Gå til innhold

Del din alder + tre bilder av en klesstil du elsker 😊


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske jeg hadde stil som mange av dere, men i en alder av 42 er min stil rett og slett turklær og ullundertøy🙈

Anonymkode: df3de...70c

Det jeg la ut er ikke nødvendigvis basert på de klærne jeg eier og bruker, dessverre😂 Heller stilen jeg hadde hatt om jeg hadde råd og kropp til det ;)

Anonymkode: 4dd64...d7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mye fint!! 😍 Liker best stilen til Catalina Culès Du skulle fått lov å handle klær til meg any day!

Jeg er så dårlig til å finne og sette sammen antrekk selv. Skulle ønske det var mer "kjøpe hele antrekket" i min stil...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28. Morsom tråd. Her er noe fint men synes det er mye i denne tråden som er skikkelig stygt, særlig 80-/90-tallsmoten er fæl. Selv er jeg vant med at man alltid bør kle seg etter egen kropp, og ikke ta på seg noe som gjør deg styggere enn du egentlig er. 
Har vokst opp med ull, ull og atter ull. Bodde mange år i oppveksten i England. Har alltid kledd meg i tykke og fargerike strømpebukser, ullskjørt, tweedblazer, stetson-hatt og sensible shoes. Aldri høye hæler.
Sjelden jeg bruker bukser, men brukte en deilig cordfløyelbukse, men ble så ertet for at det var så umoderne. Hehe Og nå er det visstnok inn igjen.
Bruker mye burgunder, grått, plommelilla, marineblått, brunt. Kalde, mørke farger. Bruker aldri svart, det kler jeg virkelig ikke. Bruker en del smykker, synes særlig at ensfargede antrekk fort blir litt kjedelig. Er ikke veldig glad i trykket mønster, men liker å bruke klær av ulike tekstiler og strukturer.

Vet ikke hvor jeg kan finne bilder av stilen jeg liker, uten å stjele andres bilder. Men vil heller ikke legge ut bilde av meg selv. Så sorry, har ingen bilder. Men kler meg nokså likt som på et av bildene til AB053 på side 2.

Anonymkode: 367e6...ab2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
6 timer siden, Ella Grisella skrev:

Så mye fint!! 😍 Liker best stilen til Catalina Culès Du skulle fått lov å handle klær til meg any day!

Jeg er så dårlig til å finne og sette sammen antrekk selv. Skulle ønske det var mer "kjøpe hele antrekket" i min stil...

:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2020 den 13.59, Ella Grisella skrev:

Så mye fint!! 😍 Liker best stilen til Catalina Culès Du skulle fått lov å handle klær til meg any day!

Jeg er så dårlig til å finne og sette sammen antrekk selv. Skulle ønske det var mer "kjøpe hele antrekket" i min stil...

Anbefaler deg å følge klesbutikker du liker på Instagram. Mange av de legger ut bilder av butikkens egne ansatte som har satt sammen antrekk😊 jeg får mye inspirasjon derfra. (Når det er ansatte som viser klærne, så er det og en blanding av forskjellige kroppstyper)

Anonymkode: fa727...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.10.2020 den 13.59, Ella Grisella skrev:

Så mye fint!! 😍 Liker best stilen til Catalina Culès Du skulle fått lov å handle klær til meg any day!

Jeg er så dårlig til å finne og sette sammen antrekk selv. Skulle ønske det var mer "kjøpe hele antrekket" i min stil...

Har du sett suserisivet.no?

Anonymkode: 7281f...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2020 den 12.01, Gjest Sugar Plum Fairy skrev:

37 år. Går mye i svart, med unntak av høyhalsede gensere i konjakk eller beige. Standard uniform er sorte bukser, en litt løs strikkegenser i jordfarger og sorte støvletter. Litt mer farger om sommeren, men går aldri i pastell eller noe med skrift/merker på.

39 Fabulous French Street Style Looks ___.jpg

O retorno da Tiara.jpg

last ned.jpg

Som å se meg selv

Anonymkode: cb172...561

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker denne tråden 😍

...men den representerer ikke byen jeg bor i, som er Kristiansand. Jeg ser sånne tynne boblejakker overalt, treningstights, joggesko og mom jeans. Sjelden jeg ser folk som er stylet. Skikkelig trist, for stilene her i tråden kunne virkelig beriket bybildet. Reiser ellers mye rundt i Norge, og synes det generelt er mye turklær rundt omkring...

Anonymkode: f67fb...762

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker denne tråden 😍

...men den representerer ikke byen jeg bor i, som er Kristiansand. Jeg ser sånne tynne boblejakker overalt, treningstights, joggesko og mom jeans. Sjelden jeg ser folk som er stylet. Skikkelig trist, for stilene her i tråden kunne virkelig beriket bybildet. Reiser ellers mye rundt i Norge, og synes det generelt er mye turklær rundt omkring...

