Gå til innhold

En litt artig forskjell på menn og kvinner


Gjest vanSteike

Anbefalte innlegg

Gjest Minesveiper
8 hours ago, Trolltunge said:

Det som virkelig fortviler meg er mennesker som selv undergraver det å ha og få et godt liv, selv om de egentlig har alle muligheter til det. 

Vi i Norge er født med sølvskje i munnen, og likevel er det så mye bitterhet og følelse av at livet er urettferdig. Her. Her i fantastiske Norge. 

Så ser jeg mennesker som ikke kjemper mot andre eller annet enn at de har alt det nødvendige, men ikke klarer å være positive eller takknemlige for noe. Som SELV ødelegger, VELGER å ødelegge sine muligheter for et godt liv med hat, bitterhet og en gjennomgående følelse av at livet er urettferdig. 

Om man velger og våger å slippe den sykdommen som sprer seg blandt oss. Det at livet er så fælt og urettferdig at man blir bitter og må kaste det på noen. 

Jeg synes jo at en del av dette kan forklares gjennom maslows behovspyramide. I land som Norge tar man helt for gitt at fysiologiske behov (mat, drikke osv), og trygghetsbehov er ivaretatt. Dermed rettes fokuset mot de andre behovene som sosiale behov, annerkjennelse, og selvrealisering. Spesielt for menn ser man jo mye bitterhet når sosiale behov, og annerkjennelses behovet ikke blir møtt spør du meg. Det å være alene, ikke få oppleve selskap, kjærlig, nærhet, sex osv er bittert for mange. 

8 hours ago, Trolltunge said:

Disse trådene, det er det motsatte. 

Jeg forstår meg heller ikke på denne tråden. Man kan også snu spørsmålet litt. Hvorfor skal ikke kvinner få kunne reagere når menn utrykker preferanse for mindre promiskuøse kvinner? Menn er ikke akkurat fornøyd med høydekrav for eksempel. Om menn nevner høydekrav, ser man ikke at kvinner går bananas. Det har i alle fall ikke jeg sett. Jeg synes bare problemstilling i tråden er ganske uinteressant. At jeg som er rolig selv, ønsker en dame som er rolig på samme måte når det kommer til å ikke farte rundt er helt innenfor. At damene som farter rundt reagerer på det er helt greit. De taper heller ikke noe på det da de bare kan finne seg menn som er lik dem selv. Ser ikke problemet.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg synes jo at en del av dette kan forklares gjennom maslows behovspyramide. I land som Norge tar man helt for gitt at fysiologiske behov (mat, drikke osv), og trygghetsbehov er ivaretatt. Dermed rettes fokuset mot de andre behovene som sosiale behov, annerkjennelse, og selvrealisering. Spesielt for menn ser man jo mye bitterhet når sosiale behov, og annerkjennelses behovet ikke blir møtt spør du meg. Det å være alene, ikke få oppleve selskap, kjærlig, nærhet, sex osv er bittert for mange. 

Jeg forstår meg heller ikke på denne tråden. Man kan også snu spørsmålet litt. Hvorfor skal ikke kvinner få kunne reagere når menn utrykker preferanse for mindre promiskuøse kvinner? Menn er ikke akkurat fornøyd med høydekrav for eksempel. Om menn nevner høydekrav, ser man ikke at kvinner går bananas. Det har i alle fall ikke jeg sett. Jeg synes bare problemstilling i tråden er ganske uinteressant. At jeg som er rolig selv, ønsker en dame som er rolig på samme måte når det kommer til å ikke farte rundt er helt innenfor. At damene som farter rundt reagerer på det er helt greit. De taper heller ikke noe på det da de bare kan finne seg menn som er lik dem selv. Ser ikke problemet.

