Gå til innhold

Rødt flagg at det står i profilen at han søker en «ordentlig» kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spurte han om dette og han skrev han ikke dater kvinner som har hatt mange sexpartnere eller som har oppført seg vilt i form av å for eksempel ha blitt med fremmede hjem eller hatt sex med noen som er gift. Syns det er noe kontrollerende og rigid over det, har ikke en gang tenkt over fortiden til tidligere kjærester og bryr meg heller ikke. Han er 40 år. 

Anonymkode: b4254...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Garantert rødt flagg.

Anonymkode: 53f48...952

Huff, nå blir jeg litt stressa 😞 har nemlig ikke sett det i profilen før nå, har møtt han et par ganger og følte vi var en match made in heaven, vet ikke om jeg bør bryte kontakten eller ikke. 

Anonymkode: b4254...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollerende og sjalu.. absolutt ikke egenskaper du bør oppsøke 

Anonymkode: 68e91...671

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er toppen av isfjellet....dette ser ikke han selv er negativt engang (eller at han burde skjule)

Anonymkode: 170f2...021

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har vel en "match made in heaven" fordi han vet akkurat hvordan han skal tilpasse seg, for å virke som drømmemannen ;) 
Bare vent til det har gått ett par måneder, så kommer monsteret frem.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Rosatoast said:

Dere har vel en "match made in heaven" fordi han vet akkurat hvordan han skal tilpasse seg, for å virke som drømmemannen ;) 
Bare vent til det har gått ett par måneder, så kommer monsteret frem.

Nå får jeg helt klump i magen 😨

Anonymkode: b4254...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en i fjor som hadde skrevet noe ala det samme, jeg oppdaget det også litt inn i datingen. Jeg spurte hva han mente og han ramset opp ikke ons, ikke mer enn så og så mange sexpartnere, jeg begynte å le fordi jeg trodde det var tull, og sa "shit da burde du ikke date meg, jeg har hatt både ons og flere sexpartnere", han klikket helt vanvittig, ble sort i øynene og kjeftet, jeg ble livredd. Så for meg er det absolutt rødt flagg.

Anonymkode: b2bff...059

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å holde seg unna. På samme måte som jeg holder meg unna de som skriver de søker "en skikkelig MANN". 

Anonymkode: 8cbad...051

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Datet en i fjor som hadde skrevet noe ala det samme, jeg oppdaget det også litt inn i datingen. Jeg spurte hva han mente og han ramset opp ikke ons, ikke mer enn så og så mange sexpartnere, jeg begynte å le fordi jeg trodde det var tull, og sa "shit da burde du ikke date meg, jeg har hatt både ons og flere sexpartnere", han klikket helt vanvittig, ble sort i øynene og kjeftet, jeg ble livredd. Så for meg er det absolutt rødt flagg.

Anonymkode: b2bff...059

Akkurat dette jeg er redd for. Vil ikke føle meg som en slut bare fordi jeg ikke har levd helt skinnhellig, og betyr nada for meg om hva partner har gjort i fortiden så lenge han er en god kjæreste i nåtid. 

Anonymkode: b4254...a4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare å holde seg unna. På samme måte som jeg holder meg unna de som skriver de søker "en skikkelig MANN". 

Anonymkode: 8cbad...051

Mhm! Det er en egen type mennesker det 😄 Dette er ikke for å skremme deg ts, men tror du gjør smart i å finne noen andre :) 

Anonymkode: 170f2...021

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt flag ja, vil kanskje provosert han litt for å teste holdningen hans. (offentlig/trygt sted) 

Anonymkode: ac3a4...0f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paradokset er at jeg er en "ordentlig" kvinne etter en slik definisjon. Jeg hadde likevel ikke tatt i en slik mann med en ildtang, det lukter et kvinnesyn jeg ikke respekterer lang vei.

Jeg hadde oppfylt hans kravspek, han hadde ikke oppfylt min.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Tenker at mannen ikke nødvendigvis trenger å være gal, og kontrollerende bare fordi han har mer konservative verdier. Gjelder vel for deg å finne ut hvorfor han har holdningene som han har. Er det for å kontrollere? Eller er det pga av et verdigrunnlag hvor han da ønsker en mer roligere dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte overhodet ikke på det samme som dere andre. Tenkte mer på at han søker etter en med verdier og holdninger, og ikke noen som er ute etter ons og drama. Men hva med å spørre ham? 

Anonymkode: f830a...f38

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan høres ut som han har en gammeldags holdning. Kvinner skal vel også være på kjøkkenet, varte opp mann og ta seg av barna mens mannen er ute med kompisene sine og lever fritt.

Banna bein på at han også ønsker at kvinnen skal stille opp og være sexdukke for han når han ønsker og være 'hore' på soverommet.

Jeg hadde ikke engang møtt han, hadde faktisk sveipa venstre.

Anonymkode: 30533...57e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere leser vel mye ut av dette. Virker som om han ønsker å date en kvinne som ikke har ligget mye rundt (rast fra seg kalles det vel?). Er det så ille?

Anonymkode: a2a32...a1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er kanskje ingen god match da? Ikke verre enn det

Anonymkode: e4f3a...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra !  En sånn mann kunne jeg tenkt meg. Da har vi iallefall de samme verdier.

Anonymkode: 65cbe...b87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...