Gå til innhold

Hvem klesstil liker du ikke?


Gjest jente19aar_

Anbefalte innlegg

Gjest jente19aar_

Hvem klesstil er det du aldri kunne tengt deg å ha, eller syns er drit stygt på andre?

jeg syns gummistøvler er noe av det værste jeg ser.

og sånne babes (bimboer) med baaaaaaaaaaaaare rosa klær, rosa leppestift, rosa strikk og sånn, det er så 1998. :roll::roll::roll:

liker rosa selv jeg ass, men ikke sånn at ALT er rosa. det blir jo bare teeiiit!! :sur:

syns også terrylensbukser er scchhttøøøgggtt!!! :frustrert::frustrert:

hater de buksene ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bohem stilen kunne jeg ikke tenkt meg å gå med. Ikke fordi den er stygg eller noe, det er mange som kler den men det passer bare ikke meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente19aar_
Bohem stilen kunne jeg ikke tenkt meg å gå med. Ikke fordi den er stygg eller noe, det er mange som kler den men det passer bare ikke meg. :)

det er mange som går i den nå. blir nesten som en uniform. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Åh, det værste jeg ser er logoer, svære logoer overalt og hvorseomhelst azz, det er jo bare heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuusomt dah!

Oxo folk som bare tror de er noe og bruker for små kær, det er bare :sur::sur::sur:

Oxo det er jo bare såååååååååååååååååååååååå teit dah :roll::roll:

Oxo får jeg bare helt :hakeslepp: når noen går med brukte klær dah. Æsj, så ekkelt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

Jeg takler ikke denne noanoa/gummistøvel-stilen. hvem trer på seg klær i fra noanoa? Og hvem trer på seg gummistøvler? det lurer jeg på.

Denne glam-modellstilen er også helt forferdelig. Jeg vet, jeg vet... de "må" kle seg sånn, men ærlig talt... De får faktisk lov til å kle seg opp selv: http://www.msr.no/modellgalleri/jenter/MSR...2019%20copy.jpg

http://www.msr.no/modellgalleri/jenter/Anj...130%20kopia.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg liker de fleste klesstiler så lenge de er gjennomførte, og at personen ser ut som om han/hun trives i den. :)

Har værre for å like "musete" klesstiler. Damer og menn du bare ser kunne ha vært råflotte om de hadde fått på seg klær som passer i størrelsen og i fargene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sommerparade-stilen takler jeg ikke, det er blodharry, veldig nittitalls og kan best sammenliknes med hva en stipper kler seg i. Ellers så sliter jeg med damer i femti-sekstiårene med mange og tunge gullsmykker, solariumsbrun hud (+ at de bor halve året på Costa Blanca-kysten da), litt høyt og farget hår og leopardmønstrede klær... :roll: Sånne er bare ekle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert
Jeg takler ikke denne noanoa/gummistøvel-stilen. hvem trer på seg klær i fra noanoa? Og hvem trer på seg gummistøvler? det lurer jeg på.

Denne glam-modellstilen er også helt forferdelig. Jeg vet, jeg vet... de "må" kle seg sånn, men ærlig talt... De får faktisk lov til å kle seg opp selv: http://www.msr.no/modellgalleri/jenter/MSR...2019%20copy.jpg

http://www.msr.no/modellgalleri/jenter/Anj...130%20kopia.JPG

Du legger inn bilde av en naken dame for å illustrere dårlig klessmak??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg er ikke så begeistret for en merkelig blanding av sportsklær og finere klær. Eksempel: dressbukse, joggesko og tykk fleecejakke....

*redigert pga klossete formulering*

Endret av Elphaba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kelly Osbourne sin stil er helt forferdelig.

de som alltid går i joggebukser (adidasbukse og slippers- yuck!)

kontorstil hele tida

altfor søtt (småblomstrete og skjørt til midt på leggen og fletter osv osv.... somom de prøver å likne ei dukke eller noe..) sånt som bare passer små barn.

K-J-E-D-E-L-I-G musegrått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Jeg liker ikke folk som kler seg i en merkelig blanding av sportsklær og finere klær. Eksempel: dressbukse, joggesko og tykk fleecejakke....

Jeg leser deg som at du ikke liker folk som ikke kan kle seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Er ikke så veldig glad i fjortiss-gother-stilen, syns det blir for dumt med sånne wannabe-gothere..

Det heter forresten ikke hvem klesstil, hvem brukes om personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg leser deg som at du ikke liker folk som ikke kan kle seg?

Nåja...det var å lese altfor mye mening inn i innlegget mitt. Generelt bryr jeg meg ikke så mye om hvordan andre kler seg, jeg passer mest på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...