Gå til innhold

TV2: Märtha

NordicViking

Anbefalte innlegg

Frida
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Likte godt serien. Hun og døtrene var mye mer jordnær enn jeg trodde de kom til å være. De snakket om promp og spiste med maten i munnen😅. Lurer på om kronprinsfamilien også gjør dette 

Anonymkode: a38cf...1ec

Nei, ekte prinsesser får maten intravenøst 😄 

Skjønner at du egentlig mener at de snakker med mat i munnen ;) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Frida skrev (47 minutter siden):

Nei, ekte prinsesser får maten intravenøst 😄 

Skjønner at du egentlig mener at de snakker med mat i munnen ;) 

Hehe du skjønte dette før meg, tok litt tid 😅😅

Anonymkode: a38cf...1ec

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Leah Isadora er før øvrig 16 år i dag. Gratulerer til henne😃

Anonymkode: cdf0a...5da

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vintermorgen

Ryddet for brukerangrep og avsporinger, samt svar til dette.

Vintermorgen, mod

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fiffig

Det litt ironiske med denne tråden er hvordan Märtha i dokumentaren snakker om at det føles som at alle i Norge føler de kjenner henne, og dermed har rett til å mene noe om hennes livsvalg, og vips: En masse formeninger om hennes livsvalg. Det er noe i uttrykket "gullbur", det er kanskje lagd av gull, men det er like fullt et bur. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Utrolig hvor ulik den mellomste datteren er både av utseende og væremåte.

De to andre ligner veldig.

Flott familie synes jeg. 

Anonymkode: 86c86...284

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Martha sier at hittil har barna ivært  bakgrunn, men at de trår mere fram og at hun er sikker på at Ari også ville at døtrene skulle komme mere fram etterhvert. Dette er jeg slett ikke så sikker på at Ari ville, ikke etter alt hva han har opplevd med media og sitt liv i offentligheten.

Måtte også le litt når Maud ville gi alt hun tjente på sitt maleri til organisasjonen "Leve" og Martha da påpeker at hun trengte bare gi en liten del. Jeg synes dessverre Martha har blanda sin prinsessetittel for mye med sin trang til og tjene penger, og det synes jeg ikke er greit. 

Anonymkode: 57236...9fe

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Martha sier at hittil har barna ivært  bakgrunn, men at de trår mere fram og at hun er sikker på at Ari også ville at døtrene skulle komme mere fram etterhvert. Dette er jeg slett ikke så sikker på at Ari ville, ikke etter alt hva han har opplevd med media og sitt liv i offentligheten.

Måtte også le litt når Maud ville gi alt hun tjente på sitt maleri til organisasjonen "Leve" og Martha da påpeker at hun trengte bare gi en liten del. Jeg synes dessverre Martha har blanda sin prinsessetittel for mye med sin trang til og tjene penger, og det synes jeg ikke er greit. 

Men hun må jo tjene penger. Regner med at eskortetjenesten er betalt av slottet, men sine vanlige utgifter må hun sikkert betale selv. Merket meg også det med Maud, men de unge tenker ikke på at pengene må komme fra et sted 😊

Men Martha er fin, har møtt henne flere ganger, før durek. Og ungene er fine, var også litt overrasket over at de ble såpass eksponert. Men de ønsker seg vel en rolle i offentligheten alle tre, egentlig. Maud som kunstner, Leah på instagram med makeup og Emma med hester så langt. 

Anonymkode: 89895...1b0

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Stussa litt på den jeg også. Men tror nok Märtha vet bedre hva Ari skulle ønske for døtrene sine, enn hva vi gjør. 

Veldig fin episode syns jeg. Märtha virker som en helt fantastisk mor. 

Anonymkode: 90e20...04e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rosabløff
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Poenget var vel at dersom Maud skal kunne være kunstner, må hun faktisk ta betalt for det hun gjør. Synes Märtha virkelig støtter døtrene i å gå sine egne veier, selv om de satser på usikre bransjer. En frisør tar betalt for klippen, en snekker tar betalt for ny vegg. Det samme må Maud og alle vi andre også gjøre.

Haha, utrolig så engasjert jeg ble i dette programmet. Først «Alle elsker David» og nå dette. Følte plutselig for å forsvare mennesker jeg ikke kjenner, men det virker som en veldig varm og kjærlig familie. 

Endret av Rosabløff
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

eskortetjenesten er betalt av slottet

😬:fnise:

Anonymkode: 748c2...1c3

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
O.G. skrev (På 8.4.2021 den 9.12):

Som man skal klare å håndtere uten at det er så himla synd på dem.

Hvorfor mener du at vi skal synes synd i dem?? Du vet voksne også kan ramle ned i en depresjon pga brudd? Faktisk er skilsmisse en av de største grunnene til sorg og depresjon. Empati og livserfaring vil lære deg at du ikke skal være så hard med andre. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

O.G.
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvorfor mener du at vi skal synes synd i dem?? Du vet voksne også kan ramle ned i en depresjon pga brudd? Faktisk er skilsmisse en av de største grunnene til sorg og depresjon. Empati og livserfaring vil lære deg at du ikke skal være så hard med andre. 

Det er jo det jeg mener det ikke er.

Og er jeg hard mot folk bare fordi jeg ikke synes synd på dem når de møter motgang på veien og har et hav av ressurser å hjelpe seg med som Martha har?

Endret av O.G.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...