Gå til innhold

Telepatisk kontakt og misbruk av evner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Det har seg slik at jeg igjennom ca 1 år har opplevd noe merkelig. Spesielt når jeg skal sove blir jeg strøket på og befølt. Kjenner også energien til denne personen sterkt. Faktisk kan jeg kjenne han og nesten se han på avstand. Han rykker til hele kroppen min når jeg skal sove. Blir ganske lei meg av det. Blir litt redd. Dette gjorde meg så desperat at jeg klarte å kontakte en synsk. (Tok flere måneder å få dette til). Han bekreftet at det er han som gjør det, men han kunne ikke si noe om hvordan jeg kan få det bort. Han sa jeg skulle ringe han igjen, når jeg tenkte å spørre om han kunne hjelpe meg å finne ut av hvordan jeg kunne stanse han tok han tlf i 1 sek og la på røret... Bestemte meg da for å heller spørre om han kunne hjelpe meg med angsten min. Da tok han tlf tvert jeg ringte, spurte da om han kunne hjelpe med angst. Han sa han skulle prøve og jeg har blitt frisk fra det og føler meg helt topp.

problemet er egentlig at denne mannen beføler meg seksuelt på kvelden for så å reagere med å gjøre ting som ikke er så bra etterpå. Vet ikke helt hvordan jeg skal løse det en gang da det nesten ikke finnes personer som har opplevd det samme. Er det noen her som har opplevd noe lignende? 

Anonymkode: 563b6...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, ashera skrev:

Jeg tror at du opplever søvnparalyse og at denne såkalte synske manipulerer deg. 

Har opplevd søvnparalyse. Det er ikke dette. Dette skjer ofte, med en gang jeg ligger i sengen.

Anonymkode: 563b6...2b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå til politiet og anmelde dette, det er jo tross alt overgrep!...

Anonymkode: d5099...deb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være ubehagelig å ha slike traumer, det setter seg i kroppen. Det vil nok hjelpe å snakke med en psykiater/psykolog for å få klarhet i tankene.

Er du samme person som har postet om lignende tema tidligere, så har du fått klar beskjed om at dette er vrangforestillinger av psykologene/legene du har oppsøkt. Stol på dem. Jobb med å innse at det er din egen fantasi. Kanskje du kan begynne på noe antipsykotika? 

Anonymkode: 8d10d...b35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig. Ved å ikke ønske det kan du enkelt drive personen bort. Jeg har møtt mennesker med store evner og dette lar seg ikke gjøre. Når det skjer, si nei, si at personen aldri igjen er velkommen i ditt hjem. 

Ja, så enkelt er det faktisk. 

Om dette ikke virker lener jeg meg på kommentar over, da er det aøvnparalyse eller vrangforestillinger. 

Anonymkode: 97e94...ce2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mulig. Ved å ikke ønske det kan du enkelt drive personen bort. Jeg har møtt mennesker med store evner og dette lar seg ikke gjøre. Når det skjer, si nei, si at personen aldri igjen er velkommen i ditt hjem. 

Ja, så enkelt er det faktisk. 

Om dette ikke virker lener jeg meg på kommentar over, da er det aøvnparalyse eller vrangforestillinger. 

Anonymkode: 97e94...ce2

Det er svært få med slike evner som dette som de har uten å ha fått de fra andre. Jo det er mulig. Jeg er sikker på det jeg opplever, og jeg kjenner energien hans. Kjenner også når har han gjør dette. 

Anonymkode: 563b6...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er svært få med slike evner som dette som de har uten å ha fått de fra andre. Jo det er mulig. Jeg er sikker på det jeg opplever, og jeg kjenner energien hans. Kjenner også når har han gjør dette. 

Anonymkode: 563b6...2b6

Er det læreren din? 

Anonymkode: 58d47...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det læreren din? 

Anonymkode: 58d47...1c8

 Nei.

Anonymkode: 563b6...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...