Gå til innhold

Hva vil han med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var 16 år fikk jeg kontakt med en mann på 20. Vi hadde god kjemi, ble betatt/ forelsket, men på grunn av dårlig selvtilitt hos meg ble vi ikke sammen. Jeg var så redd for at han skulle avvise meg at jeg avviste han. Jeg ble sammen med en annen kort tid etter, han tok kontakt. Han var sammen med en annen, jeg ville egentlig han. Det endte med at vi var utro med hverandre. Da jeg ble singel for 10 år siden viste det seg at han også var singel. Vi begynte å ligge sammen, jeg forsøkte i mange år og få det til å bli noe mer, men han var ikke imteresset på den måten. Et par ganger fikk han meg til å tro at det kunne bli noe, mens andre ganger var han direkte slem mot meg. Han kom i et nytt forhohold, brøt kontakten med meg, han tok kontakt med meg på nytt, jeg var glad for det, han var utro.  Jeg har holdt meg unna forhold fordi jeg ikke vil være utro, og det er jo han jeg vil ha. Og ja jeg vet at jeg ikke burde ligge med enn mann som var utro. De siste årene har han blokkert meg på telefon og sosiale medier. Jeg fant ut at han hadde fått seg samboer som har barn. Jeg ønsker desperat å være en del av livet hans, vi kan være venner, han trenger ikke være utro. I det siste har han begynt å ta kontakt. En gang hadde vi sex. Han har ringt eller sendt meldinger noen ganger. Det han skriver får meg til å føle at han misliker meg. Han avviser meg på alle måter. Han vil ikke fortelle meg noe om livet sitt, forholdet osv. Han synes jeg er kjedelig seksuelt. Nå er han 40. Vi har altså kjent hverandre i 20 år. Jeg forstår ikke hva han vil. Hvorfor tar han kontakt om han ikke vil høre om mitt liv, dele fra sitt liv, eller ha sex? Gjør han dette for å straffe meg? Bevisst eller ubevisst Liker han å avvise meg? Jeg vet at svaret er spør han, men han vil ikke svare eller snakke om det. Jeg har fortalt han at jeg ønsker å ha han i livet mitt. Jeg har lurt på om han med jevne mellomrom vil sjekke inn for å se om han fortatt har en sjanse, og det har han. Men hva skjer den dagen jeg ikke lengre er interessert, er det da han blir interessert?

Anonymkode: 4792c...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I 20 år har du vært tjenestepiken hans, og helt desperat etter en som ikke vil ha deg. På tide å våkne opp hvis du vil leve ditt eget liv. 

Anonymkode: 990f8...239

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva skjer den dagen jeg ikke lengre er interessert, er det da han blir interessert?

Nei, for da er du vel 95 år...

Anonymkode: 990f8...239

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I 20 år har du vært tjenestepiken hans, og helt desperat etter en som ikke vil ha deg. På tide å våkne opp hvis du vil leve ditt eget liv. 

Anonymkode: 990f8...239

Det er der jeg begynner å komme nå, at jeg vil leve livet mitt mer. Jeg begynner å åpne opp tanken på et nytt forhold med en annen. Men de gangene jeg har vært der før, da har han på mystisk vis dukket opp. Han kan ikke ha visst noe om mitt liv og følelser når han har dukket opp, men det at han har dukket opp har fått meg til å endre følelser igjen. Akkurat nå vil han ikke ha sex med meg fordi jeg er kjedelig, og han vil ikke prate med meg om livene våre, så hva er det han vil når han tar kontakt?

Anonymkode: 4792c...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha en mann som finner deg kjedelig og kun tar kontakt i mangel på noe bedre? Hva med å finne en som vil ha deg for den du er?

 

Endret av Mysticgirl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er der jeg begynner å komme nå, at jeg vil leve livet mitt mer. Jeg begynner å åpne opp tanken på et nytt forhold med en annen. Men de gangene jeg har vært der før, da har han på mystisk vis dukket opp. Han kan ikke ha visst noe om mitt liv og følelser når han har dukket opp, men det at han har dukket opp har fått meg til å endre følelser igjen. Akkurat nå vil han ikke ha sex med meg fordi jeg er kjedelig, og han vil ikke prate med meg om livene våre, så hva er det han vil når han tar kontakt?

Anonymkode: 4792c...bd3

Men 20 år? Det kalles institusjonalisering. Du er blitt så vant med galskapen at du ikke ser at dette er galskap.

Anonymkode: 6f3fc...22d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS jeg får vondt i magen når jeg leser historien din. Forholdet til denne mannen har ødelagt for at du har kunnet finne en fin mann som elsker deg. Han har behandlet deg og alle de andre kjærestene sine superdårlig. Du kan ikke forandre fortiden men heldigvis er det opp til deg å forandre fremtiden. Det blir tøft men du må droppe denne mannen fullstendig og ikke se deg tilbake. Selv om han kommer krypende. Du fortjener så uendelig mye bedre!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men 20 år? Det kalles institusjonalisering. Du er blitt så vant med galskapen at du ikke ser at dette er galskap.

