Gå til innhold

Hvordan fjerner folk hår nedentil hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da får jeg bare prøve 😊 takk for tips. 

De to siste setningene dine var unødvendige. Man kan fint fortelle fremgangsmåte uten å være negativ 😊

Gjør det vondt? Føler at huden følger med når jeg gjør det. 

Anonymkode: c5285...252

Litt men det varer 2 sekund. Viktig å stramme huden før man river av voksen.

Nå har jeg vokset meg selv i mange år, så er litt erfaren, i tillegg har jeg vokset i salong flere ganger. 

Anonymkode: 34967...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høvvel og så går det fire dager så er det pinnsvin. 
Jeg merker jeg ikke orker holde på like mye som før lenger. Kjipt å være dame. Ikke får vi ha hår i skrittet, ikke får vi ha hår under armene, ikke får vi ha hår på leggene, ikke kan vi ha hår i nesa, ikke kan vi ha hår på overleppa.. 

Så syykt mye

Anonymkode: 6db12...b96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun hår der jeg vil ha det, altså godt innenfor trusekanten, så jeg bruker bare skjeggtrimmer. Har omtrent ikke hår «bakover», men det lille tas også med skjeggtrimmer.

Anonymkode: 7cd0d...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo 

Lurer litt på dette med hårfjerning nedentil. Jeg liker å ta brasiliansk voks, at man fjerner alt. I baken også. Men det er litt dyrt, og jeg har prøvd å vokse selv, men det går ikke helt. Og jeg kommer jo ikke til med høvelen bak... 

Hvordan gjør folk det hjemme? Fjerner folk alt sammen hjemme eller bør jeg bare ta meg råd til det? 

Anonymkode: c5285...252

Voks eller epilator funker fint det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og venninna mi vokser hverandre av og til. Og så bruker jeg høvel noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barberer ca 1 g i uka, under, bikinilinjen og i rumpa.  Lar en liten trekant være igjen. Ønsker ikke å se ut som et barn.  Voksne kvinner har kjønnshår. 

Anonymkode: dd5b8...5f5

Du ser ikke ut som et barn om du barberer deg. Du ser ut som en voksen kvinne som har fjernet kjønnshårene. Ikke alle har/vil ha kjønnshår. Hilsen voksen kvinne på 41 som barberer seg nedentil hver 3.dag. 

Anonymkode: 7401b...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Jeg og venninna mi vokser hverandre av og til. Og så bruker jeg høvel noen ganger. 

Jøss, driver venninner med sånt? Jeg har tydeligvis gått ut på dato. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Høvvel og så går det fire dager så er det pinnsvin. 
Jeg merker jeg ikke orker holde på like mye som før lenger. Kjipt å være dame. Ikke får vi ha hår i skrittet, ikke får vi ha hår under armene, ikke får vi ha hår på leggene, ikke kan vi ha hår i nesa, ikke kan vi ha hår på overleppa.. 

Så syykt mye

Anonymkode: 6db12...b96

Huff, hvem er det som tvangsbarberer deg? Høres ikke helt lovlig ut at du ikke har kontroll over dette selv. Trenger du hjelp fra politiet? Eller fra viltnemnda? 

Anonymkode: 9470e...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hannah80 skrev:

Jøss, driver venninner med sånt? Jeg har tydeligvis gått ut på dato. 😄

Hehe. Vi gjør det meste sammen vi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo 

Lurer litt på dette med hårfjerning nedentil. Jeg liker å ta brasiliansk voks, at man fjerner alt. I baken også. Men det er litt dyrt, og jeg har prøvd å vokse selv, men det går ikke helt. Og jeg kommer jo ikke til med høvelen bak... 

Hvordan gjør folk det hjemme? Fjerner folk alt sammen hjemme eller bør jeg bare ta meg råd til det? 

Anonymkode: c5285...252

Hvorfor kommer du ikke til med høvel bak? Vær litt kreativ så kommer du til overalt, det gjør hvertfall jeg. 

Anonymkode: 36e4a...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høvvel og så går det fire dager så er det pinnsvin. 
Jeg merker jeg ikke orker holde på like mye som før lenger. Kjipt å være dame. Ikke får vi ha hår i skrittet, ikke får vi ha hår under armene, ikke får vi ha hår på leggene, ikke kan vi ha hår i nesa, ikke kan vi ha hår på overleppa.. 

Så syykt mye

Anonymkode: 6db12...b96

Du FÅR ha så mye hår du bare vil. Personlig fjerner jeg dem fordi jeg har LYST. 

Anonymkode: 36e4a...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kommer du ikke til med høvel bak? Vær litt kreativ så kommer du til overalt, det gjør hvertfall jeg. 

Anonymkode: 36e4a...064

Har liksom ikke skjønt hvordan jeg skal stå 😅 så vet jeg ikke hvilken retning som er best å shave.. Men lurer rett og slett på om jeg skal kjøre på med pinsett istedet for så mye hår er det kanskje ikke bak der. 

Anonymkode: c5285...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du FÅR ha så mye hår du bare vil. Personlig fjerner jeg dem fordi jeg har LYST. 

Anonymkode: 36e4a...064

Og du har aldri lurt på hvorfor så godt som ingen hadde LYST før ca 1980? Og flertallet har lyst nå?

Anonymkode: 135dc...3fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2020 den 17.42, AnonymBruker skrev:

Og du har aldri lurt på hvorfor så godt som ingen hadde LYST før ca 1980? Og flertallet har lyst nå?

Anonymkode: 135dc...3fe

Så enig!  skulle egentlig ønske jeg var mann og at hårvekst er helt innafor. DET er det virkelig ikke for kvinner.. 

Anonymkode: 77d80...250

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2020 den 0.23, Lisa Rowe skrev:

Helt greit at du prefererer å ha litt hår, men det er ingenting galt i å preferere å være glattbarbert heller, slik du insinuerer. Jeg barberer alt, og jeg kan garantere deg at jeg ikke ser ut som et barn for det om. Jeg ser ut som en voksen kvinne som er glattbarbert, rett og slett. Voksne kvinner har forøvrig naturlig en "full busk", ikke kun en trekant med kjønnshår, om du skal ta det opp. 

Sååå enig. At ikke de kan gi seg med slikt tull. 

Anonymkode: 20a01...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så enig!  skulle egentlig ønske jeg var mann og at hårvekst er helt innafor. DET er det virkelig ikke for kvinner.. 

Anonymkode: 77d80...250

Ofte ser man menn sprade på stranda med f.eks ryggen dekket av hår, folk ser det kanskje og tenker pytt jaja, noen menn har hår på ryggen og det er jo normalt.  Syns jeg ser en kvinne som hadde turt å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...