Gå til innhold

Mistenker at hun jeg dater er løs.

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ønsketenkning fra din side;) vurderer om jeg skal kaste bort mer tid på henne eller ikke

Anonymkode: 746e7...ebb

Haha, ingen gutt kaller en jente løs etter å ha ligget med henne 3 ganger med mindre hun har avvist han. Du ønsker noe mer enn en ff, men hun viser tegn på å kun være ute etter sex? Det som er greia?

Anonymkode: c5235...418

• Liker 6
Skrevet

Lol ingen av dere har noen argumenter. Bare personangrep. Hvorfor mener dere at det er det samme om en kvinne ligger rundt som en mann når menn må jobbe for å skaffe date, spille kortene riktig osv og kvinnen bare trenger å si ja til sex?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol ingen av dere har noen argumenter. Bare personangrep. Hvorfor mener dere at det er det samme om en kvinne ligger rundt som en mann når menn må jobbe for å skaffe date, spille kortene riktig osv og kvinnen bare trenger å si ja til sex?

Problemet her er jo at du så på jenta som forholdsmateriale først, men hun så ikke på deg som noe mer enn en potensiell ff, og det såret egoet ditt? Du sier at jenta er pen, derfor har hun sikkert et flust av muligheter, du nådde sikkert ikke opp som forholdsmateriale og det var derfor hun lå med deg så fort. Litt samme grunnen til at jenter kaller gutter for fuckboys. Anbefaler deg å kutte henne ut, ettersom dere åpenbart ikke er ute etter det samme, så kan du heller finne deg en litt mindre pen jente i din liga som ønsker å date deg.

Anonymkode: c5235...418

• Liker 8
Skrevet
På 26.10.2020 den 10.53, AnonymBruker skrev:

Har møttes tre ganger og ligget sammen tre ganger. Hun insja på å ta første date hjemme hos meg. Hun er veldig pen og jeg trodde jeg måtte jobbe litt for å få henne, men trengte ikke gjøre noe.

Det får meg til å lure på om hun er like enkel med alle menn hun synes er kjekke eller om hun liker meg ekstra godt. Synes det er litt turn off. Hvordan kan jeg finne ut om hun liker meg eller om hun bare er en tøs?

Kanskje du skal finne ut om du liker henne først, for det virker jo ikke som du gjør det.. Anbefaler deg forresten å si nei takk til sex om du ikke ønsker sex. Det pleier jeg å gjøre.

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du måtte jo ikke jobbe for det ifølge det du skriver i HI.

Anonymkode: 5f9f2...585

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva skal hun være stol av da? Du ligger jo selv med hvasomhelst sier du. I tillegg er du mindre intelligent, naiv, historieløs, og kunnskapsfattig. Eller enda værre. Du skjønner hva du driver med og er bare rett og slett et rævva menneske. 

Menn har alltid hatt "gode" grunner for å trykke ned kvinner. Nekte de skolegang, nekte dem å gå ut av huset, ha sosial kontakt, tvinge dem til å gå med slør, latterliggjøre dem, nekte stemmerett, dødsstraff for kvinner/kudos til menn. Trist å se at det fortsatt i 2020 finnes flere her som synes det er helt på sin plass å undertrykke kvinner seksuelt. 

Anonymkode: d3f25...844

Hvor er du vokst opp? 

• Liker 1
Skrevet
På 26.10.2020 den 16.34, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha en kvinner som krever at jeg må bevise meg før hun lar meg ligge med henne.

Ja, det er jo vel og bra det. Men DU sa jo ikke nei til å ligge på første date. Om det er SÅ viktig for deg å finne en kvinne som krever at du skal bevise  ar du er bra nok for henne, så får du jammen meg ta å vise deg verdig da. Og det kunne du gjort ved å sagt at hei, du virker som en fin dame- men vi kan vel vente litt med det der?  Skal vedde på du hadde scora poeng på det og.

