Jump to content
AnonymBruker

Innafor å ta minipakker med smør/sukker/syltetøy/honning etc fra hotellbuffeten?

Recommended Posts

Brunhilde
1 hour ago, AnonymBruker said:

Men mange er tyver da. Er ganske vanlig 

Anonymkode: 2cd50...827

Og det gjør det vel snarere verre enn bedre, syns jeg. 

Fortsetter under...

AnonymBruker

Selvfølgelig har jeg gjort det. Har et barn som ikke er sulten tidlig på morgenen, så da har jeg tatt med litt mat til henne til senere.

Anonymkode: 2c340...556

-Titania-

Det er ikke greit, nei.

AnonymBruker

Vi har laget lunsj til 2 åringen og puttet i matboks i skjul så vi hadde til mat på flyet en gang. Synes det var ganske på kanten, men det var ikke noen steder å kjøpe noe annet enn store baguetter (som hn ikke vil ha pga skorpe) eller yoghurt (som blir veldig grisete på fly), så da ble det sånn. 

Men det var ikke akkurat hamstring. 1 brødskive med pålegg, noe biter agurk lg paprika, et egg og en vaffel + et beger syltetøy. 

Anonymkode: 77ad3...544

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man betaler jo for å bo og spise der. Men er det innafor å med vilje ta med seg flere minipakker enn man spiser der? For å ta med hjem?

Anonymkode: 70ca8...482

Kan jeg ta med meg mat fra kiwi uten å betale siden jeg betaler jo tross alt for andre varer der? 

Anonymkode: cbe1b...63c

AnonymBruker

Jeg synes ikke det er greit. Man betaler for det man spiser der og da, ikke for å ta med seg så mye man vil. 

Anonymkode: f0698...32b

Annonse

AnonymBruker

Syns ikke det gjør noe. Hotellfrokoster er så jævla tidlig på morgenen at jeg ofte ikke klarer spise så mye, så da tenker jeg at har jeg betalt for frokost så er det opp til meg om jeg spiser den klokka 0730 eller 1230 på rommet. 

Anonymkode: 1c207...7c3

little fairy

Tror ikke jeg ville gjort det med mindre hotellet var et øde sted uten butikk/restaurant eller kun restauranter som oser matforgiftning. Da ville jeg kanskje sniket til meg syltetøy og smør og hatt en pakke knekkebrød på rommet.