Gå til innhold

Er dere med på partnerens kink?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Vet han drømmer om golden showers eller hva det nå heter, men det er uaktuelt. Gift i snart 20 år, så det har åpenbart gått greit uten.

Anonymkode: 0644c...92f

Jo, men hvorfor ikke gi han muligheten til å prøve dette sammen med deg? Ikke er det farlig og det kan jo hende du liker det. Og hvorfor være så prinsippfast?
Er jo bare å ikke gjenta om det ikke er noe for deg.

Sikkert gått greit i 20 år, men det å møte og forstå partner er det som holder liv i forholdet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ~Tor~ skrev:

Jo, men hvorfor ikke gi han muligheten til å prøve dette sammen med deg? Ikke er det farlig og det kan jo hende du liker det. Og hvorfor være så prinsippfast?
Er jo bare å ikke gjenta om det ikke er noe for deg.

Sikkert gått greit i 20 år, men det å møte og forstå partner er det som holder liv i forholdet.

For meg har urin og avføring ingenting i sex å gjøre.. Det bare vet jeg

Anonymkode: cbfa0...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2020 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Forhold der man ikke passer sammen seksuellt kan man bare glemme, sex er limet i et forhold. Når et menneske ikke får utlevd sine lyster lever det mot seg selv, da kan de ende opp med utroskap og kjøp av sex.

Det verste er jo de som har bestemt seg på forhånd hva de ALDRI skal prøve, selv var jeg negativ til analsex. Men nå i dag har jeg og mannen det 1-2 ganger pr mnd. Sinnsyk spenning med kraftig orgasme, og krydder deluxe 🙂 

Å si nei bastant handler ofte om usikkerhet og fordommer, det gjør deg lite attraktiv som partner.

Anonymkode: 6a649...15a

Sex er ikke limet i forhold..  Nærhet, omsorg, vennskap, respekt kommer lenge før sex. 

Forhold som begynner veldig hot and heavy, dør som regel etter en kort stund. 

Anonymkode: 3730f...60b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan få med partneren sin på ting... 

Føler jeg har prøvd mye og ikke mast og tatt det forsiktig. Mannen er nok ikke helt trygg seksuelt, og sier mye ikke er naturlig for han å gjøre. Derfor blir sex mest som han vil og jeg må holde tilbake. Gift i 15 år

Anonymkode: 3730f...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forhold som begynner veldig hot and heavy, dør som regel etter en kort stund. 

Er dette noe du tror, noe du har opplevd selv, eller er dette noe du har statistikk på som du kan dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex er ikke limet i forhold..  Nærhet, omsorg, vennskap, respekt kommer lenge før sex. 

Forhold som begynner veldig hot and heavy, dør som regel etter en kort stund. 

Anonymkode: 3730f...60b

Det stemmer ikke... her er forholdet fortsatt hot and heavy etter 5 år. Så det er absolutt folk som klarer å holde sexlivet aktivt og spennende gjennom årene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Badbunny skrev:

Det stemmer ikke... her er forholdet fortsatt hot and heavy etter 5 år. Så det er absolutt folk som klarer å holde sexlivet aktivt og spennende gjennom årene

Heldig mann da. Du ser dritfin ut.

Anonymkode: e3ba1...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldig mann da. Du ser dritfin ut.

Anonymkode: e3ba1...d4e

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er med på mine. 🥰

Jeg skulle ønske at han hadde noen. Klager ikke på ham, siden han er åpen for alt, men det hadde vært kjekt å være den som ble med på noe han ønsket en gang. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/26/2020 at 7:31 PM, blåbærpai said:

Hva er ATM? 

Minibank.

Anonymkode: d7273...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex er ikke limet i forhold..  Nærhet, omsorg, vennskap, respekt kommer lenge før sex. 

Forhold som begynner veldig hot and heavy, dør som regel etter en kort stund. 

Anonymkode: 3730f...60b

Hot and heavy her. 18 år siden vi møttes. 

Vi begynte forholdet som en unik seksuell match. Det er fremdeles limet i vårt forhold, vi har bare fått flere typer lim etterhvert. Det limet er likevel aldri lagt bort. 

Anonymkode: 3bef3...100

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føyer meg som regel etter det han vil, selv om det ofte er litt krevende. Det handler om sex når andre ser eller forstår hva som skjer, f.eks. gi blowjob på konsert med tett av folk rundt, eller et kjapt liggende doggyknull på stranden da han bare skyver bikinien unna. Han tenner på at også venner av ham ser at han kan gjøre det med meg sånn, når han måtte ha lyst. Men det er bare vanilje, ikke anal eller wet og alt det andre rare jeg leser om i tråden her. Men jeg er ganske lett-tent slik at jeg nokså fort glemmer at det er kleint.

Anonymkode: 2546c...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.10.2020 den 7.21, Alterego666 skrev:

Er dette noe du tror, noe du har opplevd selv, eller er dette noe du har statistikk på som du kan dele?

Finns sikkert noe statestikk det går Ann å finne.  Har opplevd det selv ja I to forhold, samt hørt andres erfaringer. 

Sier ikke at det er sånn 100%, men et forhold må utvikle seg videre etter den første forelskelsen, og mange blir vel litt blinde her..   De ville forelskelsene var også ustabile, mye krangling og andre ulikheter man liksom velger å overse for man er så forbanna forelska. 

Ble forelska i mannen min også, men ikke på samme "frustrerende" måte. Var lettere å se at vi faktisk passet sammen. 

 

Anonymkode: 3730f...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Badbunny skrev:

Det stemmer ikke... her er forholdet fortsatt hot and heavy etter 5 år. Så det er absolutt folk som klarer å holde sexlivet aktivt og spennende gjennom årene

5 år er ikke så lenge.. 

Anonymkode: 3730f...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2020 den 7.06, AnonymBruker skrev:

Sex er ikke limet i forhold..  Nærhet, omsorg, vennskap, respekt kommer lenge før sex. 

Forhold som begynner veldig hot and heavy, dør som regel etter en kort stund. 

Anonymkode: 3730f...60b

Signerer denne. Finnes selvfølgelig unntak.

 

22 timer siden, Badbunny skrev:

Det stemmer ikke... her er forholdet fortsatt hot and heavy etter 5 år. Så det er absolutt folk som klarer å holde sexlivet aktivt og spennende gjennom årene

5 år? Haha prøv 20+ 

Anonymkode: 1277f...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

5 år er ikke så lenge.. 

Anonymkode: 3730f...60b

 

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Signerer denne. Finnes selvfølgelig unntak.

 

5 år? Haha prøv 20+ 

Anonymkode: 1277f...ad5

Den jeg siterte skrev etter kort stund. Vil ikke si at 5 år er kort stund? Mange forhold bryter opp lenge før det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finns sikkert noe statestikk det går Ann å finne.  Har opplevd det selv ja I to forhold, samt hørt andres erfaringer. 

Sier ikke at det er sånn 100%, men et forhold må utvikle seg videre etter den første forelskelsen, og mange blir vel litt blinde her..   De ville forelskelsene var også ustabile, mye krangling og andre ulikheter man liksom velger å overse for man er så forbanna forelska. 

Ble forelska i mannen min også, men ikke på samme "frustrerende" måte. Var lettere å se at vi faktisk passet sammen. 

 

Anonymkode: 3730f...60b

Det er synd du har gjort slike opplevelser. Som dunser over er det andre som har gjort andre erfaringer. Jeg er også vilt forelsket mange år inn i forholdet. Jeg har også opplevd forelskelser som dør ut, men jeg generaliserer ikke på grunnlag av enkeltopplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...