Gå til innhold

En litt artig forskjell på menn og kvinner


Gjest vanSteike

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, at det liksom skal være et sett "regler" for menn og et annet sett "regler" for kvinner i temaet tråden din handlet om, så er det det.

Du mener nok særskriving.

Anonymkode: b1736...6cc

HAHAHA, ja, WUPS 🕵️‍♀️

Anonymkode: 69b91...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra naturens side er sex bare det.. Ikke bare min mening men fakta 

Anonymkode: 47944...f28

Spiller ingen rolle - mennesker styres også av normer, virkelighetsoppfatninger, og en bevissthet som preges av erfaringer. Du kan ikke bare gjøre menneskers meningsverden til et spørsmål om evolusjon, i hvert fall ikke evoulusjon slik du ser det, som noe helt klinisk. Man kan gjerne snakke om biologi og evolusjon, men ingen mennesker forholder seg til livet og seg selv med en biologisk eller evolusjonær forskrift. 

Anonymkode: 69b91...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare si at jeg la ut et innlegg her om daten min som jeg mistenkte at var løs og jeg fikk drapstrusler og mange, menge personangrep. Jeg var verdens værste person siden jeg ikke vil bli sammen med en tøs. Om en kvinne sier at hun ikke vil være sammen med en rundbrenner så her det helt forståelig. 

Anonymkode: c705b...899

Tenk litt på konnotasjonene til ord som "løs" og "tøs" kontra "rundbrenner", så begynner du kanskje å forstå sammenhengen. Hint: Det handler ikke om preferanser.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal kvinners akseptanse for at en potensiell partner har hatt mange partnere, påvirke menns preferanse om at en potensiell partner har hatt få partnere?

Selv om du f.eks liker ananas på pizzaen, så betyr det ikke at jeg må like ananas på pizzaen bare fordi du gjør det. :)

Anonymkode: c2768...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, vanSteike said:

Spørsmålet er hvorfor blir kvinner sinte av at en mann ikke vil ha noen som har ligget rundt, når menn ikke hever et øyenbryn over at en kvinne tenker tilsvarende?

Fordi at menn og kvinner er forskjellige, og det er det tilsynelatende vanvittig mange som ikke er klar over.

Anonymkode: 3e2e7...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi at menn og kvinner er forskjellige, og det er det tilsynelatende vanvittig mange som ikke er klar over.

Anonymkode: 3e2e7...1b4

Hva er denne forskjellen, som en del menn her snakker om?

Anonymkode: b1736...6cc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, vanSteike skrev:

Når var sist dere så en mann ase seg opp og skjelle ut en kvinne som sier at hun ikke er interessert i menn som ligger rundt? Dette er noe menn bare trekker på skuldrene av.

Men hvis en mann våger å antyde at han ikke vil ha en dame som har spredt beina for halve bygda, da får han umiddelbart hele hønseburet i hodet. Han blir skjelt ut etter noter som den middelalderske neandertaleren (smak litt på den) angivelig han er.

Hvorfor er det slik, mon tro...?

Dette har jeg aldri sett. Hverken ene eller andre veien. Men det er mildt sagt provoserende når en manb/gutt som benytter enher anledning til sex, snakker ned damer som i mer eller mindre grad gjør det samme. Og DET har jeg sett for mange ganger. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er denne forskjellen, som en del menn her snakker om?

Anonymkode: b1736...6cc

Føler du at menn og kvinner tenker og gjør likt? At man tenker og føler det samme om sex, barn, familie, jobb, penger, interesser, og så videre? Har menn og kvinner like verdier?

Om det virkelig kun er "en del menn her" som snakker om dette, så blir jeg bekymret for fremtiden.

Anonymkode: 3e2e7...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler du at menn og kvinner tenker og gjør likt? At man tenker og føler det samme om sex, barn, familie, jobb, penger, interesser, og så videre? Har menn og kvinner like verdier?

Om det virkelig kun er "en del menn her" som snakker om dette, så blir jeg bekymret for fremtiden.

