Gå til innhold

Er så dritt lei av at kvinner behandles så dårlig av menn i dag, at de bare bruker oss for sex og aldri vil gifte seg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 27.10.2020 den 11.31, AnonymBruker skrev:

Det er jo urimelige krav hvis det rett og slett ikke er nok av dem. Tror de fleste menn opplever at de har kamerater som har en Tinder-fling hver uke, og kamerater som omtrent aldri blir sveipet til høyre. Fordi kvinner er såpass kresne på hvilke menn som er bra nok, får vi denne håpløse situasjonen der en liten gruppe menn blir omringet av kvinner som bruker dem for sex, mens en annen, større gruppe menn, verken er aktuelle for sex eller forhold.

Anonymkode: 05caa...1d6

Vel,det er menn som forteller kvinner at vi bør være kresne fordi ellers er vi løse og billige, men når de selv skal ha seg mus så er det plutselig en uting at hun er kresen.

Ja ja

Og den gruppen menn som angivelig ikke "får" sex/forhold er grunnet at de alle vil ha en liten elite av kvinner men det er ikke nok av dem. Og det å ha en dame som ikke er i denne eliten, er utenkelig. Så da blir de alene da selvom de har mange kvinner som kunne vært med dem.

Anonymkode: 696e8...fc2

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.10.2020 den 1.16, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier! Er umulig å finne en kjekk og snill mann i dag som vil gifte seg og få barn! Menn er så treige og kostbare. Man leser jo her hver dag om at norske kvinner er så fæle og lite verdt, og at det er synd på mennene. Men det er bare hat og dritt å få hvis en dame ikke får seg mann og at han er treig og bare bruker henne for sex. Så lei!! Skjønner ikke at folk gifter seg og får barn i dag når menn er så kalde og ekle mot oss og behandler oss som søppel!! Dritt lei tinder og de appene. 
 

synes verden generelt er kald og ond i disse tider og man opplever stadig at tilfeldige folk viser misnøye og plage overfor en på gata og butikken, at de oppfører seg paranoid og angripende. Si meg, når ble vi et så kaldt og slemt samfunn??

Anonymkode: bd5ed...de9

Har du gått deg bort, Ts? 

Dette er nemlig 2020, ikke 1920. Dersom du, personlig, har null interesse av sex uten at du er gift så får du finne deg en mann, fri til han, gifte deg med han og så ha veldig sjelden sex med han. Eller aldri - det der er ditt valg.

Vi andre kvinner ønsker ikke å «finne en mann og gifte oss». Vi vil bare ha god sex og henge med de folka som gjør livet bra og slutte å henge med dem når de ikke gjør livet bra, vi. 

Om du oppfatter verden 2020 - på sitt mest velferdsrike og inkluderende noensinne - som kald? Ja, da har du kanskje på deg feil briller? Eller omgåes feil folk? Uansett er din verdensoppfatning ditt ansvar. Ta på deg andre briller, ta deg sammen. Mener du verden er elendig? Gjør 5 ting hver dag som gjør den bedre. Ikke klag.

Anonymkode: b86e1...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Tja, ofte vil jo gjerne kvinner ha sex så fort som mulig for å finne ut om mannen er «verdt» å satse på. Man skal og bli forelsket med én gang og blir man ikke det, er ikke mannen verdt det. Kanskje å se litt på seg selv, før man dømmer andre? 

Jeg som kvinne er LEI av menn som tror at jeg er som de andre kvinnene de har vært med fordi DE andre kvinnene vil ha det sånn. 

Anonymkode: 58591...553

Men kvinner som vil ha sex så fort som mulig er billige. Blir ikke forelska i slike kvinner

Anonymkode: d3f3e...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Jeg møter bare kvinner som vil knulle på første date og det er dealbreaker for meg da jeg leter etter kjæreste. 