Det er måten dere uttrykker den på. Vi vil ikke ha en hore eller felleshøl eller løs tøs er de kallenavnene som går igjen. Klart kvinner blir sinte når slik språkbruk benyttes. Og så dobbeltmoralen i der hele når mannen som uttrykker dette tydeligvis er like såkalt løs selv

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Det er måten dere uttrykker den på. Vi vil ikke ha en hore eller felleshøl eller løs tøs er de kallenavnene som går igjen. Klart kvinner blir sinte når slik språkbruk benyttes. Og så dobbeltmoralen i der hele når mannen som uttrykker dette tydeligvis er like såkalt løs selv

Hvorfor dobbeltmoral? Har riktignok bare skumlest tråden men ser ikke at det sies at å være lettlivet er umoralsk, men handler mer om preferanse.

Feks vil det være kvinnfolk som foretrekker brede skuldre hos menn, trenger ikke bety at de ser på det å ha smale skuldre som umoralsk. Eller, kanskje, hvem vet, har aldri tenkt slik på det i hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 7.00, vanSteike skrev:

Hvem var alle disse damene som alle disse mennene drev og lå med, når damer var så seksuelt "undertrykte" slik dere påstår?

Prostituerte, ofte. Det var offentlige bordeller i norske byer før, kontrollert av politiet. 

Eller kvinner fra lavere sosiale lag, typisk tjenestepika i huset. Inntil hun evt blei gravid og havna i gapestokken eller mista jobben sin. 

Anonymkode: faeb6...eba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Hvorfor dobbeltmoral? Har riktignok bare skumlest tråden men ser ikke at det sies at å være lettlivet er umoralsk, men handler mer om preferanse.

Feks vil det være kvinnfolk som foretrekker brede skuldre hos menn, trenger ikke bety at de ser på det å ha smale skuldre som umoralsk. Eller, kanskje, hvem vet, har aldri tenkt slik på det i hvertfall.

Nå er det liksom det å se på en handling som negativ når andre gjør det men så er det greit å gjøre det samme selv. Jeg syns det blir feil å ha som preferanse at partner ikke skal få lov til det samme som han selv. Akkurat som at en mann skulle ha som preferanse at dama ikke skulle kunne kjøre bil firdi de anså bilkjøring som mandig. Dårlig eksempel men... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Maleficenta skrev:

Nå er det liksom det å se på en handling som negativ når andre gjør det men så er det greit å gjøre det samme selv. Jeg syns det blir feil å ha som preferanse at partner ikke skal få lov til det samme som han selv. Akkurat som at en mann skulle ha som preferanse at dama ikke skulle kunne kjøre bil firdi de anså bilkjøring som mandig. Dårlig eksempel men... 

Har ikke kilder på det men tror de fleste menn som ikke lar kjerringa kjøre bilen gjør det fordi kvinnfolk er så dårlige bilister, ikke fordi det er så "mandig". Men IDK.

Endret av Hank Amarillo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
1 hour ago, Maleficenta said:

Det er måten dere uttrykker den på. Vi vil ikke ha en hore eller felleshøl eller løs tøs er de kallenavnene som går igjen. Klart kvinner blir sinte når slik språkbruk benyttes. Og så dobbeltmoralen i der hele når mannen som uttrykker dette tydeligvis er like såkalt løs selv

Har ikke kalt noen for hore, felleshøl, eller løstøs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hank Amarillo said:

Har ikke kilder på det men tror de fleste menn som ikke lar kjerringa kjøre bilen gjør det fordi kvinnfolk er så dårlige bilister, ikke fordi det er så "mandig". Men IDK.

Trodde det var en myte som var avlivet forlengst.

Anonymkode: b1736...6cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde det var en myte som var avlivet forlengst.

Anonymkode: b1736...6cc

Neida, lever i beste velgående den🙂 Er kanskje ikke så mange som sier det høyt lenger i dannet lag, regnes som uhøflig og brudd på takt&tone, men alle vet det likevel🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Nå er det liksom det å se på en handling som negativ når andre gjør det men så er det greit å gjøre det samme selv. Jeg syns det blir feil å ha som preferanse at partner ikke skal få lov til det samme som han selv. Akkurat som at en mann skulle ha som preferanse at dama ikke skulle kunne kjøre bil firdi de anså bilkjøring som mandig. Dårlig eksempel men... 

