Gå til innhold

Champagnefrokost til bruden før bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde champagnefrukost når eg gifta meg i fjor. Inviterte dei nermast vennindene mine, svigerinne og søstre. Var utruleg kosleg og noko eg tok initiativ til sjølv. Enda på ein liten snurr før vigsla 😅 men morro var det 😊 skal seiast at det var eit lite høgtideleg bryllup og ikkje i kirka. 

Anonymkode: 5af48...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.10.2020 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Jeg er forlover, og lurer på om det er vanlig å ha «champagnefrokost» med litt frukt, champagne, kjeks og sånn?

Vi er to forlovere, og skal møtes for å freshe opp før bryllupet alle mann:)

Anonymkode: e0630...03b

Håper dere har som intensjon å gjøre mer enn å "freshe opp" før et bryllup om dere er brud og forlovere.

På 26.10.2020 den 13.00, AnonymBruker skrev:

Champagnefrokost er det bare alkoholikere som setter pris på. Helt ærlig.

Anonymkode: 6a72a...510

Så absolutt ikke. Det er jo langt hyggeligere å drikke champagne på formiddagen enn å drikke langt ute på kvelden 🙂 

Anonymkode: 72215...63d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på det 😊 men husk noe ordentlig mat også,  ikke bare frukt/kjeks! Vielse, fotografering, mottakelse, sette seg til bords... det blir brått mange timer uten mat og mye som skjer,  det er da greit å starte med blodsukkeret på topp (gjerne ha med litt rask energi til fotograferingen, nøtter, sjokolade, energibar el).

Anonymkode: 2a1e1...f2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2020 den 22.48, Anim92 skrev:

I vår vennegjeng har vi hatt det☺️ Da har det gjerne vært med noen som ikke skal hjelpe bruden som kan ordne maten

Av en merkelig grunn overså jeg «champagne» 😂😂😂🙈 Men vi har altså som regel en ekstra digg frokost, et par ganger har vi spretti en champagne for et lite glass til hver ved frokost/pynting. Men ærlig talt, den champagnen har (åpenbart) fått ekstremt lite oppmerksomhet, at det hadde holdt lenge med den digge frokosten bare😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...