Gå til innhold

Hvilken seng bør jeg kjøpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg står midt i jungelen av senger og aner ikke hva jeg skal kjøpe. Svane, Wonderland, Odin, IKEA? Håper noen kan gi meg noen tips om skikkelig gode senger!
 

Jeg har ca kr 15.000 å bruke og ønsker en seng som er god lenge. Møbelringen har 50% på Svane-senger, men jeg aner ikke om de er verdt prisen? Hjelp?! :)

 

Anonymkode: 00d99...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fra Ikea og trives veldig godt med den:) 

Anonymkode: 3cea0...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er utrolig fornøyd med Jensen opal rammemadrass. Aldri hatt bedre seng og skulderplagene mine har forsvunnet! 

Anonymkode: faec9...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker min Ikea-seng fra 2009!

Tror de fremdeles har 90 dagers returrett på madrasser. Kjøp en av de litt dyrere modellene med skikkelig overmadrass. 

Anonymkode: 381a7...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte svane zierra fra mobelmann1 for ca en mnd siden. Syntes det var skikkelig vanskelig å velge seng. Vi prøvde litt, men fikk ikke godt nok inntrykk ved å ligge i en seng i en par minutter inne i en butikk. Så vi endte opp med å kjøpe en vi ikke hadde prøvd, og å stole på at svane er kvalitet. Godt fornøyd med senga etter å ha brukt den en mnd. Det som var bra med svane er at madrassen har forskjellig hardhetsgrad, så man kan snu den, samt bytte plass på øverste og underste madrass hvis man vil ha ekstra hard. Svane sengene har forskjellig navn etter som hvilken butikk som selger dem. Så prisen var vanskelig å sammenligne. Men ble godt fornøyd med prisen på den vi valgte. Jeg fant ut hva den het i de andre butikkene. Godt fornøyd med mobelmann1, selv om vi var litt skeptiske til noen vi ikke hadde hørt om før.

Anonymkode: 0862c...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Wonderland Opus som jeg er utrolig fornøyd med, og har hatt nå i 10 år. Har ulik hardhetsgrad etter hva som foretrekkes, holder seg godt og har fungert utmerket for både dårlig rygg og vonde hofter. Leste ulike tester og prøvde seng i flere omganger før jeg kjøpte, fikk også veldig god hjelp hos Bohus. 

Anonymkode: d8a17...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...