Anonymkode: 3e2e7...1b4

Jeg snakker om kvinner vs menn og antall sexpartnere. Og meninger en del menn her på KG har om det.

Anonymkode: b1736...6cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg snakker om kvinner vs menn og antall sexpartnere. Og meninger en del menn her på KG har om det.

Anonymkode: b1736...6cc

Ok, det er greit. Føler du at menn og kvinner tenker og føler likt når det kommer til sex og antall sexpartnere?

Anonymkode: 3e2e7...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, vanSteike skrev:

Nei, det gjør de ikke. Dette er rett og slett feil.

Kvinner bruker nesten alltid uttrykket "menn som ligger rundt". Og det er faktisk så bortimot konsekvent at årsaken nesten er et interessant spørsmål i seg selv.

Menn på sin side bruker alle mulige formuleringer, alt fra "har for mange å sammenligne meg med" til "hore". Ingen mønster å snuse opp noe sted.

Men dette er forsåvidt irrelevant, for det handler ikke om formulering. Bare bla det et par måneder bakover på dette forumet, samt "Seksualitet" og "Samliv og kjærlighetsrelasjoner", og tell hvor mange tråder som er startet av kvinner og handler om hvor fælt det er at menn i det hele tatt ønsker å vite hvor mange hun har ligget med. Se også hva slags svar andre kvinner kommer med til disse innleggene, der altså ingen formulering fra menn figurerer i det hele tatt.

Vi er ikke bare der at kvinner blir rasende hvis menn ikke vil ha kvinner som ligger rundt: Kvinner blir rasende over at menn i det hele tatt vil vite om de har ligget rundt.

Klarer du i det hele tatt å forestille deg en gjeng menn som fyrer seg opp og begynner å slenge ut skjellsord over at et kvinne har villet vite hvor mange damer en mann har ligget med?

Tanken er absurd. Og der ligger forskjellen.

Forstår meg ikke på dere som spør om noe her inne, og deretter ignorerer alle svar og forklaringer dere får? Passer de ikke inn i "kjønnskamp" - agendaen din for hva annet kan være grunnen til at du åpner motsvaret ditt til vedkommende med "Nei, det gjør de ikke. Dette er rett og slett feil"?  Du sier det er feil fordi DU har bestemt at det er feil, men ikke fordi utsagnet FAKTISK er feil, fordi utsagnet er ganske så korrekt..Du opererer med tanken om at hva enn du mener er riktig og en sannhet? Og de tingene som stemmer 100% og er en hel/delvis sannhet men som du ikke godtar fordi det ikke passer agendaen din, da skal du bare si "NEI DET STEMMER IKKE, DET ER FEIL!!" og tro at folk skal ignorere det de leser,hører,opplever og vet fordi du sier det?Kvinner kan si at vi ikke vil ha en som har vært med mange jenter og det helt UTEN å si at de samme mennene er ekle uverdige svin. Omvendt?  Haha...Da skriker de ut om at kvinner er horer, verdiløse, uegnet som partner/mor og avskum...og det kun fordi de har hatt sex?

Du lurer virkelig 100 % på hvorfor noen kvinner reagerer på at menn kommer med et utsagn om sine "preferanser",som om det er utsagnet det handler om? Det er jo ikke det som betyr noe, men hvordan menn omtaler disse kvinnene og det enorme behovet de har for å kontrollere kvinner på den ene måten de fremdeles sånn halvveis kan, og det er ved å prøve å få kvinner til å føle skam og skyld over å ha seksuelle lyster/drifter som er helt naturlig for ALLE mennesker å ha. Er det virkelig blitt sånn at kvinnesynet er så ekstremt dårlig at dere ikke anser oss som mennesker engang? Husk at vi er det da...til og med ganske like menn på de fleste områder da vi blir også trøtte, sultne og til og med(skrekk og gru!!!) kåte..Det er visst ok at kvinner blir kåte og vil ha sex, men bare om det er når hun er i et forhold der han SKAL ha sexen han har krav på. Det er visst ikke ok å være kåt, ha lyst på sex for så å deretter ha denne sexen hvis man ikke er i et etablert forhold?

