Gå til innhold

Langvarig forhold - drømmer om nytt sexliv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fastlegen kan vurdere om din mentale/fysiske helse er tjent med å flytte. Et skriv fra fastlegen kan være positivt i møte med NAV og kommunen. I noen kommuner kan man få hjelp via husbanken til å etablere seg på nytt. 
 

PS! Det er lov å sende meg PM om du vil chatte privat. Bare hyggelig hvis jeg kan hjelpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, remix2020 skrev:

Fastlegen kan vurdere om din mentale/fysiske helse er tjent med å flytte. Et skriv fra fastlegen kan være positivt i møte med NAV og kommunen. I noen kommuner kan man få hjelp via husbanken til å etablere seg på nytt. 
 

PS! Det er lov å sende meg PM om du vil chatte privat. Bare hyggelig hvis jeg kan hjelpe.

Takk for info! Snilt av deg.

- TS

Anonymkode: 27bc4...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
9 timer siden, AnonymBruker skrev:
12 timer siden, Alterego666 skrev:

 

Det trodde jeg også, men jeg har nok modnet mer enn ham. Jeg skjønner jo inni meg at vi ikke er så kompatible.

På en skala fra 1 til 10, hvor jøyt er frustrasjonsnivået ditt?

Er det andre problematiske emner i forholdet deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Alterego666 skrev:

På en skala fra 1 til 10, hvor jøyt er frustrasjonsnivået ditt?

Er det andre problematiske emner i forholdet deres?

Frustrasjonsnivået ift. sex? 7 kanskje. Men ikke konstant. Kan gå noen uker uten å tenke på det, kanskje fordi jeg er en travel kvinne.

Ja, det er det jo. Vi mangler felles mål, de samme fremtidsdrømmene, ulikt ønske om barn og vi sliter med å kommunisere bl.a...

- TS

Anonymkode: 27bc4...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det jo. Vi mangler felles mål, de samme fremtidsdrømmene, ulikt ønske om barn og vi sliter med å kommunisere bl.a...

 

Dette virker som en rotårsak, utilfredsstillende sexliv som et symptom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Alterego666 skrev:

Dette virker som en rotårsak, utilfredsstillende sexliv som et symptom. 

Kan si meg enig i det.

- TS

Anonymkode: 27bc4...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.10.2020 den 15.01, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i forhold i over 7 år og sexlivet vårt er kjedelig. Før brydde jeg meg ikke, men etter jeg sluttet på p-piller har jeg fått mye mer sexlyst og selvtiliten har også kommet mer med årene. Jeg føler jeg går glipp av så mye jeg ikke var interessert i tidligere da behovene ikke var de samme, mor typen er veldig "enkel" i senga og vanskelig å få med på noe nytt. Jeg savner dessuten spenningen med dating, men elsker jo kjæresten min. Vet ikke hva jeg skal gjøre! Håper det er noe som går over, men kanskje sitter jeg her om to år til og tenker det samme og angrer på at jeg ikke utnytta mine beste år til å oppleve forskjellige ting?

Anonymkode: 27bc4...ce8

Utforsk sex med en annen. Du savner det jo. 

Anonymkode: 5ff56...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utforsk sex med en annen. Du savner det jo. 

Anonymkode: 5ff56...d35

Ja, men jeg vil ikke være utro. Må evt. komme meg ut av dette forholdet først.

- TS

Anonymkode: 27bc4...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg vil ikke være utro. Må evt. komme meg ut av dette forholdet først.

- TS

Anonymkode: 27bc4...ce8

Da vet du aldri hva du går til. Kan skje bare et håp. Hvem vet. 

Anonymkode: 5ff56...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da vet du aldri hva du går til. Kan skje bare et håp. Hvem vet. 

Anonymkode: 5ff56...d35

Så du mener folk burde være utro? Klart det er fristende å teste hva som er der ute, men det er utrolig dårlig gjort ovenfor en partner. Jeg har alltid sagt at man må komme seg ut av ètt forhold før man går over til noen andre, og det står jeg for.

- TS

Anonymkode: 27bc4...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 0.11, AnonymBruker skrev:

Ja, sexlivet er jo bonusknappen. Funker ikke den så blir jo alt ekstra kjipt. Vi har jo også andre problemer, så kjenner meg så igjen i det du skriver. Jeg er også livredd for at ting aldri endrer seg og det virker som om ting bare står stille for oss.

- TS

Anonymkode: 27bc4...ce8

Løser du dette, kan det hende sexlivet blomstrer også. Dårlig sexlyst kommer jo ofte av nettopp andre problemer i forholdet. Siden det er han som er nølende til sex,har dere kanskje noen problemer som sliter på han også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, burgut skrev:

Løser du dette, kan det hende sexlivet blomstrer også. Dårlig sexlyst kommer jo ofte av nettopp andre problemer i forholdet. Siden det er han som er nølende til sex,har dere kanskje noen problemer som sliter på han også. 

Ja, men vi har jo prøvd å løse disse nå konstant i løpet av alle årene vi har vært sammen. Vi kommer oss ikke forbi ulike prioriteringer, fremtidsplaner og kommunikasjonsvanskene. Hvor lang tid skal man bruke på å løse det når man etter maks et par uker faller tilbake i samme, dårlige sporene?

