Gå til innhold

Hva er det beste som har skjedd deg?❤️


Humle Brumle

Anbefalte innlegg

Da den iranske generalen ble drept, det var utrolig euforisk. Hater Trump, men det der gjorde at jeg fikk mye respekt over fyren.

Anonymkode: 81d91...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hundene mine. Hadde det ikke vært for at jeg fikk egen hund som barn hadde jeg tatt livet mitt før jeg hadde fylt 10år. Det verste som har skjedd meg var når hun første døde, hun reddet tross alt livet mitt. I dag har jeg datteren hennes som lyser opp livet mitt hver dag.  Samboeren min kommer på en god andreplass.

Anonymkode: 096d5...037

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At når jeg viste at jeg mest sannsynlig aldri kom til å oppleve med 30 års bursdag valgte å satse på livet.
Valgte å leve som jeg hadde en fremtid, valgte å tørre å fortelle en mann om min situasjon og lurte på om han fremdeles ønsket å satse på meg. Valgte å begynne på en utdannelse det ikke var sikkert jeg ville orke å gjennomføre siden jeg var syk.

I dag er jeg gift med han mannen, har god utdannelse og jobb.
Vi har 3 barn, og jeg er 45 år, og ikke minst frisk mot alle odds :)

Anonymkode: 97e55...042

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk den jobben jeg har nå. Er i restaurantbransjen, og en jobb mange sikker ser på som lavstatus, men jeg elsker jobben min og fikk først mestringsfølelse i arbeidslivet gjennom jobb. Har møtt så mange gode venner på jobb også, har verdens beste kolleger og er på vei opp i systemet på jobb. Håper på å bygge karreiere innenfor restaurantkjeden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mye og som er fantastisk på sin unike måte. Går ikke ann å velge kun 'en opplevelse. 

Anonymkode: 3692a...20c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det at jeg ble utvekslingsstudent som 17åring var en stort sjakktrekk for min del 😊 var veldig sjenert og deprimert og ville bare komme meg til USA. Fikk starta helt på nytt og fikk et helt nytt perspektiv på ting der borte, som jeg tror har hjulpet meg mye!

Anonymkode: 76916...0bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min og barna mine. Og at han som er mannen min dukket opp i livet mitt igjen. 
Vennene jeg fikk på barneskolen, ungdomsskolen og vgs. De første årene på skolen var jævlige, men heldigvis hadde jeg noen venner. 

Anonymkode: 8b4f9...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg klarte å gjøre mitt beste, være modig og sterk i en ekstremt krevende situasjon. Det var ikke en lett tid, men jeg ville aldri vært den foruten. 

Anonymkode: 64b0f...87f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At uansett hvor mye dritt jeg har vært gjennom, så reiser jeg meg hver gang. 

Jeg er glad i hele familien min. 

Jeg har 3 døtre som betyr alt for meg. 

Anonymkode: 179d2...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...