Har han hatt sex med 300 jenter og kaller deg hore for den håndfullen menn du har vært borti? Det er visst helt greit av han å mene dette fordi tidenes BESTE argument er jo at sex er veldig lett tilgjengelig for kvinner, men noe menn må jobbe for. Ergo betyr det visstnok at om noe er lett å få som kvinne, skal du absolutt ikke ha det for det er jo seff kvinnen med tilgangen som er den store hora her, ikke menn som ikke har et "eksklusivt forhold til egen kropp" og som er villige til å ligge med hvem som helst?(seff uten at det betyr lav moral da, for det er jo ikke lav moral å knulle alt du kommer over hvis du har penis)

Ser du selv hvordan ting er IRL egentlig?  Ser du hvordan menn kan gjøre hva de vil uten stress der kvinner slaktes for å gjøre bare 10% av hva menn gjør? Uavhengig at ditt syn og din agenda, må det være noe inni deg som forstår at det ikke er greit at verden er slik at man blir dømt KUN pga det kjønnet du har? Det er kvinneforakt og hat på aller høyeste nivå uansett hvor mye du eller andre pakker det inn som greit basert på "biologi", tilgjengelighet og annet svada for uansett hvor mye du vrir på det handler dette bare om behov for kontroll over kvinner. Sex er det ENESTE området hvor kvinner har "makten" og er parten som velger og setter premissene og det hater menn. Menn skal ha makt på ALLE områder og være parten som setter premissene, da det er tydelig at kvinner ikke skal kunne ha ekte frihet som menneske... Og ja, før du eller noen spør, det er ekte frihet å kunne gjøre noe som ikke er verken skadelig eller ondt UTEN forsøk på kontroll og skamlegging fra andre og nei, jeg mener ikke at frihet er å knulle rundt i seg selv, men det er frihet å KUNNE gjøre det uten at folk kaller deg verdiløs og den friheten har menn.Hvis du selv mener at du er en bra mann som er snill(på ekte) og ikke forakter eller har et dårlig kvinnesyn så holder det ikke at du sier det eller mener det, du må bevise det. Da bør du være enig i at man skal ikke bli dømt utifra kjønn og at det ikke er noe galt at kvinner vil ha one night stands for om dette er tankene dine så er kvinnesynet ditt mindre bra for en bra mann som er snill og ikke forakter kvinner ser på kvinner som likeverdige, like mye verdt og med rett til å leve et like bra og fritt liv som menn.

Ja, det er også en sannhet at noen kvinner har sex med flere menn på grunn av diverse issues de har. Noen fordi de gjør alt for bare litt nærhet og man får ikke nærhet fra en mann man ikke er i forhold med uten at han krever sex. Å bare være god,trygg og holde rundt henne gir ikke han noe, og menn er ikke akkurat de som gjør ting for andre uten å selv få noe ut av det. Noen ligger rundt pga av Daddy- Issues, noen pga overgrep de har opplevd og de har det så dårlig med seg selv at de nesten har bestemt at de ikke fortjener å ha det bra og at sex er den eneste verdien de har å tilby andre. Men når du eller andre sitter og forteller disse at de ikke er bra kvinner,  de er søppel og verdiløse horer, har ingen moral og ingen menn vil noensinne kunne elske dem, hva slags menneske er du blitt da? Hvem er du når du sparker de som ligger nede? Og uansett om det ikke er snakk om issues eller traumer, hvem er du som gir kompisen din high - five for ligg nr.300 og samtidig kaller venninen din hore fordi hun kysset(ikke sex engang)en mann hun møtte på dansegulvet? Det er jo slik ting er idag. Man blir kalt hore KUN fordi man er kvinne for selve handlingen er ikke greia her. Hadde selve handlingen vært så feil så er det jo feil uansett om du heter Tom eller Trine, det blir bare feil om du er det kjønnet som ikke verdsettes og blir umenneskeliggjort, holdt nede og kontrollert og disse holdningene vi møter fra menn er forferdelige, den dobbeltmoralismen og kvinnesynet må dere forsøke å endre på for det er absolutt ikke bra å tenke slik om andre mennesker og det kun fordi de er kvinner.