Men det forutsetter fortsatt ingen moralsk vurdering. To personer som utfører samme handling men under helt ulike forutsetninger og kanskje med ulik bakgrunn/motivasjon vil fort kunne oppfattes ulikt uten at moral er inne i bildet. Det er kanskje mer sammenlignbart med at de fleste har en preferanse for kvinner som kler, sminker og ter seg feminint, mens de færreste kvinner tiltrekkes av menn som gjør det samme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hank Amarillo said:

Neida, lever i beste velgående den🙂 Er kanskje ikke så mange som sier det høyt lenger i dannet lag, regnes som uhøflig og brudd på takt&tone, men alle vet det likevel🙂

Google sier noe annet.

Anonymkode: b1736...6cc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Minesveiper skrev:

Jeg synes jo at en del av dette kan forklares gjennom maslows behovspyramide. I land som Norge tar man helt for gitt at fysiologiske behov (mat, drikke osv), og trygghetsbehov er ivaretatt. Dermed rettes fokuset mot de andre behovene som sosiale behov, annerkjennelse, og selvrealisering. Spesielt for menn ser man jo mye bitterhet når sosiale behov, og annerkjennelses behovet ikke blir møtt spør du meg. Det å være alene, ikke få oppleve selskap, kjærlig, nærhet, sex osv er bittert for mange. 

Jeg forstår meg heller ikke på denne tråden. Man kan også snu spørsmålet litt. Hvorfor skal ikke kvinner få kunne reagere når menn utrykker preferanse for mindre promiskuøse kvinner? Menn er ikke akkurat fornøyd med høydekrav for eksempel. Om menn nevner høydekrav, ser man ikke at kvinner går bananas. Det har i alle fall ikke jeg sett. Jeg synes bare problemstilling i tråden er ganske uinteressant. At jeg som er rolig selv, ønsker en dame som er rolig på samme måte når det kommer til å ikke farte rundt er helt innenfor. At damene som farter rundt reagerer på det er helt greit. De taper heller ikke noe på det da de bare kan finne seg menn som er lik dem selv. Ser ikke problemet.

Ja, men det å FÅ selskap, kjærlighet, nærhet og sex er ikke noe som bare ramler ned i fanget på noen, uansett hvordan man selv er mot andre. Det er ikke noe som gis på andre måter enn at man må gjøre seg fortjent til at andre liker deg. 

Om dette er hva som savnes, hvorfor går da noen inn for å være så ekle og utiltalende at de ødelegger for seg selv? 

Barn og tenåringer blir ofte vrange og vanskelige dersom de sliter med ting, så jeg antar at det er noe det samme som skjer blant for mange voksne. Likevel forundrer det meg at voksne, burde vært mer modne- mennesker, ikke ser at da sørger de i stor grad selv for å ikke få, kanskje aldri få, det de synes/hevder/føler på at det er bittert at de ikke har. 

Jeg tror dette problemet er noe mer i tillegg. Det samme på en måte, men... det er noe mer. 

Jeg har ingen problemer med å respektere at krake søker make. Det er helt vanlig og normalt å ha preferanser på at partnere har hatt noenlunde samme livsførsel og prioriteringer som en selv. 

Det er å kreve annet av andre, og hatet, forakten og de stygge ord på andre jeg reagerer på. At voksne (burde vært!) velger å være mobbere, og så tror på at det ikke bare er greit, men at det gjør DEM selv noe bra. 

Jeg sitter og leser i slike tråder om at menn dumper kvinner de synes er løse, og tenker "Ok, det er jo bra! Om vi kvinner overser slike holdninger, som vi helst løper fra, så er det jo vår fordel at slike menn selv lar oss slippe unna. Hvordan kan de tro at det skal svi for oss å slippe unna, når det er vår fordel også? Vi vil jo helst ikke ha slike menn. De gjør oss en tjeneste om de avslutter med oss. Om de rekker det innen vi selv innser slikt."

Jeg kan bli forundret og provosert av et slikt negativt syn på kvinner (som jeg blir det samme angående hat mot menn), men lei meg eller redd for å ikke bli ansett som god nok for noen menn blir jeg ikke. 

