Gå til innhold

Når du runket på guttrommet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Troyamin skrev:

Men samtidig så gjelder det jo din autistiske sønn på 11 år! Jaja, ser jo selv hva som er best. Det som passer deg, passer ikke alle. 😊

 

Ja, for tenkte at å spørre om egne erfaringer vedrørende onani ikke passet på barn og familie. Og jeg har googlet, men synes at egne erfaringer også er relevant, som er enklere å svare på når man kan være anonym.

Anonymkode: f8bca...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, når begynner gutter med det? Ikke tenkt at den dagen kommer, men det gjør den vel. 

Anonymkode: 44411...204

Jeg begynte så smått å onanere fra 13 års alder, men fikk ikke ordentlige utløsninger før jeg var 14. Da ble det nesten daglig i mange år.  Seksuelt opphisset ble jeg fra 6-7 års alder, så hvis noen hadde lært meg å runke, så hadde jeg sikkert begynt tidligere. 

Så den dagen kommer, før du vet ordet av det!  

Anonymkode: d0df1...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg runket på rommet mitt, men gikk alltid inn på badet for å gjøre meg ferdig. Sprutet i dopapir og kastet det i do.

Anonymkode: 8edef...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte så smått å onanere fra 13 års alder, men fikk ikke ordentlige utløsninger før jeg var 14. Da ble det nesten daglig i mange år.  Seksuelt opphisset ble jeg fra 6-7 års alder, så hvis noen hadde lært meg å runke, så hadde jeg sikkert begynt tidligere. 

Så den dagen kommer, før du vet ordet av det!  

Anonymkode: d0df1...bac

Jeg vet at jeg onanerte helt fra 6 års alderen. Nå er jeg over 60 og har fremdeles glede av å runke.

 

Anonymkode: d94d9...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bare forhunden over når jeg kjente at jeg kom, så gikk jeg på do tok tilbake forhuden og tømte det. 

Anonymkode: 92325...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil at det skal være enklest mulig og gjerne legge til rette

Omtenksomt. Spør ham om han vil ha et abonnement på Brazzers i tillegg til at du håndvasker runkesokken hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ei søppelbøtte med lokk på gutterommet, til papir og rusk og rask. Hadde også alltid en dorull i skrivebordet, der alt papiret før eller seinere havna i søppelbøtta, gjerne innpakka i en pose eller annen "kamuflasje". Funka fint det.

I ettertid ble jeg mer og mer viss på at foreldrene mine, særlig fattern, endevendte alt jeg eide i jakten på noe å ta meg på. Røyk, sprit, drugs... At han finkjemma søpla og således til enhver tid visste (loggførte?) hvor ofte jeg hadde runket, er heva over enhver tvil. Litt avsporing fra tråden, men er det et big issue for foreldre å grave i søpla på gutte- og jenterommene??? Hva er greia med det i tilfelle? Jeg ble aldri konfrontert med hva de hadde funnet, men tipper det ble mye handvask i den perioden! 😂

Anonymkode: ae3f0...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var flink :

Tok dopapir fra rullen badet som jeg la i skrivebordskuffen.

Puttet de nederst is søppelbøtta på rommet og i doen etterpå.

Pass på at det alltid er mye dopapir på badet så blir det ikke åpenlys hva som foregår, 

Og ha en søppelbøtte med lokk på rommet.

 

Ellers så kunne det sprute alle veier og situasjoner.

Da hendte jeg at jeg ignorerte og håpte ingen merket det.

Noen ganger nervøs for å bli oppdaget : lokalvasking med zalo

 

 

Anonymkode: 6e9d9...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var flink :

Tok dopapir fra rullen badet som jeg la i skrivebordskuffen.

Puttet de nederst is søppelbøtta på rommet og i doen etterpå.

Pass på at det alltid er mye dopapir på badet så blir det ikke åpenlys hva som foregår, 

Og ha en søppelbøtte med lokk på rommet.

 

Ellers så kunne det sprute alle veier og situasjoner.

Da hendte jeg at jeg ignorerte og håpte ingen merket det.

Noen ganger nervøs for å bli oppdaget : lokalvasking med zalo

 

 

Anonymkode: 6e9d9...478

Haha!

Hvem har ikke vært der! Frykten for at noen skulle se, lukte, skjønne... Helt forkastelig om man ble busta! Men jeg tror 99% av normale foreldre ikke hverken bryr seg eller reflekterer over at barna blir kjønnsmodne og får sine drifter. Større bekymring om de IKKE hadde privattimer for deg selv! Å sette seg på skåla bak ei låst baddør var liksom litt for kjedelig. Å ligge og dra seg (den) og utnytte morgenbrødet var mye mer deilig, og om veggene på gutterommet hadde kunnet fortelle... Papir i skrivebordskuffen var i alle fall et must. Om det så var for å tørke av magen, veggen, gulvet eller døra om man rakk så langt 😄

Anonymkode: ae3f0...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var tenåring tømte jeg meg i de tykke aerobic/ USAsokkene som alle brukte den gang. Hadde nok ikke tømt med i de små og tynne ankelsokkene man bruker i dag. 

Anonymkode: e646b...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Haha!

Hvem har ikke vært der! Frykten for at noen skulle se, lukte, skjønne... Helt forkastelig om man ble busta! Men jeg tror 99% av normale foreldre ikke hverken bryr seg eller reflekterer over at barna blir kjønnsmodne og får sine drifter. Større bekymring om de IKKE hadde privattimer for deg selv! Å sette seg på skåla bak ei låst baddør var liksom litt for kjedelig. Å ligge og dra seg (den) og utnytte morgenbrødet var mye mer deilig, og om veggene på gutterommet hadde kunnet fortelle... Papir i skrivebordskuffen var i alle fall et must. Om det så var for å tørke av magen, veggen, gulvet eller døra om man rakk så langt 😄

Anonymkode: ae3f0...b50

Det hente også det ble stønn og skrik, som forelder hadde jeg en sønn som stønnet og jamret og tidvis skreik når han tydligvis fikk orgasme. Noen ganger pågikk dette i flere timer. Som forelder ville jeg ikke si fra å ødelegge for han og sin sexuale utfoldelse.

Anonymkode: a9cfb...103

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...