Gå til innhold

P-Pilleslutt og «Sexnekt»..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man trenger ikke tracke med dyre løsninger som BabyComp, det holder med en mensapp og evt et vanlig termometer. Jeg har den som heter Min Kalender. Det er sikrere jo lenger man har målt. Da vi starta på pessar hadde jeg tracka i 5 mnd først. 

Anonymkode: 9b3c3...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger jo ikke å bli gravid hvis dere unngår å ha sex mens du har eggløsning da. Sitter i samme situasjon. Dama går ikke på prevensjon fordi hun tåler ikke prevensjon og det er dessverre lang ventetid for å bli sterilisert(mann) hun har det bedre uten prevensjon da hun får bivirkninger som ikke er så bra. Skulle ønske at jeg hadde 5000kr sånn at jeg kunne gått til en privatklinikk for å bli sterilisert fortere, er 2år ventetid dessverre :(

Anonymkode: 49fda...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Ladycomp/Babycomp-løsning (hvis produktene fortsatt heter det samme nå som for noen år siden?). Tisse på testpinne som hører til produktene. Da ser du ca hvor du er i syklus, og om du bør bruke prevensjon (kondom/pressar) for å unngå de mest fruktbare dagene.
Brukes motsatt når en ønsker bli gravid, da ser du hvilke dager det er størst sjanse for å bli gravid. 

Bare et forslag....! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å måtte skrive dette... men dette forholdet kommer til å ryke en dag, spørsmål om tid. Å flytte på hver deres soverrom gjør det enda verre. Dere har mye mer enn sexproblemer

Anonymkode: 59d1d...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...