Oppgitt over at noen mennesker, menn som kvinner, skyter seg selv i foten er en bedre beskrivelse på hva jeg føler rundt dette enn alt det jeg tror er meningen at jeg skal føle, bli redd for og derfor få et ønske om å tilpasse meg etter. 

Jeg tror det treffer noen kvinner slik det er tenkt, men det er de kvinner som allerede har fått et vanskelig forhold til menn, og de tar det som bekreftelse på at det er lurt å være skeptisk til menn. 

For trygge kvinner blir det bare skivebom. Hvorfor skulle det være fælt for oss at menn vi ikke vil ha ikke vil ha oss????? 

Hatet bak, forakten for kvinner, det som murrer under dette er likevel skremmende for meg også, fordi det er folk som er bitre og som hater som oftest står bak overgrep og vold også. 

Jeg vil ikke være sammen med slike menn, så fantastisk flott om de selv bidrar til å la kvinner slippe unna det, men jeg ønsker heller ikke at jeg eller at andre kvinner skal havne i en sårbar situasjon med en mann full av hat og forakt. Det er i det dette er både skremmende og farlig for oss kvinner, generelt. 

Dette er ikke ufarlige holdninger. Dette er holdninger vi kvinner har grunn til å frykte, men ikke på grunn av at det får oss til å tenke "Åh, jeg bør passe på å ikke ha sex med flere menn enn at jeg er god nok for de mennene som mener slik." Hver slik tråd gjør oss bare mer redd for mennene som ER slik. Mer bevisst på hvorfor det er klokt å styre klar av slike. 

Samtidig, jeg synes synd på dem. Om det er kjærlighet, nærhet, samhørighet og sex de savner så inderlig, så er dette å dyrke det som gjør at det vil være stadig mer usannsynlig å oppleve. 

Siden jeg ser at når slike menn faktisk får seg dame så er de ikke ok mot dem heller, så tror jeg likevel at dette problemet stikker dypere. Det er noe annet og mer også. En slags sykdom. Som dessverre ser ut til å spre seg. 

Om jeg skal gjette, ut fra hvor jeg ser den sprer seg mest, har det noe med hvordan samfunnsstrukturen er blitt. Vi mennesker er flokkdyr. Mange mennesker mangler nå en flokk. 

 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Lolz

Det er menn som krasjer biler på motorveien fordi de kjører mer og mer offensivt. I den grad kvinner krasjer, er det småbulker. De tryggeste sjåførene vi har her til lands, er innvandrerkvinner.

Anonymkode: faeb6...eba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er menn som krasjer biler på motorveien fordi de kjører mer og mer offensivt. I den grad kvinner krasjer, er det småbulker. De tryggeste sjåførene vi har her til lands, er innvandrerkvinner.

Anonymkode: faeb6...eba

Det kan stemme godt siden de aldri får lov å kjøre, hehe

Endret av Hank Amarillo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
1 hour ago, Trolltunge said:

Ja, men det å FÅ selskap, kjærlighet, nærhet og sex er ikke noe som bare ramler ned i fanget på noen, uansett hvordan man selv er mot andre. Det er ikke noe som gis på andre måter enn at man må gjøre seg fortjent til at andre liker deg. 

Dette blir en litt annen diskusjon. Jeg forstår ikke helt hvorfor kvinner på dette forumet er så på dette med hva man fortjener, og hva man har rett på (Du har ikke nevnt dette med rett her). Poenget er at uansett om du er mann eller kvinne, så er det naturlig å føle seg nedfor, ensom osv når grunnleggende menneskelige behov ikke dekkes, eksempelvis sosiale behov. Du skrev tross alt at vi er født med sølvskje i munnen, og vi er jo stort sett det i Norge når det kommer til fysiologiske-, og trygghetsbehov. En person som ikke fortjener kjærlighet osv, føler like mye nedsig som en som fortjener det dersom de ikke får oppleve det. Sant, jeg kan føle med en dame som opplever at mennene hun er interessert i ikke vil noe seriøst. 

1 hour ago, Trolltunge said:

Om dette er hva som savnes, hvorfor går da noen inn for å være så ekle og utiltalende at de ødelegger for seg selv? 