Anonymkode: 6f3fc...22d

Ganske normalt å ikke se forskjell når selvinnsikten visner bort.

Anonymkode: 92667...326

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske normalt å ikke se forskjell når selvinnsikten visner bort.

Anonymkode: 92667...326

Ja, det var jo det jeg skrev. 

Anonymkode: 6f3fc...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var jo det jeg skrev. 

Anonymkode: 6f3fc...22d

Ganske trist egentlig. For utenifra ser man at underbevisstheten har prøvd på det samme i åresvis, men egoet er helt fjern og tror det vet best så det kjører sitt eget løp på tross av resten av bevisstheten sin. Underbevisstheten altså.

Og det er vanskelig å snakke med sånne mennesker. Hvilken side av bevisstheten kommer intensjonene fra denne gangen? Fra egoet som er hjernevasket eller underbevisstheten som aldri har tatt feil, men som egoet valgte å ignorere og erstatte med galskap i stedet. For det slipper av og til gjennom informasjon, både fra og til underbevisstheten, men når egoet fortsetter å velge og trekke i motsatt retning så er det bare håpløst.

Når et ego kun hører på egoisme og ignorerer sine egne følelser så mister man selvinnsikten. Det er der innsikten kommer fra, og det er derfor folk uten empati ikke har det.

Anonymkode: 92667...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ganske trist egentlig. For utenifra ser man at underbevisstheten har prøvd på det samme i åresvis, men egoet er helt fjern og tror det vet best så det kjører sitt eget løp på tross av resten av bevisstheten sin. Underbevisstheten altså.

Og det er vanskelig å snakke med sånne mennesker. Hvilken side av bevisstheten kommer intensjonene fra denne gangen? Fra egoet som er hjernevasket eller underbevisstheten som aldri har tatt feil, men som egoet valgte å ignorere og erstatte med galskap i stedet. For det slipper av og til gjennom informasjon, både fra og til underbevisstheten, men når egoet fortsetter å velge og trekke i motsatt retning så er det bare håpløst.

Når et ego kun hører på egoisme og ignorerer sine egne følelser så mister man selvinnsikten. Det er der innsikten kommer fra, og det er derfor folk uten empati ikke har det.

Anonymkode: 92667...326

Jah...der var du igjen, med dine råd om egoet...

Anonymkode: 990f8...239

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er der jeg begynner å komme nå, at jeg vil leve livet mitt mer. Jeg begynner å åpne opp tanken på et nytt forhold med en annen. Men de gangene jeg har vært der før, da har han på mystisk vis dukket opp. Han kan ikke ha visst noe om mitt liv og følelser når han har dukket opp, men det at han har dukket opp har fått meg til å endre følelser igjen. Akkurat nå vil han ikke ha sex med meg fordi jeg er kjedelig, og han vil ikke prate med meg om livene våre, så hva er det han vil når han tar kontakt?

Anonymkode: 4792c...bd3

Ingenting annet enn det han har villet i 20 år - ha deg på gress... Du må ta inn over deg at han ikke har fått deg til å føle noe som helst, men det er du som har satt deg selv i situasjonen ved at du lar han få lov. Ikke vær hans offer! Vær din egen dronning. 
Å være slave for egne følelser og hans forgodtbefinnende har jo ikke ført noe forhold med seg på 20 år. Fikk du barn? Fikk du den familien du ønska deg? Sett grenser rundt deg selv og hold dem. Gå til psykolog om så... 

Anonymkode: 5b34a...749

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er der jeg begynner å komme nå, at jeg vil leve livet mitt mer. Jeg begynner å åpne opp tanken på et nytt forhold med en annen. Men de gangene jeg har vært der før, da har han på mystisk vis dukket opp. Han kan ikke ha visst noe om mitt liv og følelser når han har dukket opp, men det at han har dukket opp har fått meg til å endre følelser igjen. Akkurat nå vil han ikke ha sex med meg fordi jeg er kjedelig, og han vil ikke prate med meg om livene våre, så hva er det han vil når han tar kontakt?

Anonymkode: 4792c...bd3

Sier han seriøst at du er kjedelig og derfor ikke vil ha sex med deg eller er det noe du tolker?

Anonymkode: 1fdaf...716

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er der jeg begynner å komme nå, at jeg vil leve livet mitt mer. Jeg begynner å åpne opp tanken på et nytt forhold med en annen. Men de gangene jeg har vært der før, da har han på mystisk vis dukket opp. Han kan ikke ha visst noe om mitt liv og følelser når han har dukket opp, men det at han har dukket opp har fått meg til å endre følelser igjen. Akkurat nå vil han ikke ha sex med meg fordi jeg er kjedelig, og han vil ikke prate med meg om livene våre, så hva er det han vil når han tar kontakt?

