Gå til innhold

Mistenker at hun jeg dater er løs.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 26.10.2020 den 10.53, AnonymBruker skrev:

Har møttes tre ganger og ligget sammen tre ganger. Hun insja på å ta første date hjemme hos meg. Hun er veldig pen og jeg trodde jeg måtte jobbe litt for å få henne, men trengte ikke gjøre noe.

Det får meg til å lure på om hun er like enkel med alle menn hun synes er kjekke eller om hun liker meg ekstra godt. Synes det er litt turn off. Hvordan kan jeg finne ut om hun liker meg eller om hun bare er en tøs?

Anonymkode: 746e7...ebb

Dere ligger sammen begge to, og du lurer på om hun er løs? Henger ikke helt på greip.

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.10.2020 den 15.14, AnonymBruker skrev:

Dere snakker som om det ikke er forskjell på menn og kvinner...

Åpenbart bryr ikke kvinner seg om hvor mange mannen ligger med. De som får mye får bare mer. Kanskje ikke for alle men det er tydelig at det er tilfellet for de mannfolka som får seg mest. Det krever ingenting for en kvinne å få seg et ligg, men menn må jobbe for det og vi er dessuten programmert for å jakte etter kvinner. Kvinner er programmert til å være selektive og velge riktig partner så det er helt unaturlig at kvinner skal ligge rundt som menn. 
 

At en mann får seg mye er nesten bevis på at han er en bra fyr siden han må overbevise kvinnen om at han er det for å ligge, men kvinner trenger ikke bevise noe. De trenger bare se bra ut så er det nok til at de får seg et ligg.

Ja, vi skal være likestilte i samfunnet, men vi er da fortsatt menn og kvinner. Forskjellige.

Dere synes kanskje det er urettferdig men det er mye som er urettferdig for menn også når det kommer til dating. Sånn er livet. 
 

Så hvis dere vil synes at jeg er dum og forferdelig fordi jeg synes menn skal være menn og kvinner skal være kvinner så for all del. Bryr meg ikke:)

Anonymkode: 746e7...ebb

Dette! Det er stor forskjell på menn og kvinner biologisk sett. Akkurat det kan vi ikke endre på. Vi menn missliker ikke kvinner bare fordi vi følger instiktene våre og magefølelsen. Dere er ikke attraktiv i en mann øyne. Er ikke noe dere kan gjøre med det. Dere velger jo også kun noen fåtall menn dere finner attraktiv. 

Anonymkode: 1ae41...35c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette! Det er stor forskjell på menn og kvinner biologisk sett. Akkurat det kan vi ikke endre på. Vi menn missliker ikke kvinner bare fordi vi følger instiktene våre og magefølelsen. Dere er ikke attraktiv i en mann øyne. Er ikke noe dere kan gjøre med det. Dere velger jo også kun noen fåtall menn dere finner attraktiv. 

Anonymkode: 1ae41...35c

What the fuck?

Hva får deg til å tro at du kan snakke for alle menn med dette våset da?

Og av ren nysgjerrighet, har du empati? Kjærlighet for andre enn deg selv altså?

Anonymkode: ed5f7...fbc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What the fuck?

Hva får deg til å tro at du kan snakke for alle menn med dette våset da?

Og av ren nysgjerrighet, har du empati? Kjærlighet for andre enn deg selv altså?

Anonymkode: ed5f7...fbc

Ja jeg har empati og kjærlighet for alle som kan velge selv hvem de vil være sammen med, og ikke de som skal påtvinge andre hva de skal tenke og ikke. At du ikke har forstått at det er store forskjeller på menn og kvinner gjør at jeg tenker du bør lese deg opp på disse forskjellene.🙂

Anonymkode: 1ae41...35c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har empati og kjærlighet for alle som kan velge selv hvem de vil være sammen med, og ikke de som skal påtvinge andre hva de skal tenke og ikke. At du ikke har forstått at det er store forskjeller på menn og kvinner gjør at jeg tenker du bør lese deg opp på disse forskjellene.🙂

Anonymkode: 1ae41...35c

Kvinner får tydeligvis ikke velge selv hvem de vil ligge med uten å få tøsestempel. Greit at man har preferanser men å kalle folk som ikke er innenfor preferansene stygge og nedsettende kallenavn er ikke greit. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette! Det er stor forskjell på menn og kvinner biologisk sett. Akkurat det kan vi ikke endre på. Vi menn missliker ikke kvinner bare fordi vi følger instiktene våre og magefølelsen. Dere er ikke attraktiv i en mann øyne. Er ikke noe dere kan gjøre med det. Dere velger jo også kun noen fåtall menn dere finner attraktiv. 

Anonymkode: 1ae41...35c

Du representerer alle menn? Hva folk finner attraktivt er individuelt. 

Heller "løs" enn restriktiv for meg og mange, menn som kvinner. 

Spise godt, leve godt og knulle godt er verdier jeg kan relatere meg til. Restriksjoner på livets goder er noe jeg bare finner idiotisk. 

Hellig kan holdes i kirka. Å opphøyet sex til noe slags hellig er dumskap slik jeg ser det. 

 

Anonymkode: b705a...faa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja jeg har empati og kjærlighet for alle som kan velge selv hvem de vil være sammen med, og ikke de som skal påtvinge andre hva de skal tenke og ikke. At du ikke har forstått at det er store forskjeller på menn og kvinner gjør at jeg tenker du bør lese deg opp på disse forskjellene.🙂

Anonymkode: 1ae41...35c

Kan ikke du forklare den store forskjellen i korte trekk når det kommer til antall sexpartnere for menn og kvinner.

Anonymkode: 5f9f2...585

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du representerer alle menn? Hva folk finner attraktivt er individuelt. 

Heller "løs" enn restriktiv for meg og mange, menn som kvinner. 

Spise godt, leve godt og knulle godt er verdier jeg kan relatere meg til. Restriksjoner på livets goder er noe jeg bare finner idiotisk. 

Hellig kan holdes i kirka. Å opphøyet sex til noe slags hellig er dumskap slik jeg ser det. 

 

Anonymkode: b705a...faa

Helt enig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, spekulasjoner, nedsettende innlegg, trusler, avsporinger og samtlige svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...