Hva er dette slags tull du driver med??  Altså om man leser altfor mye inne her på KG så blir man hjernevaska til å tro at en hver mann er en gjøk som bare sitter å venter på slutshame damer fordi damene vil pule. Herregud jeg blir oppgitt. Sex skal dere ha til alle døgnets tider, men dersom dama er villig og viser kåthet - nei fysj a meg! Da er vi horer og kjipe damer og løse på tråden?  *rister på hodet*

• Liker 7
Skrevet

Heller løs (i følge folk som dømmer) og oppegående enn kritiserende og dømmende uten noe selvinnsikt.

Anonymkode: ed5f7...fbc

• Liker 7
Skrevet

Alle dere som klikker av at TS er bekymret for om jenta ligger rundt, eller om hun virkelig liker han: hadde dere klikket på samme måte dersom TS var en jente, og lurte på om gutten hun møtte var fuckboy? Jeg forstår TS sin bekymring godt, jeg. Man vil ikke investere masse tid og følelser i en person som kanskje bare vil ha sex og ligger med flere folk samtidig.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Alle dere som klikker av at TS er bekymret for om jenta ligger rundt, eller om hun virkelig liker han: hadde dere klikket på samme måte dersom TS var en jente, og lurte på om gutten hun møtte var fuckboy? Jeg forstår TS sin bekymring godt, jeg. Man vil ikke investere masse tid og følelser i en person som kanskje bare vil ha sex og ligger med flere folk samtidig.

Ja, selvsagt. Han sier jo at han selv ligger rundt, men det er anderledes fordi han er mann. 😂

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvsagt. Han sier jo at han selv ligger rundt, men det er anderledes fordi han er mann. 😂

Og han lurer ikke på om hun virkelig liker han, men han er skuffa fordi hun ikke er bra nok for han. 

• Liker 3
Skrevet

Har møttes tre ganger og ligget sammen tre ganger. Hun insja på å ta første date hjemme hos meg. Hun er veldig pen og jeg trodde jeg måtte jobbe litt for å få henne, men trengte ikke gjøre noe.

Det får meg til å lure på om hun er like enkel med alle menn hun synes er kjekke eller om hun liker meg ekstra godt. Synes det er litt turn off. Hvordan kan jeg finne ut om hun liker meg eller om hun bare er en tøs?

Hvorfor lå du med henne første kvelden for egentlig? ER du løs?

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

I så fall virker det som at vi har tolket TS forskjellig. Han likte denne dama i utgangspunktet veldig godt, og kunne tenke seg å date henne. Men hun sender ut signaler på at hun kanskje bare vil ha sex med han, og ligger rundt. Om TS også ligger rundt er irrelevant, han er usikker på hvordan han skal tolke denne dama og hva hun er ute etter. Ser ikke problemet med det.

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, Måneskinn skrev:

Ja, det er jo vel og bra det. Men DU sa jo ikke nei til å ligge på første date. Om det er SÅ viktig for deg å finne en kvinne som krever at du skal bevise  ar du er bra nok for henne, så får du jammen meg ta å vise deg verdig da. Og det kunne du gjort ved å sagt at hei, du virker som en fin dame- men vi kan vel vente litt med det der?  Skal vedde på du hadde scora poeng på det og.

Hva er dette slags tull du driver med??  Altså om man leser altfor mye inne her på KG så blir man hjernevaska til å tro at en hver mann er en gjøk som bare sitter å venter på slutshame damer fordi damene vil pule. Herregud jeg blir oppgitt. Sex skal dere ha til alle døgnets tider, men dersom dama er villig og viser kåthet - nei fysj a meg! Da er vi horer og kjipe damer og løse på tråden?  *rister på hodet*

Det må da være lov å ha preferanser, f.eks at man ikke ønsker en partner som ligger rundt? Gjelder for både jenter og gutter, det. Handler ikke om at TS shamer jenta for å ha lyst til å pule, men at han er redd for at hun også puler naboen eller bestekompisen hans samtidig. Det må være lov til å ønske å føle seg litt spesiell. Jeg som dame ville også sett på en kar som uattraktiv dersom jeg fant ut at han lå med alle damer han fant attraktive, fordi da hadde jeg ikke følt meg så veldig spesiell. 

