Gå til innhold

uff, vet ikke om jeg takler dating mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får så raskt følelser og så er det så vondt når det avsluttes. Synes det er så utrolig tungt å bli avvist. Føler meg fæl og ekkel. Lurer på om jeg skal gi opp søken etter en å dele livet med. Kansje jeg bare skal leve alene? Da slipper jeg ihvertfall avvisning.

Hvordan greier de som dater masse dette? 

Anonymkode: 4c739...910

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skal slutte å lete, men heller la det skje ved at du møter noen naturlig?

Anonymkode: 3343f...3fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, ikke stress med kjærligheten🙂 Å bli avvist er en del av livet.

Anonymkode: 995ea...a33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her! har begynt å gjøre som de skriver over her. stoppe å lete, begynne å leve. Sluttet å tenke over at menn skal like meg. bare fokuserer på å ha det greit.

Anonymkode: de3cf...4f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

samme her! har begynt å gjøre som de skriver over her. stoppe å lete, begynne å leve. Sluttet å tenke over at menn skal like meg. bare fokuserer på å ha det greit.

Anonymkode: de3cf...4f5

Jeg tror jeg må det.. Kansje melde meg ut av alle dating apper bare fokusere på meg selv. 

Anonymkode: 4c739...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får så raskt følelser og så er det så vondt når det avsluttes. Synes det er så utrolig tungt å bli avvist. Føler meg fæl og ekkel. Lurer på om jeg skal gi opp søken etter en å dele livet med. Kansje jeg bare skal leve alene? Da slipper jeg ihvertfall avvisning.

Hvordan greier de som dater masse dette? 

Anonymkode: 4c739...910

Det er jo ikke du som skal føle deg fæl hvis du blir dumpet, det er jo ikke din feil... Jeg ser du har for mye omsorg i deg til at du skal leve alene, og du er ikke skapt for det. Du liker å ha familien samlet og elsket🧡 stemmer ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner ikke jeg, heller. Jeg tør ikke prøve å date en gang. Har vært alene i 2 år etter skilsmisse. Tenker også jeg må bli klar for det først. Det er jeg ikke nå. Konsekvensen er jo at man blir alene resten av livet men er for sårbar til å ta noen sjanser nå og ende opp med å bli avvist. 

 

 

Anonymkode: 251cc...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er å gå på date med tanken om å bare ha det hyggelig, og møte et nytt menneske. Ikke legg store forhåpeninger om kjærlighet i det. Nyt livet som singel, og ikke fokuser for mye på å skulle finne den rette. 

La det skje når det skjer. Desperate mennesker er aldri attraktive. 

Anonymkode: 68b7a...ae1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg ser du har for mye omsorg i deg til at du skal leve alene, og du er ikke skapt for det. Du liker å ha familien samlet og elsket🧡 stemmer ikke det?

Hva mener du med at du ser det da?

Ja, jeg vil jo det. Hater å være alene.

Anonymkode: 4c739...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt tips er å gå på date med tanken om å bare ha det hyggelig, og møte et nytt menneske. Ikke legg store forhåpeninger om kjærlighet i det. Nyt livet som singel, og ikke fokuser for mye på å skulle finne den rette. 

La det skje når det skjer. Desperate mennesker er aldri attraktive. 

Anonymkode: 68b7a...ae1

Akkurat nå er jeg faktisk nesten litt "desp" etter kontakt med andre. pga korona nedstenging. Føler meg veldig alene.

Anonymkode: 4c739...910

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt tips er å gå på date med tanken om å bare ha det hyggelig, og møte et nytt menneske. Ikke legg store forhåpeninger om kjærlighet i det. Nyt livet som singel, og ikke fokuser for mye på å skulle finne den rette. 

Jeg skal prøve det, men jeg blir så sær når jeg er så mye alene ila korona. Kansje jeg skal vente med dating til alt er på plass igjen og livet er mer stabilisert. 

Anonymkode: 4c739...910

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at du ser det da?

Ja, jeg vil jo det. Hater å være alene.

Anonymkode: 4c739...910

Jeg så bare din iver og litt frustrasjon😅 Du er klink lik meg på det området, men jeg har det faktisk bra som singel da. Gler meg stort til coronaen er over da, så man kan reise litt igjen... Det er faktisk det jeg savner mest...

Coronadriten setter jo en stopper for besøk snart, så du må kjappe deg å finne en kontakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt tips er å gå på date med tanken om å bare ha det hyggelig, og møte et nytt menneske. Ikke legg store forhåpeninger om kjærlighet i det. Nyt livet som singel, og ikke fokuser for mye på å skulle finne den rette. 

La det skje når det skjer. Desperate mennesker er aldri attraktive. 

Anonymkode: 68b7a...ae1

Så du bruker dating-appen til å finne venner?

Anonymkode: 9992c...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du bruker dating-appen til å finne venner?

Anonymkode: 9992c...c8b

Nei, men jeg har tatt innover meg at 99% sikkert vil det ikke bli kjærlighet ut av det, og at det er det normale å ikke få slik uttelling, men at det likevel kan være veldig hyggelig om man ikke har for store forventninger. 

