Gå til innhold

Rødt flagg at det står i profilen at han søker en «ordentlig» kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er galt med at han ønsker å være med en kvinne som ikke har ligget rundt og vært med mange forskjellige menn? Misforstå meg rett, ingenting galt i å være glad i sex og menn og å gi seg hen til hvem som helst. Det har jeg faktisk ingenting imot. Jeg har heller noe imot folk som mener at dette er et rødt flagg kun fordi man har en preferanse. Jeg vil helst ikke være med en mann som har ligget med mer kvinner enn han kan telle. Den typen atferd krasjer med min egen og jeg mistenker at verdiene også kan være ulike (sex er "å elske" for meg og kun noe jeg deler med en jeg har følelser for, ergo kan våres syn på sex også være ulike). 

Om du liker han og han liker deg, så kjør på... 

Anonymkode: a91f6...7b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synes det er utiltrekkende med rundbrennere, de som er for lette på tråden samt de som bidrar til utroskap. Om du faller inn blandt disse, så er han ikke noe for deg. Ellers, treff han og dann deg ett bilde.
Ikke sikkert han er som andre beskriver her.
 

Anonymkode: 8c661...9da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han synes det er utiltrekkende med rundbrennere, de som er for lette på tråden samt de som bidrar til utroskap. Om du faller inn blandt disse, så er han ikke noe for deg. Ellers, treff han og dann deg ett bilde.
Ikke sikkert han er som andre beskriver her.
 

Anonymkode: 8c661...9da

Helt enig i dette. Har vært sammen med en som hadde vært utro selv, bidratt til utroskap og bedyret at nå er det slutt på dét. Men...nope. det var det ikke. Jeg brant meg, og det gjør at jeg ikke vil ha en partner til som har den historien. Kall meg gjerne psyko eller hva dere vil. Men jeg gidder ikke leve med den usikkerheten.

Anonymkode: 2dfbc...101

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kvinner som søker "ekte menn" er helt greit? 

Samtidig som kvinnene nekter å gå ut uten 300g sminke i ansiktet... "ekte" .. ja riktig.. 
Ingen som er mer fake enn de fleste kvinner.. 

Kvinner som har liggi rundt er ekkelt. Er en grunn til at en lås kun åpnes av en nøkkel. 
En nøkkel som åpner mange låser er en hovednøkkel... En lås som åpnes av mange nøkler er en jævlig dårlig lås. 

Anonymkode: 8b893...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De yngre vil tenke, gal mann, kontrollerende pluss gi han en haug av diagnoser i samme slengen. 

Vi som har levd et liv og kommet litt opp i årene vil tenke, konservativ, kristen, tydelig, bestemt og vet hvilke verdier han ønsker av en partner. 

Stødig type vil jeg si. Men ikke en person som drar deg med til Gran Canaria for å slå ut håret 

Anonymkode: e5035...535

Rødt flagg for meg og, selv om jeg er 40+.

Kan skjønne at ikke alle ønsker en partner som har hatt et stort antall sexpartnere, med masse ons og en helt vill fortid. Men når man dater i voksen alder fra 30 og oppover, så er det rimelig å forvente at folk man møter har hatt en fortid på godt og vondt. Man må uansett se på hvordan situasjonen er her og nå. At en kjæreste hadde noen år med masse sex og flørting en gang i starten av 20-årene, betyr ihvertfall ingenting for meg om vi møtes og blir et par flere år senere og personen har en annen livsstil nå. 

Selv har jeg ikke hatt flere sexpartnere enn jeg kan telle på en hånd. Men jeg hadde likevel ikke giddet date en sånn fyr som ts beskriver.

Anonymkode: 7b03a...3e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Rødt flagg for meg og, selv om jeg er 40+.

Kan skjønne at ikke alle ønsker en partner som har hatt et stort antall sexpartnere, med masse ons og en helt vill fortid. Men når man dater i voksen alder fra 30 og oppover, så er det rimelig å forvente at folk man møter har hatt en fortid på godt og vondt. Man må uansett se på hvordan situasjonen er her og nå. At en kjæreste hadde noen år med masse sex og flørting en gang i starten av 20-årene, betyr ihvertfall ingenting for meg om vi møtes og blir et par flere år senere og personen har en annen livsstil nå. 

Selv har jeg ikke hatt flere sexpartnere enn jeg kan telle på en hånd. Men jeg hadde likevel ikke giddet date en sånn fyr som ts beskriver.

Anonymkode: 7b03a...3e8

Er nettopp sånn jeg tenker og, tar utgangspunkt i hvordan partner er i nåtid og forventer ingen feilfri fortid. Er han stødig og snill betyr det ingenting om han gjorde et og annet for 20 år siden. Får angst når jeg føler jeg må være feilfri. Ts

Anonymkode: b4254...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nettopp sånn jeg tenker og, tar utgangspunkt i hvordan partner er i nåtid og forventer ingen feilfri fortid. Er han stødig og snill betyr det ingenting om han gjorde et og annet for 20 år siden. Får angst når jeg føler jeg må være feilfri. Ts

Anonymkode: b4254...a4a

Jeg tenker at det kan være et rødt flagg for kontrollerende oppførsel og sjalusi. Han er kanskje den typen som vil spørre om antall sexpartnere, og uansett om svaret er 2 eller 97, så vil ha gjøre en issue ut av det. 

Anonymkode: 93071...f42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker at det kan være et rødt flagg for kontrollerende oppførsel og sjalusi. Han er kanskje den typen som vil spørre om antall sexpartnere, og uansett om svaret er 2 eller 97, så vil ha gjøre en issue ut av det. 

Anonymkode: 93071...f42

Ja, jeg tenker jeg skal ta dette opp med han i person fremfor melding, får jeg en dårlig magefølelse av samtalen dropper jeg det. Holder meg litt kald og avventende frem til det. 

Anonymkode: b4254...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spurte han om dette og han skrev han ikke dater kvinner som har hatt mange sexpartnere eller som har oppført seg vilt i form av å for eksempel ha blitt med fremmede hjem eller hatt sex med noen som er gift. Syns det er noe kontrollerende og rigid over det, har ikke en gang tenkt over fortiden til tidligere kjærester og bryr meg heller ikke. Han er 40 år. 

Anonymkode: b4254...a4a

Tenker det er helt avhengig av hva slags person du selv er, dine preferanser og hva du ser etter i en partner. De fleste menn foretrekker nok noenlunde "ordentlige" kvinner, noen mer enn andre, og hvis du er innenfor preferansene hans der, han er innenfor dine tenker jeg det ikke trenger å være noe rødt flagg. Har du mye "bagasje" eller et helt annet forhold til sex er det kanskje ikke helt klaff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, herzeleid said:

Tenker det er helt avhengig av hva slags person du selv er, dine preferanser og hva du ser etter i en partner. De fleste menn foretrekker nok noenlunde "ordentlige" kvinner, noen mer enn andre, og hvis du er innenfor preferansene hans der, han er innenfor dine tenker jeg det ikke trenger å være noe rødt flagg. Har du mye "bagasje" eller et helt annet forhold til sex er det kanskje ikke helt klaff. 

Joda, men han prøvde å ligge med meg på første date, så virker som det bare er kvinnene som skal være ordentlige?! At han vil ha en ordentlig kjæreste er jo helt innafor, er ikke helt der skoen trykker for min del. Heller at jeg er redd han kan være litt «skummel» under overflaten. 

Anonymkode: b4254...a4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...