Anonymkode: f67fb...762

Det kommer jo litt an på vær og anledning :) Selv er jeg veldig glad i støvletter med litt hæl og lange kåper i ull, men om det er onsdag og jeg skal innom matbutikken som totalt blir en 20 minutters tur utenfor leiligheten eller er på vei til trening så blir det boblejakke og joggesko. Er det fredag/lørdag/søndag så har jeg mer tid til å dolle meg opp og har kanskje planer om å farte rundt et par timer i sentrum mens jeg gjør ærend. 

Turklær er praktisk i Norge, spesielt om høsten, så jeg har egentlig utrolig god forståelse for at folk heller vil investere i en allsidig jakke som man kan gå med i det meste av vær istedenfor å bruke enda en pen sum på en jakke som er forbeholdt oppholdsvær eller paraply.

Anonymkode: 8b77e...342

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Elsker denne tråden 😍

...men den representerer ikke byen jeg bor i, som er Kristiansand. Jeg ser sånne tynne boblejakker overalt, treningstights, joggesko og mom jeans. Sjelden jeg ser folk som er stylet. Skikkelig trist, for stilene her i tråden kunne virkelig beriket bybildet. Reiser ellers mye rundt i Norge, og synes det generelt er mye turklær rundt omkring...

Anonymkode: f67fb...762

Tenkte faktisk på det når jeg så denne tråden - i tillegg til alder + klesstil hadde det vært morsomt å se hvilken by/del av Norge folk hørte til og. 

 

Anonymkode: d960a...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker denne tråden 😍

...men den representerer ikke byen jeg bor i, som er Kristiansand. Jeg ser sånne tynne boblejakker overalt, treningstights, joggesko og mom jeans. Sjelden jeg ser folk som er stylet. Skikkelig trist, for stilene her i tråden kunne virkelig beriket bybildet. Reiser ellers mye rundt i Norge, og synes det generelt er mye turklær rundt omkring...

Anonymkode: f67fb...762

Jeg har postet bilde i tråden og bor i Kristiansand, og kler meg ofte omtrent slik jeg postet. Gud hjelpes hvor malplassert jeg føler meg det jeg sprader oppover markens, ingen her i byen pynter seg noe særlig. 

Anonymkode: 813c0...8b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 år gammel og kommer meg så vidt ut av småbarnsforeldre-bobla hvor jeg har vært i siste 6 år. Prøver å oppdatere meg på hva som finnes, og må kjøpe mye nytt for at kroppen har endret seg mange ganger opp og ned, men har ikke blitt det samme. Har gått opp en skostørrelse tom 😶

At jeg liker antrekkene, betyr definitivt ikke at jeg kler meg slik. Men prøver å kjøre mindre t-skjorter og jeans, og mer andre bukser og litt penere topp. Sykler til jobb, så det setter sine begrensninger. 

09EE948C-1B24-42D0-BA15-359BE788F309.jpeg

35CF5F73-B34F-440E-952B-3D2880A6F08B.jpeg

F29DDB21-5DBA-4878-90F6-1D22BCFF19A2.jpeg

Anonymkode: 69f66...508

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har postet bilde i tråden og bor i Kristiansand, og kler meg ofte omtrent slik jeg postet. Gud hjelpes hvor malplassert jeg føler meg det jeg sprader oppover markens, ingen her i byen pynter seg noe særlig. 

Anonymkode: 813c0...8b2

You and me both. Når jeg er i byen eller på jobb går jeg i høye hæler, og kledd i en stil som likner klær her i tråden. Får høre ofte "så stiiilig du var i dag, da!" Eh nei,  dette er helt vanlig klesstil, bare at folk flest her i byen lever i allværsjakken sin...

Ingenting imot godt turtøy, for å ha det på det rene. Jeg vier mye av fritiden min til skog og fjell, så jeg går ofte i solide turklær. Men i byen liker jeg å kle meg som ei byfis 💃🏼

Anonymkode: f67fb...762

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har skrevet i tråden og bor på grensen mellom Oslo og Bærum. Her går de fleste kledt lignende som meg og mange andre i tråden.

Anonymkode: 7f619...583

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i grensen mellom tidligere Akershus og Østfold, og her går egentlig alle i turtøy. Ser titt og ofte en mor eller far som leverer kidsa i barnehagen i joggebukse og til og med pysjbukse en og annen gang. Jeg jobber i Oslo. 

Anonymkode: 9a924...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg kan gå litt slaskete kledd til og fra jobb, men det er fordi jeg har uniform på og skal rett hjem eller innom en butikk. Så jeg går ikke alltid kledd som på bildene, men det er en stil jeg liker. 

Jeg bor på Vestlandet så må nesten ha regnjakke, men liker ikke de med glorete farger og logoer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...