Jeg for min del snakker imidlertid om fortid. Jeg fant den rette. 

Frem til det hadde jeg nesten bare veldig hyggelige dater, fordi jeg ikke hadde for store forventninger. Det føltes ikke kjipt og bortkastet, selv om det "kun" ble hyggelig. Hyggelig er også verdt noe. 

Altså fikk jeg aldri den dårlige følelsen ved å date, fordi det var kjekt også når det ikke ble slik klaff. 

Anonymkode: 68b7a...ae1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg har tatt innover meg at 99% sikkert vil det ikke bli kjærlighet ut av det, og at det er det normale å ikke få slik uttelling, men at det likevel kan være veldig hyggelig om man ikke har for store forventninger. 

Jeg for min del snakker imidlertid om fortid. Jeg fant den rette. 

Frem til det hadde jeg nesten bare veldig hyggelige dater, fordi jeg ikke hadde for store forventninger. Det føltes ikke kjipt og bortkastet, selv om det "kun" ble hyggelig. Hyggelig er også verdt noe. 

Altså fikk jeg aldri den dårlige følelsen ved å date, fordi det var kjekt også når det ikke ble slik klaff. 

Anonymkode: 68b7a...ae1

Bare lurte. Vi har folk som bruker dating-apper av mange grunner, f.eks. folk som føler seg ensom og ønsker kontakt med andre. Det er også folk som bare ønsker ligg for dagen. Hva man velger å gjøre har ingen fasit, men jeg vil anbefale folk som er ute etter venner å velge en annen plass å lete etter disse :) for her har du kanskje noen hyggelige treff for å lete etter den rette, men blir som regel ikke venner ut av det (kan hende det skjer i blant da)

Anonymkode: 9992c...c8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurte. Vi har folk som bruker dating-apper av mange grunner, f.eks. folk som føler seg ensom og ønsker kontakt med andre. Det er også folk som bare ønsker ligg for dagen. Hva man velger å gjøre har ingen fasit, men jeg vil anbefale folk som er ute etter venner å velge en annen plass å lete etter disse :) for her har du kanskje noen hyggelige treff for å lete etter den rette, men blir som regel ikke venner ut av det (kan hende det skjer i blant da)

Anonymkode: 9992c...c8b

Jeg datet for å finne kjærlighet, men var ikke desperat etter å finne den der og da. 

Hver date gikk jeg på for å sjekke ut om det kunne bli noe, men var likevel innstilt på at mest sannsynlig ble det ikke det. Åpen for det, men ikke desperat. 

Det ble mange hyggelige dater (ikke varige vennskap, jeg har nok venner), og gjorde at jeg møtte mennesker positivt, men uten "press" og stor skuffelse når det viste seg å ikke være slik kjemi. 

Det er jo oftest ikke det, men likevel ikke uhyggelig å treffe hyggelige mennesker, når man ikke forventer for mye, bare er åpen for det. 

Anonymkode: 68b7a...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn blir jo stort sett alltid avvist, og klarer å gå videre uten å gi opp. Det er absolutt ikke enkelt, og selvtilliten blir fort ødelagt. Men sånn er det, og man må bare tøffe seg opp og late som man har høy selvtillit 

Anonymkode: e750f...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får så raskt følelser og så er det så vondt når det avsluttes. Synes det er så utrolig tungt å bli avvist. Føler meg fæl og ekkel. Lurer på om jeg skal gi opp søken etter en å dele livet med. Kansje jeg bare skal leve alene? Da slipper jeg ihvertfall avvisning.

Hvordan greier de som dater masse dette? 

Anonymkode: 4c739...910

Kjenner meg igjen. Også de man forelsker seg i blir sinte og mener du ikke har den retten og er gal siden det ikke er gjensidig.

Lurer på om folk har fått kjeft og stygge blikk når de klemmer på en date/partner i det offentlige i disse tider?

Anonymkode: 23d3f...415

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2020 den 0.45, AnonymBruker skrev:

 

Hvordan greier de som dater masse dette? 

Jeg har egentlig ikke mye erfaring med dating, men jeg tror at hvis du dater masse,  så bør det være litt balanse i hvem som avviser. Og når du føler på det å avvise, så takler du kanskje bedre avvisning selv. Du vet hva det handler om, og at det ikke er for å ta knekken på den andre.  

Anonymkode: 228cb...0d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2020 den 1.37, Bamseklemmer skrev:

Jeg så bare din iver og litt frustrasjon😅 Du er klink lik meg på det området, men jeg har det faktisk bra som singel da. Gler meg stort til coronaen er over da, så man kan reise litt igjen... Det er faktisk det jeg savner mest...

Coronadriten setter jo en stopper for besøk snart, så du må kjappe deg å finne en kontakt...

Det gleder jeg meg og til, å reise! Skal ta med barna mine på tur når dette er over! 

Anonymkode: 251cc...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...