Syns ikke noe om ekstremt høye, eller svært maskuline kropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette!

Jeg tror ikke at for majoriteten av damer så er en veltrent/muskeløs kropp veldig viktig. Men det er helt garantert at mange av de tenner på det, og finner det estetisk tiltrekkende. Litt som med et større utstyr egentlig.

Også veldig mange som sier at det er så ekkelt med muskeløse kropper, for det er automatisk må bety at fyren er selvopptatt. Bare en dårlig unnskyldning for at du ikke er gira på å ivareta deg selv.

 

Anonymkode: 216eb...668

Det er, som du ser på svarene her. Helt feil. Hvis vi hadde tent på den muskuløse, oppblåste kroppen så hadde vi vel bare svart det? 
Noen gjør sikkert det, men det er nok få. 
Det er mange menn her aldri kommer til å lære noe om kvinner, når dere nekter å lytte til svarene dere får og istedenfor hardnakket står på deres, om at «jo, dere tenner på denne kroppen!»

NEI VI GJØR IKKE DET! Den type kropp, ser bare tegneserietullete ut for meg, i alle fall. Kan gjerne ha litt definerte arbeidsmuskler, men laaaaaaaangt i fra denne hulken.

Anonymkode: b5e2f...f34

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes ikke Scott har en jævlig kropp, den er bedre enn mange andres😂

Blir mest seksuelt opphisset av en sexy, respektfull og smart mann. Med en slik mann kan jeg bli kåt av hva som helst

Endret av Badbunny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Badbunny skrev:

Blir mest seksuelt opphisset av en sexy, respektfull og smart mann

Flink til å beskrive meg du! 😅 Neida, men de tre ordene dine er jo en fellesnevner for mange. Det at en mann holder seg frisk, sunn og tar vare på kroppen og holde seg trendy kan umulig være usexy.

Jeg er iallefall smart nok til å forstå at hvis man gir kvinner respekt, har man kommet over den første hinderet. Uten å gi kvinnen respekt degraderer du og setter henne i dårlig lys. Jeg ser så ofte at ikke menn har peiling på dette, og de feiler gang på gang uten å ta lærdom av det... All negativitet er turn-off, positivitet er turn-on... det skulle vel ikke være så vanskelig å skjønne?

Når det gjelder seksuell opphisselse kan det være så mangt, men også her gjelder det å vise respekt. Har man litt seksuell intelligens kommer det også til nytte🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare svare for meg selv, og jeg tenner på hjernen. At vi har hatt en fin middag/dag, der vi har hatt gode samtaler, gjensidig respekt og omtanke, samt åpenhet ifbm hva vi liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...