Gå til innhold

Åpne forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor vanlig er det å leve i åpent forhold? Og er det å anbefale?

har den siste uka snakket masse med en engelsk fyr som jobber og bor i Stavanger. Utrolig trivelig, og ble på en måte glad i den lille relasjonen vi opparbeida. Når vi kom inn på samtale om forhold var han ærlig som han sa, at han levde i åpne forhold og at det fungerte bra for han. Der er ikke helt jeg..

lurer bare på om dette med åpne forhold er en greie..

Anonymkode: e2bd5...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor vanlig er det å leve i åpent forhold? Og er det å anbefale?

har den siste uka snakket masse med en engelsk fyr som jobber og bor i Stavanger. Utrolig trivelig, og ble på en måte glad i den lille relasjonen vi opparbeida. Når vi kom inn på samtale om forhold var han ærlig som han sa, at han levde i åpne forhold og at det fungerte bra for han. Der er ikke helt jeg..

lurer bare på om dette med åpne forhold er en greie..

Anonymkode: e2bd5...9e4

Jeg og kjæresten har et seksuelt åpent forhold. Det fungerer bra, men det krever enormt mye kommunikasjon og tillit. Vi hadde et forsøk, måtte legge det på is og vente et år før vi forsøkte igjen. Men - dette er som sagt kun seksuelt. Dating er uaktuelt.

Anonymkode: 0719b...93d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Partner og jeg diskuterer det til og fra, men det blir stort sett liggende uten at noen av oss presser frem helt bestemte standpunkt. Vi er begge av den oppfatningen at uansett hva som skjer, er vårt forhold solid som betong og random puling vil ikke endre det. 
Meeen åpent forhold er liksom ikke så viktig for oss, mer sannsynlig at vi treffer andre sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke et åpent forhold, men diskuter fra tid til annen om vi skal ha med oss én til. Det skjer når vi evt er klare for det. 

Anonymkode: 8efd3...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Alterego666 skrev:

Vi er begge av den oppfatningen at uansett hva som skjer, er vårt forhold solid som betong og random puling vil ikke endre det. 

Det er vi mange som har tenkt før det skjedde...

Anonymkode: 18394...dd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vi mange som har tenkt før det skjedde...

Anonymkode: 18394...dd9

Jeg ser den. Vanskelig å spå om fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt åpent er en ting.

I mitt forhold har vi sex med andre, sammen. Møter en ekstra mann/kvinne via nettet, eller et par. Da deltar jo begge i det, så dette har funket bra for oss.

Et krydder vi gjør av og til, kan gå lenge mellom hver gang.

Anonymkode: 5293a...683

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...