Anonymkode: 4792c...bd3

Hvorfor kan du ikke bare blokke han?! Jeg skjønner ikke åssen du kan la deg lure og bli brukt som søppel i 20 år?! Jeg skjønner ikke at så mange kvinner har så liten selvrespekt og lar seg behandles så dårlig av menn som de ofte blir. Er han veldig kjekk ts? Høy og mørk? Føler bare at menn kan fly rundt å banke opp folk og bruke damer som horer og søppel akkurat som de vil, og bli hedret for det. Mens vi tråkkes stadig på i samfunnet og av folk i private relasjoner og skal finne oss i det. Har selv hatt en haug av menn etter meg som har hatt samme tendenser som han dritten du beskriver. Menn kan bare få forhold og barn når de vil, damene står i kø etter de og elsker de betingelsesløst... mens vi damer blir bare brukt følelsesløst som bruk og kast elementer. Er bare gode nok for sex og man går et halvt liv før man får et ordentlig forhold!

Anonymkode: 1fdaf...716

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vonde sannheten er at DU har valgt å la ham holde på slik. Det er kun du som kan sette grenser for deg selv. Du spør hva det er han vil - han får en egotripp av p vite at du vil ha ham. Han har helt sikkert et par andre kvinner akkurat som deg som han kontakter på samme måte. Dere er nødt til å innse at dere har valget; du kan blokkere ham overalt. Du kan la vær å svare. Du kan si at du ikke er interessert. 

Jeg forstår at det er vondt for deg, men du kan ikke sette deg i noen offerrolle, for her er det du selv som har latt det pågå så lenge, men du kan stoppe det I DAG og du kan begynne å leve og faktisk finne den store kjærligheten! 

 

Anonymkode: 8f1a3...671

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han nyter å se at han kan være stygg med deg, og likevel kommer du krypende og setter hele livet ditt på vent i håp om at han plutselig skal innse at du er den rette og helt ut av det blå bli snill og omtenksom.

Hvorfor velger du å ødelegge livet ditt på en drittsekk som nyter å være stygg med deg? Hvorfor vil du deg selv så vondt?

Anonymkode: 60de5...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

I 20 år har du vært tjenestepiken hans, og helt desperat etter en som ikke vil ha deg. På tide å våkne opp hvis du vil leve ditt eget liv. 

Anonymkode: 990f8...239

Det er det jeg holder på å gjøre nå. Jeg har gjort det i korte perioder tidligere også, men nå tror jeg at jeg holder på å våkne på ordentlig. Jeg forstår at det aldri blir oss to, men jeg forstår ikke hva det er han vil med meg.

Anonymkode: 4792c...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men 20 år? Det kalles institusjonalisering. Du er blitt så vant med galskapen at du ikke ser at dette er galskap.

Anonymkode: 6f3fc...22d

Det har du nok helt rett i! Grensene mine har gradvis blitt flyttet. De få gangene jeg har sett galskapen og begynt å gå videre, så har han plutselig dukket opp. Han har ikke behøvd å gjøre noe, tar han kontakt er jeg fanget.

Anonymkode: 4792c...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke bare blokke han?! Jeg skjønner ikke åssen du kan la deg lure og bli brukt som søppel i 20 år?! Jeg skjønner ikke at så mange kvinner har så liten selvrespekt og lar seg behandles så dårlig av menn som de ofte blir. Er han veldig kjekk ts? Høy og mørk? Føler bare at menn kan fly rundt å banke opp folk og bruke damer som horer og søppel akkurat som de vil, og bli hedret for det. Mens vi tråkkes stadig på i samfunnet og av folk i private relasjoner og skal finne oss i det. Har selv hatt en haug av menn etter meg som har hatt samme tendenser som han dritten du beskriver. Menn kan bare få forhold og barn når de vil, damene står i kø etter de og elsker de betingelsesløst... mens vi damer blir bare brukt følelsesløst som bruk og kast elementer. Er bare gode nok for sex og man går et halvt liv før man får et ordentlig forhold!

Anonymkode: 1fdaf...716

Han er verken høy eller mørk. Jeg synes han er verdens mest sexy mann, jeg vil tippe at andre mennesker verken får vondt i øynene, eller blir mo i knærene av utseende hans. Han sjamerer meg på måter ingen andre kan.

Jeg ser ikke for meg at jeg noen gang vil klare å blokkere han på telefon eller some, men dersom jeg bare hadde visst hvorfor han gjør som han gjør, så hadde det vært lettere å gå videre med livet mitt.

Anonymkode: 4792c...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...