Anonymkode: d3f3e...0f3

Sier du nei da eller???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/27/2020 at 1:16 AM, AnonymBruker said:

Som tittelen sier! Er umulig å finne en kjekk og snill mann i dag som vil gifte seg og få barn! Menn er så treige og kostbare. Man leser jo her hver dag om at norske kvinner er så fæle og lite verdt, og at det er synd på mennene. Men det er bare hat og dritt å få hvis en dame ikke får seg mann og at han er treig og bare bruker henne for sex. Så lei!! Skjønner ikke at folk gifter seg og får barn i dag når menn er så kalde og ekle mot oss og behandler oss som søppel!! Dritt lei tinder og de appene. 
 

synes verden generelt er kald og ond i disse tider og man opplever stadig at tilfeldige folk viser misnøye og plage overfor en på gata og butikken, at de oppfører seg paranoid og angripende. Si meg, når ble vi et så kaldt og slemt samfunn??

Anonymkode: bd5ed...de9

En vesentlig årsak til problemet er "Lov om barn og foreldre". I for mange tilfeller får mor omsorg for barna ved brudd, flytter langt unna far slik at samvær blir begrenset og far sitter igjen med bidrag på 4-5.000 pr barn. Dette er av nettolønn etter skatt. Sannsynligvis blir unge menn betenkt over høyre skilsmisserater og risiko for at mor bruker alle midler for å få omsorg, slik at far sitter alene tilbake uten økonomi til å etablere seg på nytt. Altså mye å tape lite å vinne, hvor "snille" menn oftest taper. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 1.16, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier! Er umulig å finne en kjekk og snill mann i dag som vil gifte seg og få barn! Menn er så treige og kostbare. Man leser jo her hver dag om at norske kvinner er så fæle og lite verdt, og at det er synd på mennene. Men det er bare hat og dritt å få hvis en dame ikke får seg mann og at han er treig og bare bruker henne for sex. Så lei!! Skjønner ikke at folk gifter seg og får barn i dag når menn er så kalde og ekle mot oss og behandler oss som søppel!! Dritt lei tinder og de appene. 
 

synes verden generelt er kald og ond i disse tider og man opplever stadig at tilfeldige folk viser misnøye og plage overfor en på gata og butikken, at de oppfører seg paranoid og angripende. Si meg, når ble vi et så kaldt og slemt samfunn??

Anonymkode: bd5ed...de9

Reis til storken i Danmark og få 2-3 barn alene. Barn kan man bare få frem til overgangsalderen, mens kjærligheten kan man finne hele livet! 

Anonymkode: 34667...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.10.2020 den 1.45, AnonymBruker skrev:

En ide kan jo være å ikke la seg bruke: sette en høyere verdi på seg selv enn at du deler ditt mest private med menn som driter i deg.

En annen ide kan være å reflektere over at hvis en mann får alt han vil ha uten å forplikte seg til en dritt, så vil han ofte slå til på det tilbudet: ikke forplikte seg til en dritt.

En tredje ide: menn som ønsker å forplikte seg og få dame og barn velger ikke den dama som nettopp ble ditchet av hennes tinder-pul nr.28. Slike damer siler seriøse menn ut.

Menn ønsker en dame de føler seg stolte over å kapre og stolt kan kalle kona si. Det blir lite til fangst og lite å være stolt over hvis drøssevis av menn har hatt fri tilgang til alt i forkant for mannen som nå "kaprer" deg for resten av livet. Det kan høres usympatisk ut, men det er nå en gang sånn menn som er seriøse og søker forpliktelse tenker. Bare det at en del damer har så dårlig smak at de har menget seg med titalls menn av så lav og harry kvalitet "Ronny rus og pul" gjør at enhver kjekk og ordentlig mann styrer unna. Hvorfor skal han velge en sånn dame når han kan velge en ordentlig, selektiv,kresen og oppegående dame istedet?

Anonymkode: c293d...266

Men hvordan kan mannen vite hvor mange man har hoppe til køys med da? Er det noe man forteller på første/andre date? 

Anonymkode: 2317e...a24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2020 den 17.26, AnonymBruker skrev:

Men kvinner som vil ha sex så fort som mulig er billige. Blir ikke forelska i slike kvinner

Anonymkode: d3f3e...0f3

Hva er denne greia med sex? Det er jo bare en gøy ting. Hvorfor er det så big deal at det er en dealbreaker at dama har sex lyst? Skjønner ikke dere menn at dere ødelegger eget sexliv med denne holdningen? Hvorfor vil dere bare fa forhold med frigide kvinner som ikke liker sex men som kun har pliktsex med dere? 

