Gå til innhold

Er dere med på partnerens kink?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde nok sagt ja til det meste. Men så er jeg mest kinky av oss to, så det er heller han som blir med på mine påfunn. Men jeg ber ham ikke om ting jeg vet han ikke tenner på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha - trodde det var mini-bank

Som hørtes litt bdsm ut.

 

Anonymkode: 90463...067

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2020 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Forhold der man ikke passer sammen seksuellt kan man bare glemme, sex er limet i et forhold. Når et menneske ikke får utlevd sine lyster lever det mot seg selv, da kan de ende opp med utroskap og kjøp av sex.

Det verste er jo de som har bestemt seg på forhånd hva de ALDRI skal prøve, selv var jeg negativ til analsex. Men nå i dag har jeg og mannen det 1-2 ganger pr mnd. Sinnsyk spenning med kraftig orgasme, og krydder deluxe 🙂 

Å si nei bastant handler ofte om usikkerhet og fordommer, det gjør deg lite attraktiv som partner.

Anonymkode: 6a649...15a

Du bestemmer selv om sex er limet i ditt forhold, andre kan likevel ha helt andre limtyper.

Anonymkode: cb3e5...ccc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2020 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Forhold der man ikke passer sammen seksuellt kan man bare glemme, sex er limet i et forhold. Når et menneske ikke får utlevd sine lyster lever det mot seg selv, da kan de ende opp med utroskap og kjøp av sex.

Det verste er jo de som har bestemt seg på forhånd hva de ALDRI skal prøve, selv var jeg negativ til analsex. Men nå i dag har jeg og mannen det 1-2 ganger pr mnd. Sinnsyk spenning med kraftig orgasme, og krydder deluxe 🙂 

Å si nei bastant handler ofte om usikkerhet og fordommer, det gjør deg lite attraktiv som partner.

Anonymkode: 6a649...15a

Man blir også lite attraktiv som partner om man maser og sutrer seg til noe.

Anonymkode: bf94b...2a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det ikke medfører en av følgende er jeg med på alt.

1: Offentlig ydmykelse

2: Ekstrem smerte/permanent skade

3: Avføring/oppkast

Anonymkode: c3ca6...26d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2020 den 19.31, blåbærpai skrev:

Hva er ATM? 

Ass to mouth. 
Altså at man går direkte fra analsex til å suge uten å vaske. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vet han drømmer om golden showers eller hva det nå heter, men det er uaktuelt. Gift i snart 20 år, så det har åpenbart gått greit uten.

Anonymkode: 0644c...92f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 26.10.2020 den 19.36, Badbunny skrev:

At the moment

I en seksuell setting leser jeg det som Ass To Mouth, altså suge penis rett etter analsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 27.10.2020 den 3.26, AnonymBruker skrev:

Så lenge det ikke medfører en av følgende er jeg med på alt.

1: Offentlig ydmykelse

2: Ekstrem smerte/permanent skade

3: Avføring/oppkast

Anonymkode: c3ca6...26d

Grovt sett mine hard limits også. 
Har aldri blitt utfordret på dem.

Opp til disse tror jeg at jeg vil prøve alt i rett setting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Alterego666 skrev:

I en seksuell setting leser jeg det som Ass To Mouth, altså suge penis rett etter analsex.

I utlandet er det vel også minibank. Hehe. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2020 den 0.12, AnonymBruker skrev:

Nei. Han er ekstremt fascinert av alt som har med anal å gjøre. Det var noe jeg satte svært stor pris på at eksene ikke brydde seg om.. Heldigvis respekterer han at jeg ikke vil, og maser ikke. Har hendt at han har fått prøve litt når vi har tatt et glass for mye, og da lyser han som en sol i ukevis etterpå. Bortsett fra det har vi gjort det meste han har hatt på ønskelista, men det har vært relativt uskyldige saker.

Anonymkode: 3f0f7...f50

Samme gjør typen min, blir veldig medgjørlig om han innimellom får stikke tissen i rumpa på meg, hahaha 

Anonymkode: f22a6...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

I en seksuell setting leser jeg det som Ass To Mouth, altså suge penis rett etter analsex.

Omg haha jeg er dum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
1 time siden, Sørlandsjenta02 skrev:

I utlandet er det vel også minibank. Hehe. 

Stemmer. Automated Teller Machine.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 minutter siden, Badbunny skrev:

Omg haha jeg er dum

Det er ikke akkurat obligatorisk allmenutdanning å kunne alle slike forkortelser.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,bortsett fra trekant med en annen jente. Jeg sa vi kunne ha med en gutt til,men det ville ikke han. 

Anonymkode: 0331c...6d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern min er av en eller annen grunn fasinert av fisting. Han har prøvd å få flere av fingrene inn når han har fingra meg, men da uten tillatelse. Jeg syns dette gjør vondt å har bedt han slutte med det. Jeg er faktisk ikke vid nok der nede til å ha hans svære hender inni der. Han kødda med at han skulle fiste meg rett etter fødsel, men etter han så hvor mye blod å gørr som kom ut så skifta han mening :P 

 

Anonymkode: e3a13...f4e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...