Gå til innhold

Overraske venninne på bursdag - tips??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er to venninner som skal gjøre litt stas på vår tredje venninne på dagen, men sliter litt med å finne ut hva vi skal gjøre og hvordan. Vi er i midten av 20-årene. I disse tider er det jo også en del begrensninger i forhold til ting å gjøre. Vi har ikke tenkt å gjør noe alt for stort mtp økonomi, men vil gjerne gjøre noe hun vil huske. Lurer på om dere selv har gjort noe kanskje litt annerledes for venninner på bursdager? Hører i så fall gjerne fra dere. Eventuelt om dere har noen tanker å dele?😀

Anonymkode: 92c76...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi er to venninner som skal gjøre litt stas på vår tredje venninne på dagen, men sliter litt med å finne ut hva vi skal gjøre og hvordan. Vi er i midten av 20-årene. I disse tider er det jo også en del begrensninger i forhold til ting å gjøre. Vi har ikke tenkt å gjør noe alt for stort mtp økonomi, men vil gjerne gjøre noe hun vil huske. Lurer på om dere selv har gjort noe kanskje litt annerledes for venninner på bursdager? Hører i så fall gjerne fra dere. Eventuelt om dere har noen tanker å dele?😀

Anonymkode: 92c76...82e

Hvor i landet og hvor mye penger har dere økonomi til å bruke?

Anonymkode: bcda9...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sikre på at hun liker overraskelser? Om noen hadde overrasket meg på bursdagen min, ville de ødelagt mye for meg..blir dårlig av alt som er uforutsigbart, men som samtidg gjør meg til hovedperson. Kan virkelig ikke fordra det.

Anonymkode: 39122...a2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine venninner overrasket meg med å ringe uventet på døra (de bor i en annen del av landet), og hadde med gjester, mat og vin. Jeg ble plassert i sofaen med prosecco mens de lagde maten. Deilig overraskelse som jeg lever på enda, flere år senere 😊

Anonymkode: 90f93...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...