Gå til innhold

Hvorfor er så mange av dere damer så lite feminine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som har passion, guts og tro på seg selv får til det de vil. 

Anonymkode: 8be53...a83

De som har passion, guts og tro på seg sjøl trenger ofte startkapital og evner til å styre et redskap. Har man ikke fullført videregående er det få jobbveier åpne. 

Anonymkode: e6171...48d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

🙂

No joke. Sent to make sure empaths doesnt shine and light up the world.

Anonymkode: 6ac36...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

No joke. Sent to make sure empaths doesnt shine and light up the world.

Anonymkode: 6ac36...a69

Så empatisk sagt av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2020 den 18.20, AnonymBruker skrev:

Det ligger ikke i menns natur å være en kvinne i forholdet. Sånne forhold går dunken etter kort tid. Man hjelper hverandre, men må legge til rette at menn bør ta seg av manneting og kvinnen tar mest kvinneting. Skal mannen begynne å sy gardiner også snart mener du fordi alt skal deles 50/50, og syns du det er greit at du MÅ skifte dekk på bilen bare fordi det skal deles helt likt på alt? Er nettopp dette jeg mener. Kvinner har for høye krav til hva en mann skal være i 2020. 

Anonymkode: 8be53...a83

Her funker det fint å være like. Ingen av oss har interesse for hverken bil eller gardiner. Så vi har persienner og dekkhotell, og så koser vi oss med en god middag eller litt vin eller noe annet gøy i tiden vi sparer. 

Jeg har ingen krav til hva en mann skal være. Maskulin eller feminin, eller hva han skal være god på. Så lenge vi passer sammen skal han få være seg selv. 

Det jeg krever er at han ikke har krav til meg basert på kjønnet mitt. Og det har virkelig ikke manglet på interesse av den grunn. At jeg har egne meninger og ikke er redd for en god diskusjon er en av tingene jeg ser at tiltrekker menn. Sikkert ikke alle, heldigvis, for fordomsfulle menn med gammeldagse ideer er ikke akkurat drømmen. 

Anonymkode: d8ed6...830

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Så empatisk sagt av deg.

Er det ikke empatisk å fortelle sannheten?

Det er empatisk å bli sint når man ikke blir respektert også, eller beskytte noen fra urettferdighet, for det er kjærlighet, og dersom man ønsker å være en empatisk person bør man la frykt og egoisme få hindre minst mulig av det å slippe kjærligheten gjennom en selv og inn i verden vår.

Anonymkode: 6ac36...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke empatisk å fortelle sannheten?

Det er empatisk å bli sint når man ikke blir respektert også, eller beskytte noen fra urettferdighet, for det er kjærlighet, og dersom man ønsker å være en empatisk person bør man la frykt og egoisme få hindre minst mulig av det å slippe kjærligheten gjennom en selv og inn i verden vår.

Anonymkode: 6ac36...a69

Joda, du er så empatisk så. Verdens O'store bekjemper av urettferdighet. Det sier du selv så da må det stemme.

Litt fascinerende fenomen og sammenheng det der, jo mer man strør rundt seg med ordet 'empati' i øst og vest jo mindre faktisk empatisk er man. Statistisk sett, altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Joda, du er så empatisk så. Verdens O'store bekjemper av urettferdighet. Det sier du selv så da må det stemme.

Litt fascinerende fenomen og sammenheng det der, jo mer man strør rundt seg med ordet 'empati' i øst og vest jo mindre faktisk empatisk er man. Statistisk sett, altså.

Dersom du finner det fascinerende, så anbefaler jeg deg å undersøke litt mer om hva betingelsesløs kjærlighet er og hva det innebærer å være empatisk. Betingelsesløst betyr også at det ikke er noen unntak.

Du kan studere katter f.eks, det er veldig empatiske dyr. Strake motsetningen av hunder når det kommer til polarisering, som er mer polarisert til egoisme, med hierarki og eierskap. Det motsatte av kjærlighet altså.

