Gå til innhold

Når du runket på guttrommet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må da klare å hente en tørkerull selv.

Anonymkode: bc34c...19f

Mange umodne og korttenkte barn. Ikke alle barn er like løsningsorientert og når det kommer til onani så er det mye skam, i tillegg er det ikke uvanlig at barn er late og tar den enkleste løsningen der og da.

Anonymkode: f8bca...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi jeg har en sønn selv og er dame, så har ikke samme erfaring selv. Vil at det skal være enklest mulig og gjerne legge til rette, og derfor nysgjerrig på hva som er mest vanlig og evt. Enklest 

Anonymkode: f8bca...647

For guds skyld nei. Sønnen din ønsker nok at du er helt uvitende og at du holder deg langt unna. Dette er en privatsak for han. Har selv vært tenåring som har runket i sokker og lignende og i denne fasen hvor man utforsker kroppen som er i forandring er man sårbar og usikker. Det siste han trenger er å vite om at mor er klar over at han runker. 

Anonymkode: ee26e...3f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan løste du dette med utløsningen? Brukte du papir, kom i en sokk, boxeren ect? 

Anonymkode: f8bca...647

Dette ligner da veldig på  denne tråden?! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som oftest rett i boxer, noen ganger i en sokk. Nå har jeg et lite håndkle ved senga som jeg tørker med etter en runk😊

Anonymkode: 6c911...2b0

Bruker du det flere ganger uten å vaske det??? :kvalm:

Anonymkode: 1010d...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på alt griseriet jeg selv stelte i stand,  så hadde jeg satt pris på at noen satte en stor tørkerull på soverommet mitt. Kanskje gjør det til en del av inventaret fra før seksuell utfoldelse?  

Anonymkode: d0df1...bac

Hahaha, hva gjorde du? Runket i sparegrisen eller hva?

 

Anonymkode: 1010d...fc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange umodne og korttenkte barn. Ikke alle barn er like løsningsorientert og når det kommer til onani så er det mye skam, i tillegg er det ikke uvanlig at barn er late og tar den enkleste løsningen der og da.

Anonymkode: f8bca...647

Løsningen på ungdommelig eller barnlig latskap, fra foreldres side, er å opplyse at onani er helt sunt, naturlig og godt, at man får gjøre det på rommet sitt, og at man får hente sin egen tørkerull.

Anonymkode: bc34c...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Troyamin skrev:

Dette ligner da veldig på  denne tråden?! 

Ja, har allerede svart her i tråden at jeg har laget tråd der ?

Anonymkode: f8bca...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Løsningen på ungdommelig eller barnlig latskap, fra foreldres side, er å opplyse at onani er helt sunt, naturlig og godt, at man får gjøre det på rommet sitt, og at man får hente sin egen tørkerull.

Anonymkode: bc34c...19f

Enig, men tenker at han like greit kan ha det tilgjengelig på rommet sitt.

Anonymkode: f8bca...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For guds skyld nei. Sønnen din ønsker nok at du er helt uvitende og at du holder deg langt unna. Dette er en privatsak for han. Har selv vært tenåring som har runket i sokker og lignende og i denne fasen hvor man utforsker kroppen som er i forandring er man sårbar og usikker. Det siste han trenger er å vite om at mor er klar over at han runker. 

Anonymkode: ee26e...3f0

Han vet jeg er klar over det. Vi bor ikke akkurat så stort, og er ikke en diskré type som tenker kjapt 

Anonymkode: f8bca...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har allerede svart her i tråden at jeg har laget tråd der ?

Anonymkode: f8bca...647

Sorry, det fikk jeg ikke med meg. Men da synes jeg du burde endre HI og skrive at dette dreier seg om din autistiske sønn og at du har laget en tråd i Barn og Familie, slik at det ikke kan misforstås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke noe rart spørsmål dette? 

Anonymkode: d32c7...3b2

Kommer an på hvem du er.

Anonymkode: 17a1a...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, når begynner gutter med det? Ikke tenkt at den dagen kommer, men det gjør den vel. 

Anonymkode: 44411...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Troyamin skrev:

Sorry, det fikk jeg ikke med meg. Men da synes jeg du burde endre HI og skrive at dette dreier seg om din autistiske sønn og at du har laget en tråd i Barn og Familie, slik at det ikke kan misforstås.

Gi deg. Det er du som seksualiserer barnet på feil måte her, ikke TS.

Anonymkode: 1010d...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, når begynner gutter med det? Ikke tenkt at den dagen kommer, men det gjør den vel. 

Anonymkode: 44411...204

Barn begynner ofte tidlig. Jeg er kvinne og var vel seks-sju. Men gullalderen i onani hadde jeg vel som fjorten-femtenåring.

Anonymkode: bc34c...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Troyamin skrev:

Sorry, det fikk jeg ikke med meg. Men da synes jeg du burde endre HI og skrive at dette dreier seg om din autistiske sønn og at du har laget en tråd i Barn og Familie, slik at det ikke kan misforstås.

Hva kan man misforstå som er av betydning?

Anonymkode: f8bca...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg var sammen med på VGS runket rett i do, eller i en kondom. Det er jo ganske ryddig. 

Anonymkode: af056...c45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi deg. Det er du som seksualiserer barnet på feil måte her, ikke TS.

Anonymkode: 1010d...fc1

Nei, her tar du fullstendig feil!

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan man misforstå som er av betydning?

Anonymkode: f8bca...647

Inne på "seksualitet" antar folk at det gjelder voksne og da blir svarene gjerne grovere. Hadde ts skrevet i hi at det gjelder en 11 år gammel autistisk gutt, så ville ts fått bedre og mildere svar. I tillegg ville ts fått beskjed mye kjappere om å ta dette i Barn og Familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Troyamin skrev:

Nei, her tar du fullstendig feil!

Inne på "seksualitet" antar folk at det gjelder voksne og da blir svarene gjerne grovere. Hadde ts skrevet i hi at det gjelder en 11 år gammel autistisk gutt, så ville ts fått bedre og mildere svar. I tillegg ville ts fått beskjed mye kjappere om å ta dette i Barn og Familie.

Jeg skrev det først på familie, til de som har barn.

Her spurte jeg spørsmål rettet til gutt/menn som har runket.

Vesentlig forskjell.

Anonymkode: f8bca...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev det først på familie, til de som har barn.

Her spurte jeg spørsmål rettet til gutt/menn som har runket.

Vesentlig forskjell.

Anonymkode: f8bca...647

Men samtidig så gjelder det jo din autistiske sønn på 11 år! Jaja, ser jo selv hva som er best. Det som passer deg, passer ikke alle. 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må da klare å hente en tørkerull selv.

Anonymkode: bc34c...19f

Selvsagt, men nå snakker vi om en kvisete 14-åring,  som ikke akkurat var happy for å snakke om sex, og som ikke var klar for spørsmål om hvorfor jeg skulle ha tørkerull på rommet.  Hvis det hadde vært en tørkerull der, fra jeg var 10 år, så hadde det liksom ikke vært noe problem.  

Anonymkode: d0df1...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...