Endret av Maleficenta
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 1.45, AnonymBruker skrev:

En ide kan jo være å ikke la seg bruke: sette en høyere verdi på seg selv enn at du deler ditt mest private med menn som driter i deg.

En annen ide kan være å reflektere over at hvis en mann får alt han vil ha uten å forplikte seg til en dritt, så vil han ofte slå til på det tilbudet: ikke forplikte seg til en dritt.

En tredje ide: menn som ønsker å forplikte seg og få dame og barn velger ikke den dama som nettopp ble ditchet av hennes tinder-pul nr.28. Slike damer siler seriøse menn ut.

Menn ønsker en dame de føler seg stolte over å kapre og stolt kan kalle kona si. Det blir lite til fangst og lite å være stolt over hvis drøssevis av menn har hatt fri tilgang til alt i forkant for mannen som nå "kaprer" deg for resten av livet. Det kan høres usympatisk ut, men det er nå en gang sånn menn som er seriøse og søker forpliktelse tenker. Bare det at en del damer har så dårlig smak at de har menget seg med titalls menn av så lav og harry kvalitet "Ronny rus og pul" gjør at enhver kjekk og ordentlig mann styrer unna. Hvorfor skal han velge en sånn dame når han kan velge en ordentlig, selektiv,kresen og oppegående dame istedet?

Anonymkode: c293d...266

Dette innlegget sier bare at ts har rett i at menn er selvgode, selvforherligende og mangler bakkekontakt. Det er bare helt villt at du tror at du er en attraktiv og bra person med et mennesyn som sikkert ville kvalifisert til å bli Hitlers bestevenn. Alt innlegget ditt forklarer er hvor sinnsykt desperat kvinner er etter å få seg en familie, der resultatet er at helt forferdelige personer tror de er gull fordi de er villig til å lage barn. 

Anonymkode: 0399a...56d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Sånn går det når man horer rundt i 20 års alderen istedenfor å prøve å finne en bra mann da.
Nå er du singel, med unger og får payback

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2020 den 1.16):

Som tittelen sier! Er umulig å finne en kjekk og snill mann i dag som vil gifte seg og få barn! Menn er så treige og kostbare. Man leser jo her hver dag om at norske kvinner er så fæle og lite verdt, og at det er synd på mennene. Men det er bare hat og dritt å få hvis en dame ikke får seg mann og at han er treig og bare bruker henne for sex. Så lei!! Skjønner ikke at folk gifter seg og får barn i dag når menn er så kalde og ekle mot oss og behandler oss som søppel!! Dritt lei tinder og de appene. 
 

synes verden generelt er kald og ond i disse tider og man opplever stadig at tilfeldige folk viser misnøye og plage overfor en på gata og butikken, at de oppfører seg paranoid og angripende. Si meg, når ble vi et så kaldt og slemt samfunn??

Anonymkode: bd5ed...de9

Når mennesker flest begynner å mene at bare sex er ett primært behov. Holde hender og kose med hverandre er mer intimt enn sex så skjønner sikkert du og at det ikke er håp og finne noe stabilt … noe har gått feil i samfunnet. Det er slik folk vil ha det både menn og damer på kg forsvarer dette med nebb og klør. Vi blir en avstumpa emosjonelt utilgjengelig gjeng her på bjerget i framtiden. Ingenting er spesielt lengre. Sex er bare sex. 
 

Jeg har meldt meg ut av den karusellen der. Jeg klarer ikke sex uten kos og nærhet så har gått over til leketøy de er like kalde som dagens sex partnere men mye mer til å stole på for min del.

kvinne

Anonymkode: 5201d...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter bare hyggelige menn på tinder. Kanskje dere skal slutte å bare sveipe Ja på hunks?

