Gå til innhold

Hvem klesstil liker du ikke?


Gjest jente19aar_

Anbefalte innlegg

Goth-stilen liker ikke jeg heller.

Også disse som går med slaskete joggebukser som er "side i lortfallet" som jeg sier, utvaska slitte bukser, hvite tennissokker osv. Blæh!

Endret av Midnattsol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke den "Buffalo sko og leggvarmer utover skoen" stilen er noe særlig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gotherstilen, saggestilen,sukkersøtstilen og blanding av penklær og fritidsklærstilen (dressjakke/olabukse/joggesko-stilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Caroline / Rainscream >:]

jeg HATER sossestilen ><

den jeg liker best er egentlig Emo :P

men sosser assa, de kan brenne, de ligner på noen ufordragelige bortkjemte jævelunger ><

det er min mening da, noen er sånn Wannabe's de kan jeg takle.. bare de ikke har sånn pannebånd på haue,som man får en sånn hårklomp ting i bakhode ><

det er bare for stygt >< osv ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerparade-stilen takler jeg ikke, det er blodharry, veldig nittitalls og kan best sammenliknes med hva en stipper kler seg i. Ellers så sliter jeg med damer i femti-sekstiårene med mange og tunge gullsmykker, solariumsbrun hud (+ at de bor halve året på Costa Blanca-kysten da), litt høyt og farget hår og leopardmønstrede klær... :roll: Sånne er bare ekle...

Damn. dette er også absolutt det verste jeg ser. hadde en fast kunde på vita som bodde i spania halve året og sprayet seg i tilegg til det ultrabrune, rynkete ansiktet sitt med selvbruningsspray. hun så ut som en gulrot :fnise: UTROLIG stygt og fatter ingenting sa til henne. + at håret var så bleket at det var pissegult. lekkert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de få tingene jeg ikke liker er folk som skriver "Hvem klesstil liker du ikke?" Hvem er det som har begynt å bruke ordene så feil? Det bare være en østlending - hører heldigvis aldri en vestlending snakke sånn :ler:

Hvordan folk kler seg er meg likegyldig - jeg synes det er flott at vi har forskjellig smak. Selv er jeg utrolig nøye med klærne mine - men synes det er helt greit at ikke alle er som meg ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Ja azzå, jeg mååå si at jeg bare HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATER fjorrtizzer åver AAAAAAAALT på jordAAHH! :kjefte:

KLemzz lizzm :rødme:

SIiinnsykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...