Gå til innhold

Hva er det beste som har skjedd deg?❤️


Humle Brumle

Anbefalte innlegg

Motsatte av «hva er det værste som har skjedd deg?» tråden. Her er for de som ønsker positivitet! 
Her kommer min: Jeg har møtt en kjæreste som er snill, morsom, en solstråle og en som er sikkelig fin å være sammen med! Vi har det så flott sammen!

Da lillebror ble født❤️ Husker det veldig godt!

Da jeg kom inn på linja jeg hadde drømt om!

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min er det beste som har skjedd meg, for uten han hadde jeg nok ikke blitt psykisk frisk. Jeg er 100% bra i dag (ingen diagnose) og depresjonene kommer ikke lengre, selv i dårlige perioder fordi jeg vet at jeg ikke er alene. Dette har også ført til at jeg får lett venner og kjenner ikke på ensomhet lengre. Familielivet er undervurdert, er helt fantastisk å ha så nær støtte for hverandre ❤️ Må nevnes at dyrene er på en god andreplass. 

Anonymkode: e5439...563

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Uatskillelig skrev:

Det er så mye at jeg må velge noen opplevelser.. ❤️ 

1. BARNEVERNET. De har faktisk reddet livet mitt.

2. Familien jeg har nå. Og det å bli tante for første gang.

3. Gode og nære vennskap.

4. Utenlandsreiser.

5. Den vanvittige mestringsfølelsen jeg satt igjen med den dagen jeg fikk utdelt vitnemålet fra VGS. 

6. Voksenpsykiatrien som endelig gav meg riktig diagnose og forståelse for hvorfor jeg har slitt psykisk hele livet, samt da de fjernet en tidligere diagnose som var feil. Bevisstgjøringen har gjort veldig mye med meg.

 

 

Det er så koselig å høre fra de som har fått hjelp av barnevernet. Har to venninner som også er takknemlige for barnevernet og det er synd de bare får kritikk i media. ❤️

Anonymkode: e5439...563

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.10.2020 den 0.25):

Det er så koselig å høre fra de som har fått hjelp av barnevernet. Har to venninner som også er takknemlige for barnevernet og det er synd de bare får kritikk i media. ❤️

Anonymkode: e5439...563

Det er veldig synd at de bare får kritikk i media. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Haplos skrev:

Da jeg dro på strippeklubb og så på nakne dame på VIP rommet med kompisene. Litt av et syn! ;) 

Hva er det som egentlig skjer på sånne VIP rom?

BAre danser de nakne eller gjør de noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Uatskillelig skrev:

Det er veldig synd at de bare får kritikk i media. Jeg, og sannsynligvis mange andre, ville dødd om det ikke var for barnevernet. Barnevernet redder liv hver eneste dag. Rett og slett en samfunnskritisk jobb som er helt nødvendig. Glad for å høre at venninnene dine også er takknemlig for barnevernet. ❤️ 

 

Ja det er synd. Jeg var livredd barnevernet da psykologen min sa at han kanskje måtte melde inn på grunn av meldeplikten for et år siden nå. Jeg dro rett hjem og googla barnevernet. Det første som jeg fikk midt i fleisen var en annonse fra et advokatfirma der det sto: vi kan hjelpe deg vinne sak mot barnevernet eller noe i den duren. Jeg ble jo selvsagt livredd barnevernet, når det sto så mye dritt om dem. Det ble aldri noe av barnevern, men familievernkontoret hjalp oss. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humle Brumle skrev (På 18.10.2020 den 0.33):

Ja det er synd. Jeg var livredd barnevernet da psykologen min sa at han kanskje måtte melde inn på grunn av meldeplikten for et år siden nå. Jeg dro rett hjem og googla barnevernet. Det første som jeg fikk midt i fleisen var en annonse fra et advokatfirma der det sto: vi kan hjelpe deg vinne sak mot barnevernet eller noe i den duren. Jeg ble jo selvsagt livredd barnevernet, når det sto så mye dritt om dem. Det ble aldri noe av barnevern, men familievernkontoret hjalp oss. 

Veldig trist å høre at du har fryktet barnevernet. De er der for å hjelpe barna som har det vanskelig hjemme.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene lillesøsteren min.

Elsker henne av hele mitt hjerte, sjel og sinn. Vi har et så uendelig sterkt bånd og relasjon❤️

Anonymkode: 484f4...53d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å innse at jeg har flere venner som bryr seg mer enn hva jeg trodde. De er gull!

Endret av Moromor
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske enkelt selv om jeg har opplevd mye i livet. Fått flotte barn, lykkes i arbeidslivet, har gode venner. Men det beste som har skjedd meg er den ene gangen i livet en person jeg har vært forelsket i har villet ha meg tilbake. Det varte bare i noen måneder, men det var så berusende deilig og tilfredsstillende at jeg aldri kommer til å glemme det. Hun er min store kjærlighet fortsatt, selv om jeg har hatt lengre forhold etterpå. 

Anonymkode: 86c68...3af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Barnet mitt. I tillegg til å føle ekte kjærlighet, ga det meg en tydelig retning i livet jeg ikke hadde før.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien og vennene mine. Mc-tur over fjellet! Og det enda jeg ikke er så glad i fjell.

Han jeg er sammen med nå, og den første kjæresten jeg hadde. 

Musikken jeg elsker, og forfatteren jeg elsker.

At jeg fikk utdelt humoristisk sans.

Å få servert god mat pluss å lage god mat

At jeg studerte, for det var en av de beste periodene i mitt liv.

Stopper her...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste jeg har opplevd til dags dato var den dagen jeg etter at jeg sluttet folkeskolen og det gikk opp for meg at jeg aldri noensinne trengte å gå tilbake dit igjen. 

Anonymkode: 4b108...94b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...