Skrevet
18 timer siden, fitnessjenta skrev:

Da er er jo spørsmålet, hva ønsker man selv? Ønsker man selv forhold og den andre ff, er det opplagt et problem. Men samme personen kan jo ønske noe anna seinere i livet eller med en annen person. 

Hvis man vil ha et eksklusivt forhold fra starten, sier man fra om det. "Hey, jeg ønsker at vi bare skal ligge med hverandre. Er du med på det?"

Anonymkode: 8aca1...002

• Liker 2
Skrevet

Det er du som er en løsaktig tøs.

Anonymkode: 3cf9a...c8b

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er er jo spørsmålet, hva ønsker man selv? Ønsker man selv forhold og den andre ff, er det opplagt et problem. Men samme personen kan jo ønske noe anna seinere i livet eller med en annen person. 

Hvis man vil ha et eksklusivt forhold fra starten, sier man fra om det. "Hey, jeg ønsker at vi bare skal ligge med hverandre. Er du med på det?"

Selvsagt, kommunikasjonen har tydeligvis svikta mellom disse to. Men det er jo ofte sånn det er i starten, man vil jo ikke skremme noen med alvorlig prat om commitment på første date. Derfor blir det en del tolkning fram og tilbake i starten. Jeg skjønner godt at TS lurer på hvor mye han skal investere i denne dama for å unngå å bli brent. Jenter blir jo hyllet opp i skyene når de febrilsk spør om hjelp på dette forumet om tegn til at gutten de ligger med er fuckboy/player/you name it.

• Liker 1
Skrevet

Herregud skjerp deg. Alt er galt. Det er ikke bra når jenter ikke vil ha sex. Vil hun ha sex er faen ikke det bra heller.. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, fitnessjenta skrev:

Selvsagt, kommunikasjonen har tydeligvis svikta mellom disse to. Men det er jo ofte sånn det er i starten, man vil jo ikke skremme noen med alvorlig prat om commitment på første date. Derfor blir det en del tolkning fram og tilbake i starten. Jeg skjønner godt at TS lurer på hvor mye han skal investere i denne dama for å unngå å bli brent. Jenter blir jo hyllet opp i skyene når de febrilsk spør om hjelp på dette forumet om tegn til at gutten de ligger med er fuckboy/player/you name it.

Nei, men nå har TS panikk etter 3.date. Og har vel egentlig bestemt seg for at denne dama er tøs/player. Det er riktignok litt i det blå hvorfor han har kommet til denne konklusjonen. Jenter som er skuffa over at relasjonen/personen er en player, reagerer vanligvis ikke på at han ville ligge med dem og at de sjøl sa ja. 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Det må da være lov å ha preferanser, f.eks at man ikke ønsker en partner som ligger rundt? Gjelder for både jenter og gutter, det. Handler ikke om at TS shamer jenta for å ha lyst til å pule, men at han er redd for at hun også puler naboen eller bestekompisen hans samtidig. Det må være lov til å ønske å føle seg litt spesiell. Jeg som dame ville også sett på en kar som uattraktiv dersom jeg fant ut at han lå med alle damer han fant attraktive, fordi da hadde jeg ikke følt meg så veldig spesiell. 

Ja, klart det skal være lov å ønske seg en partner som ikke ligger rundt. Men i.o.m at han stiller spørsmålstegn ved at HUN ville ligge første date, hvorfor lå han med henne?  Dersom det er så viktig for han at dama skal holde igjen, så får han holde igjen selv. Det er litt dobbeltmoralsk av han syns jeg. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...