Jeg har ingen problemer med å respektere at krake søker make. Det er helt vanlig og normalt å ha preferanser på at partnere har hatt noenlunde samme livsførsel og prioriteringer som en selv. 

Det er å kreve annet av andre, og hatet, forakten og de stygge ord på andre jeg reagerer på. At voksne (burde vært!) velger å være mobbere, og så tror på at det ikke bare er greit, men at det gjør DEM selv noe bra. 

Jeg kan bli forundret og provosert av et slikt negativt syn på kvinner (som jeg blir det samme angående hat mot menn), men lei meg eller redd for å ikke bli ansett som god nok for noen menn blir jeg ikke. 

Jeg er enig med dere i at det er en uting å kalle damer løs, tøs osv. Det er i grunn bare bra at dere står opp mot det, og dobbeltmoralen til menn. 

1 hour ago, Trolltunge said:

For trygge kvinner blir det bare skivebom. Hvorfor skulle det være fælt for oss at menn vi ikke vil ha ikke vil ha oss????? 

Hatet bak, forakten for kvinner, det som murrer under dette er likevel skremmende for meg også, fordi det er folk som er bitre og som hater som oftest står bak overgrep og vold også. 

Jeg vil ikke være sammen med slike menn, så fantastisk flott om de selv bidrar til å la kvinner slippe unna det, men jeg ønsker heller ikke at jeg eller at andre kvinner skal havne i en sårbar situasjon med en mann full av hat og forakt. Det er i det dette er både skremmende og farlig for oss kvinner, generelt. 

Dette er ikke ufarlige holdninger. Dette er holdninger vi kvinner har grunn til å frykte, men ikke på grunn av at det får oss til å tenke "Åh, jeg bør passe på å ikke ha sex med flere menn enn at jeg er god nok for de mennene som mener slik." Hver slik tråd gjør oss bare mer redd for mennene som ER slik. Mer bevisst på hvorfor det er klokt å styre klar av slike. 

Tror ikke bittre menn på Kg representerer den store andel av menn i Norge. 

Jeg ville heller ikke tatt med så nær av at man faller utenfor noens preferanse. Jeg tror jo uansett ikke at de fleste damene i tråden her har sex med 10-50 menn hvert år. At man har sex med menn man dater og prøver seg frem er helt naturlig. Det er ikke noe normale menn vil reagere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, herzeleid skrev:

Men det forutsetter fortsatt ingen moralsk vurdering. To personer som utfører samme handling men under helt ulike forutsetninger og kanskje med ulik bakgrunn/motivasjon vil fort kunne oppfattes ulikt uten at moral er inne i bildet. Det er kanskje mer sammenlignbart med at de fleste har en preferanse for kvinner som kler, sminker og ter seg feminint, mens de færreste kvinner tiltrekkes av menn som gjør det samme. 

De har da ikke så ulike forutsetninger 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minesveiper skrev:

Dette blir en litt annen diskusjon. Jeg forstår ikke helt hvorfor kvinner på dette forumet er så på dette med hva man fortjener, og hva man har rett på (Du har ikke nevnt dette med rett her). Poenget er at uansett om du er mann eller kvinne, så er det naturlig å føle seg nedfor, ensom osv når grunnleggende menneskelige behov ikke dekkes, eksempelvis sosiale behov. Du skrev tross alt at vi er født med sølvskje i munnen, og vi er jo stort sett det i Norge når det kommer til fysiologiske-, og trygghetsbehov. En person som ikke fortjener kjærlighet osv, føler like mye nedsig som en som fortjener det dersom de ikke får oppleve det. Sant, jeg kan føle med en dame som opplever at mennene hun er interessert i ikke vil noe seriøst. 

Jeg er enig med dere i at det er en uting å kalle damer løs, tøs osv. Det er i grunn bare bra at dere står opp mot det, og dobbeltmoralen til menn. 

Tror ikke bittre menn på Kg representerer den store andel av menn i Norge. 