Ok, det ble langt men avslutter snart🙂 Jeg selv er en med få partnere og som singel har jeg ikke sex og har ikke hatt det på flere år da ons ikke er min greie da det er bortkastet, men jeg vil ha sex og ønsker å ha sex, men hvis jeg skal ha sex må jeg jo slenge meg på ONS toget, noe jeg ikke vil. En liten del av grunnen er jo nettopp fordi jeg er kvinne og ikke KAN ha ONS for det noe jeg bare taper på. Hadde jeg fått gullskja og vært en mann, er jeg sikker på at jeg ikke hadde følt det var feil med ONS fordi jeg ville vokst opp med å høre positive ting om kjønnet mitt og aldri bli kalt verdiløs eller hore. Jeg kunne fulgt lystene mine uten skam og gjort det jeg ønsker i livet uten at  noen skal forsøke å holde meg nede og kontrollere meg. Om jeg noensinne havner i et forhold i fremtiden og skal ha sex, kunne jeg vist nytelse og sluppet meg fri. Jeg kunne vært aktiv i senga og si hva jeg ønsker/fantaserer om og det hadde vært OK av meg. Ingen ville sagt noe negativt på det. Som kvinne kan man fint slippe seg løs i senga, men ikke første gangen pga a.) Hadde jeg vist hva jeg ønsker og vært aktiv første ligget kommer stempelputa som stempler meg som "vill i senga" med tanken om at jeg sikkert har masse sex med mange menn fordi jeg fra første stund er helt med i sexen. Det har jeg lært at jeg må undertrykke og at de første gangene MÅ man holde igjen som om sex er noe man bare har sett på TV, alt annet er jo visstnok "tegn" på at man er efaren(aka billig hoe som ligger rundt...)og å holde igjen de første gangene for så å være meg selv litt etter litt er svært viktig for å stryke mannens egotankegang om at han "lærer" meg å ha sex...(det er også en grunn menn pisser på seg av og gir bensin til må - ha -kontrollen - bålet siden egoet er så stort at de ikke takler tanken på andre menn før, om det så er 1 mann eller 100 fordi han eier jo henne ikkesant, hun må jo kontrolleres og føle skyld/skam så da passer det dårlig at en mann har vært bedre/flinkere, orket lengre før han så viktig for hans ego at kvinner han møter får vite at sex er en synd og noe de skal føle skam over, på den måten sikrer han at egoet opprettholdes)

Om jeg deler fantasier eller ønsker for fort, er det også en grunn til stempel for hvordan i alle dager kan en kvinne ha egne lyster? Hvordan våger hun å ta på seg selv og lære hva hun liker og tenner på? Det er jo HAN som skal presentere fantasier for henne! Sex skal jo være noe fremmed og er det ikke fremmed og hun har fantasier = sikkert en billig hoe som har masse partnere fordi kvinner som uttrykker seksuelle preferanser er jo kvinner som har helt sikkert prøvd alt innen sex og nå plukket det hun liker best....

Oppsummert:

"Fy faen for en drittsekk! Han fortjener å ha det vondt og er et ondt menneske! Håper ingen kvinner viser interesse for en sånn mann fortjener ikke familie! Først ranet han foreldrene sine og tente på huset deres, kjøpte masse sprit og drakk en flaske før han satte seg i bilen og kjørte på den 3 år gamle datteren til sjefen som resulterte i innleggelse". (Mann, dømt negativt fordi han  faktisk har gjort noe ondt og slemt som har skadet andre, dømmes altså av andre rundt seg fordi pga flere alvorlige og kriminelle hendelser)

