Gå til innhold

Del din alder + tre bilder av en klesstil du elsker 😊


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har svart tidligere i tråden, men vil ikke si hvor jeg bor under fullt brukernavn. Jeg kommer fra en ganske stor by på det sentrale Østlandet, men bor nå i et ganske lite sentrum i Innlandet. Jeg er en av dem som faktisk kler meg som på bildene jeg la ut, og det er jeg helt alene om her. Det er mest av folk i turklær, hyttefolket skiller seg ut ved å bruke dyrere turklær. Folk legger merke til meg og de fleste vet hvem jeg er, altså hva jeg heter og hvor jeg jobber. Da jeg først flyttet hit syntes jeg det var litt ubehagelig, jeg var vant til anonymitet i en større by, men nå vet jeg at det bare er sånn det blir på mindre steder og at det ikke er noen skumle hensikter bak. 

Anonymkode: 8aab9...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23, student 


Stilen min varierer litt - men jeg går stort sett i skinny jeans og sneakers/chelsea boots - jeg får så voldsomt vondt i beina av høye hæler....  Jeg bruker også mye hettegensere. Er ganske avslappet i stilen. 

Men om et par år må nok garderboen switches ut med mer businessrelaterte klær mtp jobb. Er det noen som vet om noen fine sko som kan brukes til dressbukse/dressjakke som IKKE er høye hæler på? 

 

186560182c81e2b899d85b2b713eaf35.jpg

c3e59243f0912bf0cb0595b0e211528e.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Sprinkle skrev:

23, student 


Stilen min varierer litt - men jeg går stort sett i skinny jeans og sneakers/chelsea boots - jeg får så voldsomt vondt i beina av høye hæler....  Jeg bruker også mye hettegensere. Er ganske avslappet i stilen. 

Men om et par år må nok garderboen switches ut med mer businessrelaterte klær mtp jobb. Er det noen som vet om noen fine sko som kan brukes til dressbukse/dressjakke som IKKE er høye hæler på? 

 

186560182c81e2b899d85b2b713eaf35.jpg

c3e59243f0912bf0cb0595b0e211528e.jpg

Jeg synes det er fint med snøresko eller loafers.

04801E6A-A050-4B9E-8F39-8223FE2F2455.jpeg.1e37ca744ddb25cc8d2bd0443ddbffd3.jpeg
3FA19C78-A478-480B-8213-D106A27D3D42.thumb.jpeg.da46d314bb49187270294ead4c07dd3a.jpeg

Anonymkode: 9a924...e8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2020 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Elsker denne tråden 😍

...men den representerer ikke byen jeg bor i, som er Kristiansand. Jeg ser sånne tynne boblejakker overalt, treningstights, joggesko og mom jeans. Sjelden jeg ser folk som er stylet. Skikkelig trist, for stilene her i tråden kunne virkelig beriket bybildet. Reiser ellers mye rundt i Norge, og synes det generelt er mye turklær rundt omkring...

Anonymkode: f67fb...762

Enig i det, men etter jeg fikk barn merket jeg jo at det var liiiiitt stress å ta imot en unge i regntøy full av gjørme i den dyre og fine ullkåpa - og måtte vasse i sølepytten over gården i de fine skoene mine.

På regnværsdager ble det regnkåpe da gitt :P Som ble gjørmete 😬

Anonymkode: 9f3e8...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2020 den 0.04, AnonymBruker skrev:

25

9ff3fa28edf1c5f2eea5f54b338b0440.jpg
f96bfaca026c7cb05782a1e56089822b.jpg
bade00113dbfa518cad8d20f4ac322d6.jpg

Anonymkode: 28fc2...fc8

Jeg fyller snart 40.

Det var meg i 20- og spesielt 30-årene :) Bilde nummer 1 og 2 mest. 

Noe likt nå, men har tvunget meg selv til litt mer farger innimellom :P 

Nå kjøres mer ull (type Petitknit) og bluser med sorte jeans - og Norgesklassikeren til Synnøve Skarbø: «kjole og matchende sneakers» 😬🙈👌 Sneakers går jeg helt ærlig mye med fordi jeg fikk varige større vondter etter graviditet og det trigges veldig av faste hardere såler. Velger bort sånne chunky, det takler jeg ikke. 

Anonymkode: 9f3e8...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det, men etter jeg fikk barn merket jeg jo at det var liiiiitt stress å ta imot en unge i regntøy full av gjørme i den dyre og fine ullkåpa - og måtte vasse i sølepytten over gården i de fine skoene mine.

På regnværsdager ble det regnkåpe da gitt :P Som ble gjørmete 😬

Anonymkode: 9f3e8...be4

Det skjønner jeg godt. Jeg kler meg ikke i mine vante antrekk når jeg besøker nieser og nevøer engang. Da er det ned på gulvet og søling og riving og sliting i klærne. Så jeg har virkelig forståelse for at stilen kan endre seg litt når man blir forelder.

Anonymkode: 554d0...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2020 den 14.25, AnonymBruker skrev:

Det skjønner jeg godt. Jeg kler meg ikke i mine vante antrekk når jeg besøker nieser og nevøer engang. Da er det ned på gulvet og søling og riving og sliting i klærne. Så jeg har virkelig forståelse for at stilen kan endre seg litt når man blir forelder.

Anonymkode: 554d0...8c9

Jeg jobber litt med å finne en passe fresh stil som passer både med barna og ellers. Sånn at jeg føler meg bra og som "meg" hele tiden. Er ikke så lett. 

Anonymkode: 19a27...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

34 år, og her er bilder av min stil:

Miss Candyfloss - Bella-Blue in 2020 | Belle dress, Summer dresses, Dresses

dress Estrid Kat - Boho-Chic Clothing

Miss Candyfloss - Novalie-Sun

The Pretty Dress Company Myla Flared Dress, Cobalt Blue | McElhinneys

Sunny Day Socialite Midi Dress | Stylish midi dress, Dresses, Clothes for  women

1950s_coat.jpg

forties_swing_dress.jpg

Jeg bruker stort sett alltid kjoler, noen ganger skjort og en sjelden gang bukser. Jeg går i denne stilen året rundt. Jeg elsker kjoler, gjerne i farger, og jeg liker å matche. Jeg elsker vakre og fine 40-, 50- og 60-tallskjoler. Ingenting er er ikke gjennomtenkt.

Dette er min måte å uttrykke meg på, spesielt fordi jeg ikke liker å sminke meg (foruten mascara). Jeg liker å bruke tid på kult tilbehør (og sko).

Elsker generelt farger, så det går mye i blått (i alle nyanser), gult, rødt, turkis, grønt og oransje. 

Jeg er ikke en for det som er in, det bryr jeg meg ikke om. 

Endret av SPOCA
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...