Anonymkode: acc25...778

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempehard skrev (42 minutter siden):

Sånn går det når man horer rundt i 20 års alderen istedenfor å prøve å finne en bra mann da.
Nå er du singel, med unger og får payback

Menn ligger rundt de også og får barn i forhold som ikke varer, så det er virkelig ikke så ille. Kjenner ingen som har horet rundt og ikke fått kjæreste, så ikke et stort problem. 

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Når mennesker flest begynner å mene at bare sex er ett primært behov. Holde hender og kose med hverandre er mer intimt enn sex så skjønner sikkert du og at det ikke er håp og finne noe stabilt … noe har gått feil i samfunnet. Det er slik folk vil ha det både menn og damer på kg forsvarer dette med nebb og klør. Vi blir en avstumpa emosjonelt utilgjengelig gjeng her på bjerget i framtiden. Ingenting er spesielt lengre. Sex er bare sex. 
 

Jeg har meldt meg ut av den karusellen der. Jeg klarer ikke sex uten kos og nærhet så har gått over til leketøy de er like kalde som dagens sex partnere men mye mer til å stole på for min del.

kvinne

Anonymkode: 5201d...443

Det er noen som tenker det, men ikke alle. Tenk på verden som et sted der det kun finnes noen få du passer med, hva resten gjør har ingen betydning så lengde det ikke er helsefarlig. 

Kjører heller ikke karusell, har aldri gjort det så har sluppet å opplevekun sex opplegget. For noen passer det, for andre ikke. Men håper du finner noen som har lyst å holde deg i hånda og lar sex være noe spesielt mellom dere to 😊

Anonymkode: cc545...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ikke ha en mann for å ha det bra, det blir bare en bonus, hvis det dukker opp en som passer meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså sprer man beina sine veldig fort, så mister han vel fort interessen? Kanskje lurt å gå ut på flere date? Bli bedre kjent? Menn foretrekker også damer som ikke sprer beina sine med engang :) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (3 minutter siden):

Altså sprer man beina sine veldig fort, så mister han vel fort interessen? Kanskje lurt å gå ut på flere date? Bli bedre kjent? Menn foretrekker også damer som ikke sprer beina sine med engang :) 

De er like mye med i å slippe slangen inn i grotten som det kvinnen er. Om de ikke tenker langt nok til å holde seg selv for samme standard som de pålegger andre for normal respekt, da er de dumme, urimelige og sexist. 

Kan de ikke bli forelsket med rask sex, kun ha sex med de det er lagt opp til å være noe useriøst med eller...vent med å prøve å ha sex! Dum dum.

Anonymkode: cc545...001

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

De er like mye med i å slippe slangen inn i grotten som det kvinnen er. Om de ikke tenker langt nok til å holde seg selv for samme standard som de pålegger andre for normal respekt, da er de dumme, urimelige og sexist. 

Kan de ikke bli forelsket med rask sex, kun ha sex med de det er lagt opp til å være noe useriøst med eller...vent med å prøve å ha sex! Dum dum.

Anonymkode: cc545...001

👏

Anonymkode: 8daf0...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalikalinka skrev (På 27.10.2020 den 9.19):

Alle vil da vel ha en partner som de synes ser fin ut og tenner på? Men så har du cluet: «Kjekk» for meg er «forsvinner i mengden» for venninna mi, og «kjekk» for venninna mi er «altfor glatt» for meg. Vi har forskjellig smak og det handler faktisk ofte ikke om urimelige krav.

Noen menn framstår som kjekk for mange kvinner. Andre for svært få.

Anonymkode: e2bbe...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit, jeg. Å gjøre seg avhengig av en mann er utrolig upraktisk, og det behøver man ikke i den tiden man lever i. Hva er poenget med å gjøre seg kostbar? Jeg forstår heller ikke menn som sier nei når ei dame byr seg fram ,om han liker det han ser. Har aldri opplevd det, men det finnes faktisk noen svært få av dem.

Anonymkode: babfb...1a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Noen menn framstår som kjekk for mange kvinner. Andre for svært få.

Anonymkode: e2bbe...6b8

Noen kvinner fremstår som pene for mange menn. Andre for svært få.

Hva er poenget ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...