Jeg ville heller ikke tatt med så nær av at man faller utenfor noens preferanse. Jeg tror jo uansett ikke at de fleste damene i tråden her har sex med 10-50 menn hvert år. At man har sex med menn man dater og prøver seg frem er helt naturlig. Det er ikke noe normale menn vil reagere på.

Mulig vi kvinner er opptatt av å fortjene fordi vi ikke anser noe særlig slikt som en rettighet? Barn har rett på støtte, omsorg og kjærlighet, men utover det har vel ingen av oss rett på noe slikt. 

Menn vektlegger ofte at det er så enkelt for oss kvinner å få sex, og det er mulig at det er noe de anser som at vi har rett til noe de ikke har rett til. Da overser menn imidlertid at for veldig mange kvinner er jaktsesong på sex med oss året rundt et problem, ikke et gode, samt at det også er kvinner som er i helt samme situasjon. Kanskje kanskje en mann kunne nedlatt seg til å tømme seg i henne, som hun er en gjenstand, men hvor nedverdigende er ikke det?

"Fy faen, skikkelig burugle, men jeg fikk da pult." 

Jeg har selv hørt menn uttale slike ting. Ved et tilfelle foran jenta det gjaldt, og stikket jeg følte i magen over hvor grusomt det måtte være for henne å høre var sikkert bare en liten skygge av hvordan hun følte dette. 

Den "retten "vi kvinner har til å få sex er misforstått som noe det for svært mange absolutt ikke er. Å bli dårlig behandlet er ikke forbehold menn å føle på. Selv vi kvinner som har sluppet unna overnevnte ydmykelser har gjerne opplevd det at menn jakter på sex, og dermed på oss, som en belastning. 

Ok, menn vil gjerne ha et hull å ha sex med. Vi ønsker faktisk ikke å være kun et hull. Det er tilsvarende ydmykende for oss å bli ansett som et tømmehull som det er for menn å ikke få tømme seg. 

Ingen føler seg bra over å bli ansett som uten verdi som PERSON. 

Det er motsatt situasjon, og likevel det samme. Mange menn skjønner ikke det, og gir oss kvinner fordeler og "rett til" noe de skulle ønske seg ut av det som faktisk er vår belastning ved dette. 

Selvfølgelig kan det være veldig vanskelig å se problemer med noe som er det motsatte av hva man selv strever med, men vi mennesker har faktisk noe som heter empati, som gjør at vi har evne til å skjønne at ting vi selv ikke opplever som et problem likevel kan være et problem for andre. 

Noen mennesker, også kvinner, lar det de selv føler på gjøre dem helt blinde og døve for annet. 

Det er og blir et problem i å fungerer sammen med andre. 

Jeg tror heller ikke at kvinner flest har sex med opptil 50 menn årlig. Jeg tror egentlig at det er flere enn kvinner flest har sex med et helt liv, selv om noen har det og mer. Jeg tror heller ikke, nei det vet jeg faktisk, at menn flest reagerer på at kvinner har hatt et sexliv innen dem. 

Jeg tror de fleste mennesker er bra mennesker, og forsøker å være det. Jeg tror absolutt ikke at de kvinner og menn som har gått seg fast i egen smerte og derfor blir bitre og hatefulle representerer folk flest. 

De representerer likevel noe trist og skummelt. Noe som ødelegger mest for dem selv, men som også er et problem i samfunnet, i og med at de verste tingene som skjer mennesker mellom oftest springer ut fra bitterhet og hat. 

Og så er det egentlig unødvendig. Det er mulig å komme seg ut av slikt. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dum diskusjon.

Jeg har ikke rett på en tynn mann fordi jeg er feit. Jeg er kort så jeg har ikke sjangs på en dame som er heit.

Det handler om preferanser. Preferanser har gjerne en base i evolusjonen. Høye menn har bedre lønn, kvinner med mindre antall partnere har større sannsynlighet for å bære ditt barn.

Det å tolke kjønnskamp i isolasjon er idioti!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Maleficenta skrev:

De har da ikke så ulike forutsetninger 

Jeg er usikker på hva du prøver å innvende her da setningen fremstår mangelfull?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...