"Fy faen for en hore! Hun fortjener å ha det vondt og er en dårlig kvinne. Ingen mann kommer noensinne til å vise interesse for sånne kvinner fortjener ikke en familie! Først så snakket hun med en fyr i baren i 15min også satte de seg i sofaen og råklinte! Og når de stengte ville den verdiløse hora på nachspiel med han fyren!!Dro jo  hjem til han og delte ut en bit av sjelen sin via det vaginale området!!" ( Kvinne, dømt negativt uten å ha gjort noe ondt og slemt som har skadet andre. Dømmes altså av andre rundt seg fordi hun er kvinne)

Uff.....laaaang tekst🙃 men var flere ting jeg ville svare på og skrive noe om. For din del tenker jeg at du skal ha dine preferanser og ha dem fordi det er DINE egne preferanser. Ikke fordi inngrodde holdninger og kvinnesyn forteller deg at dette er hva du skal mene og tenke om disse kvinnene. Jeg vil ikke i et forhold med en avdanket player like lite som du vil møte en som har hatt sex med flere menn, og allikevel klarer jeg leve livet mitt uten å raserer nettforum der jeg vet det er mange menn og rable ned masse stygge ting om player - menn og hvordan de nærmest bare bør gå å dø eller noe fordi jeg klarer å forholde meg nøytral og blander ikke mine preferanser for partner med å rable ned stygge og slemme ord om disse player - menn fordi de har ikke skadet meg eller gjort meg noe så det er ikke noe behov for å oppføre meg på den måten der. Kan si at jeg tenker at player - menn har tilbøylighet for å falle tilbake og savne den tiden der de gjorde hva de ville(uten fordømmelse til og med), men jeg sitter ikke her og har bestemt meg for at alle tidligere playere er damaged gods, nederst på rangstigen og samfunnets waste fordi de alle har fått enorm pengegjeld med årene og jobber nå idag deltid på Carlings fordi Tequila - shots og silikonpupper var viktigere enn egen fremtid og at de alle har lausunge med en ons fra noen år tilbake fra Lillestrøm som heter Jeanette og at disse mennene er kvantitet, ikke forholdsmateriale osv

Dere klarer nok å ha preferanser UTEN å skrive masse stygge og slemme ting vel? Noen av dere er liksom 40+, men har holdninger og argumenter som får en til å tenke at det er ikke rart det finnes sko med borrelås for voksne og/eller at dette må jo være en sånn fyr som har verge og bor på institusjon.

Jeg gidder ikke å skrive noe mer om dette her så blir ikke flere innlegg fra meg. Jeg vet jeg taler for døve ører uansett og at ingen har interesse av å se flere sider av saken og ihvertfall ikke gå inn i seg selv og faktisk tenke over egne holdninger og syn på kjønn og forstå at det er ikke sunt å ha en tanke om at kvinner skal dømmes når de dømmes jo utelukkende fordi de er kvinner..til og med barn forstår jo at det ikke er ok,

Anonymkode: 46352...4fa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan man si om alt da. Ting er bare det de er, fra naturens side. Men vi mennesker har faktisk også følelser, noen mer enn andre, og for noen er følelser også viktige enn andre. Vi mennesker er også individer med egen selvbevissthet og vilje. Derfor kan ting ha subjektiv verdi for oss, og det bør respekteres.

Anonymkode: c5da2...c47

Jo, men det er stort sett samfunnet som bestemmer "reglene" og vi føler og tenker mye på autopilot, vi blir påvirket av alt rundt oss og hva vi tenker om en ting er allerede bestemt fra man er liten.  

Folk reflekterer sjeldent over hvorfor de har de meningene og tankene man har

Anonymkode: 47944...f28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare si at jeg la ut et innlegg her om daten min som jeg mistenkte at var løs og jeg fikk drapstrusler og mange, menge personangrep. Jeg var verdens værste person siden jeg ikke vil bli sammen med en tøs. Om en kvinne sier at hun ikke vil være sammen med en rundbrenner så her det helt forståelig. 

Anonymkode: c705b...899

Du snakker mye om hva du ikke vil ha. Men hva VIL du ha? Og hvor skal du finne det? Hvordan må du være sjøl, for å tiltrekke deg disse damene? 

Denne daten din og deg, traff dere hverandre på et sted hvor folk typisk er konservative? Hvordan tror du konservative damer ser på deg? 