- TS

Anonymkode: 27bc4...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.10.2020 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Har prøvd å få han med på terapi, men han nekter. Jeg vurderer sterkt å flytte ut og titter, men jeg har så dårlig råd så det er vanskelig å komme noen vei.

- TS

Anonymkode: 27bc4...ce8

Igjen, jeg tror vi er sammen med samme mann. Og har samme forhold. For vår del så NEKTER han terapi, jeg har prøvd å sagt vi MÅ. Men han synes ikke vi har problemer, eller ikke nok til å involvere noen andre. Jeg sitter også i den situasjonen at jeg er «avhengig» av han, sånn rent økonomisk. Og har dumt nok satt meg litt i den situasjonen selv. 
vi kan godt tilbringe kveldene i samme rom, men han trykker på telefonen. Og gjør alt annet. Når vi feks går tur sammen går han enten 4 m forann eller 4 meter bak. Jeg prøver få i gang en samtale og han synes jeg maser.. 

 

Det hjelper nok ikke deg TS, men nesten litt greit at noen er i samme bås. 
 

vi har foresten heller ikke barn, han ønsker veldig gjerne barn. Men jeg prøver si til han at det ikke går når situasjonen er som den er. Pga arbeid så bor vi fra hverandre (forkjellige byer) for øyeblikket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 18.45, Gleesius skrev:

Igjen, jeg tror vi er sammen med samme mann. Og har samme forhold. For vår del så NEKTER han terapi, jeg har prøvd å sagt vi MÅ. Men han synes ikke vi har problemer, eller ikke nok til å involvere noen andre. Jeg sitter også i den situasjonen at jeg er «avhengig» av han, sånn rent økonomisk. Og har dumt nok satt meg litt i den situasjonen selv. 
vi kan godt tilbringe kveldene i samme rom, men han trykker på telefonen. Og gjør alt annet. Når vi feks går tur sammen går han enten 4 m forann eller 4 meter bak. Jeg prøver få i gang en samtale og han synes jeg maser.. 

 

Det hjelper nok ikke deg TS, men nesten litt greit at noen er i samme bås. 
 

vi har foresten heller ikke barn, han ønsker veldig gjerne barn. Men jeg prøver si til han at det ikke går når situasjonen er som den er. Pga arbeid så bor vi fra hverandre (forkjellige byer) for øyeblikket. 

Herregud, kan vi snakke på pm? Hadde vært deilig å ha noen i samme situasjon å prate nærmere med! :)

- TS

Anonymkode: 27bc4...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 18.45, Gleesius skrev:

Igjen, jeg tror vi er sammen med samme mann. Og har samme forhold. For vår del så NEKTER han terapi, jeg har prøvd å sagt vi MÅ. Men han synes ikke vi har problemer, eller ikke nok til å involvere noen andre. Jeg sitter også i den situasjonen at jeg er «avhengig» av han, sånn rent økonomisk. Og har dumt nok satt meg litt i den situasjonen selv. 
vi kan godt tilbringe kveldene i samme rom, men han trykker på telefonen. Og gjør alt annet. Når vi feks går tur sammen går han enten 4 m forann eller 4 meter bak. Jeg prøver få i gang en samtale og han synes jeg maser.. 

 

Det hjelper nok ikke deg TS, men nesten litt greit at noen er i samme bås. 
 

vi har foresten heller ikke barn, han ønsker veldig gjerne barn. Men jeg prøver si til han at det ikke går når situasjonen er som den er. Pga arbeid så bor vi fra hverandre (forkjellige byer) for øyeblikket. 

du har luksus, og kan rett og slett avslutte forholdet i dag om du vil. Du ser da allerede nå at dere har avstand mellom dere, så hva er vitsen? Du har da ikke bestilt han med kontrakt? og trenger vel ingen oppsigelsestid heller. 

Anonymkode: 5ff56...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, kan vi snakke på pm? Hadde vært deilig å ha noen i samme situasjon å prate nærmere med! :)

- TS

Anonymkode: 27bc4...ce8

Ja, bare send meg en melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du har luksus, og kan rett og slett avslutte forholdet i dag om du vil. Du ser da allerede nå at dere har avstand mellom dere, så hva er vitsen? Du har da ikke bestilt han med kontrakt? og trenger vel ingen oppsigelsestid heller. 

Anonymkode: 5ff56...d35

For det første nekter han, han vil vi hvertfall skal prøve litt til... jeg er jo kjempe glad i han, han er en snill mann. Han er omtenksom, kjekk og hyggelig. Gresset er ikke akkurat grønnere på andre siden. Hva så om heg finner en mann som bægjerer meg daglig, han kan være en komplett idiot ellers 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gleesius skrev:

For det første nekter han, han vil vi hvertfall skal prøve litt til... jeg er jo kjempe glad i han, han er en snill mann. Han er omtenksom, kjekk og hyggelig. Gresset er ikke akkurat grønnere på andre siden. Hva så om heg finner en mann som bægjerer meg daglig, han kan være en komplett idiot ellers 🤷‍♀️

men du beskriver da at dere ikke får til å snakke om følelser, og at dere ikke går hånd i hånd er mega rart. Hvis han elsket deg, så gjorde han det HVER ENESTE DAG. Du må våkne opp. Før det er for sent. 

Anonymkode: 5ff56...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...