Og hvis du tror Guds kjærlighet ikke alltid vil gå inn for å beseire urettferdighet så trenger du kanskje en realitetssjekk, og lære litt mer om Gud kanskje.

Anonymkode: 6ac36...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan studere katter f.eks, det er veldig empatiske dyr.

Har aldri hørt en katt uttale ordet 'empati' i hele mitt liv. Takk for at du beviser poenget mitt, hehe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du finner det fascinerende, så anbefaler jeg deg å undersøke litt mer om hva betingelsesløs kjærlighet er og hva det innebærer å være empatisk. Betingelsesløst betyr også at det ikke er noen unntak.

Du kan studere katter f.eks, det er veldig empatiske dyr. Strake motsetningen av hunder når det kommer til polarisering, som er mer polarisert til egoisme, med hierarki og eierskap. Det motsatte av kjærlighet altså.

Og hvis du tror Guds kjærlighet ikke alltid vil gå inn for å beseire urettferdighet så trenger du kanskje en realitetssjekk, og lære litt mer om Gud kanskje.

Anonymkode: 6ac36...a69

Katter vs hunder? Hva prater du om? 

Anonymkode: e6171...48d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hank Amarillo skrev:

Har aldri hørt en katt uttale ordet 'empati' i hele mitt liv. Takk for at du beviser poenget mitt, hehe.

Hehe. Og jeg har aldri hørt om en empatisk person som trodde på hierarki, dominering eller kryping. En som ikke trodde på respekt.

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Katter vs hunder? Hva prater du om? 

Anonymkode: e6171...48d

Polarisering.

Anonymkode: 6ac36...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Og jeg har aldri hørt om en empatisk person som trodde på hierarki, dominering eller kryping. En som ikke trodde på respekt.

Du dummet deg litt ut. Bare aksepter det og gå videre. No big deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2020 den 11.59, AnonymBruker skrev:

Hva er konehår?

Anonymkode: c22d8...8cb

Tøff/frekk/snasen frisyre aka kort mannehår 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hank Amarillo skrev:

Du dummet deg litt ut. Bare aksepter det og gå videre. No big deal.

Takk for det, program fra helvete.

Anonymkode: 6ac36...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det, program fra helvete.

Anonymkode: 6ac36...a69

Slå av TVen, så går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Slå av TVen, så går det bra.

Det går fint. Jeg er ikke en av dem som føler behov for å lete etter tinnmannen sitt hjerte. :)

Anonymkode: 6ac36...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går fint. Jeg er ikke en av dem som føler behov for å lete etter tinnmannen sitt hjerte. :)

Anonymkode: 6ac36...a69

Du er mer her kanskje 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Hank Amarillo skrev:

Du er mer her kanskje 

Jeg er en med livet jeg, med blomstene, med regnet og solen, på grunn av hjertet. På grunn av kjærlighet. På grunn av Gud. Og fordi jeg kan, så på grunn av fri vilje også.

 

Anonymkode: 6ac36...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2020 den 11.24, AnonymBruker skrev:

Dere vet hvor skoen presser, men så lenge dere ikke evner å endre dere vil dere fortsette å gå rundt frustrert over at ingen menn vil inngå noe seriøst med dere. 

 

Anonymkode: 8be53...a83

Ingen menn? "Dere"?
Det eneste stedet skoen trykker er på din og noen få andres fot. Flertallet av norske kvinner og menn har ingen store problemer med å inngå forhold dersom de ønsker det.

Anonymkode: e9ac9...06b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en med livet jeg, med blomstene, med regnet og solen, på grunn av hjertet. På grunn av kjærlighet. På grunn av Gud. Og fordi jeg kan, så på grunn av fri vilje også.

 

Anonymkode: 6ac36...a69

Ok

#wordSalad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Polarisering.

Anonymkode: 6ac36...a69

Men det er jo ikke sånn at katter er kjent for mer empati enn hunder. 

Anonymkode: e6171...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...