Anonymkode: faeb6...eba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor setter du likhetstegn mellom kvinner som liker sex og kvinner med mange partnere?

Liker man ikke sex om man fex bare har ligget med en person? 
Er kvinne selv, og de av mine venninner som har hatt fex mange ONS er ikke gladere i sex enn meg. Heller tvert om. 
Perioden med ONS var en periode de ikke var glade i seg selv, i hvertfall.

Anonymkode: 4e011...83e

Fordi man har perioder hvor man er sprengkåt og ikke er i forhold så klart. Hadde man alltid hatt kjæreste hadde det selvsagt ikke vært noe problem å bare ligge med en person. 

Anonymkode: 7b439...f75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av grunnen til at en del blir så provoserte kan kanskje handle om at en gjerne er opplært til at kvinner og menn er likere enn vi er, og vokst opp med et ideal om å være "frigjort". En del speiler seg kanskje i spennende, kjekke og attraktive menn med mange partnere, eller tror kanskje de er forventet å ha et lettvint forhold til sex. Da er det sikkert ekstra vondt å finne ut at en i liten grad kan speile seg i ham, og at det en kanskje trodde var tegn på at en er attraktiv eller forventet adferd tvert imot har gjort en mindre attraktiv. At en kjemper med nebb og klær mot en slik erkjennelse er forståelig, men antagelig veldig kontraproduktivt. 

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, herzeleid said:

Noe av grunnen til at en del blir så provoserte kan kanskje handle om at en gjerne er opplært til at kvinner og menn er likere enn vi er, og vokst opp med et ideal om å være "frigjort". En del speiler seg kanskje i spennende, kjekke og attraktive menn med mange partnere, eller tror kanskje de er forventet å ha et lettvint forhold til sex. Da er det sikkert ekstra vondt å finne ut at en i liten grad kan speile seg i ham, og at det en kanskje trodde var tegn på at en er attraktiv eller forventet adferd tvert imot har gjort en mindre attraktiv. At en kjemper med nebb og klær mot en slik erkjennelse er forståelig, men antagelig veldig kontraproduktivt. 

Nei, det er ikke derfor vi blir provosert.

Anonymkode: b1736...6cc

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, herzeleid skrev:

Noe av grunnen til at en del blir så provoserte kan kanskje handle om at en gjerne er opplært til at kvinner og menn er likere enn vi er, og vokst opp med et ideal om å være "frigjort". En del speiler seg kanskje i spennende, kjekke og attraktive menn med mange partnere, eller tror kanskje de er forventet å ha et lettvint forhold til sex. Da er det sikkert ekstra vondt å finne ut at en i liten grad kan speile seg i ham, og at det en kanskje trodde var tegn på at en er attraktiv eller forventet adferd tvert imot har gjort en mindre attraktiv. At en kjemper med nebb og klær mot en slik erkjennelse er forståelig, men antagelig veldig kontraproduktivt. 

Nebb og klær :laugh:

Anonymkode: c5da2...c47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2020 den 20.47, vanSteike skrev:

Jeg tror jo også det.

Men forskjellen går altså på reaksjonen når noen av det motsatte kjønn tilkjennegir at noen som "pløyer alt mellom himmel og jord" er uinteressant.

Hvorfor tåler ikke kvinner generelt at menn ikke vil ha en kvinne som ligger rundt, når menn ikke har et problem med kvinner med tilsvarende holdning?

Kanskje det har noe med ordleggingen å gjøre? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nebb og klær :laugh:

Anonymkode: c5da2...c47

Ja den var litt artig :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2020 den 20.47, Trolltunge skrev:

 

Jeg hadde ikke ast meg opp over å være på date med en mann som har et negativt syn på at kvinner liker sex, men jeg hadde ikke datet ham flere ganger. Hvor mange jeg har hatt sex med hadde han aldri fått vite, selv om jeg har vært så seriemonogam at antall neppe er et problem. Kun det at jeg ikke vil vurdere en slik mann som partner. 

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...