Gå til innhold

Hvordan fjerner folk hår nedentil hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo 

Lurer litt på dette med hårfjerning nedentil. Jeg liker å ta brasiliansk voks, at man fjerner alt. I baken også. Men det er litt dyrt, og jeg har prøvd å vokse selv, men det går ikke helt. Og jeg kommer jo ikke til med høvelen bak... 

Hvordan gjør folk det hjemme? Fjerner folk alt sammen hjemme eller bør jeg bare ta meg råd til det? 

Anonymkode: c5285...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Pinsett.

Anonymkode: f8d3c...d2b

Ok tar du det i ferien da eller? Høres temmelig slitsomt ut.. 

Anonymkode: c5285...252

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok tar du det i ferien da eller? Høres temmelig slitsomt ut.. 

Anonymkode: c5285...252

Det er faktisk ikke tull altså. Jeg fjerner ikke alt for jeg synes det ser rart og stygt ut helt uten hår men jeg fjerner mye rundt så det er en dott igjen. Gjlr det ca en gang i måneden? Eller litt etterhvert.

Anonymkode: f8d3c...d2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker høvel, hvordan kan du ikke komme til med høvel bak? 🤔

Anonymkode: 6aaa1...910

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke tull altså. Jeg fjerner ikke alt for jeg synes det ser rart og stygt ut helt uten hår men jeg fjerner mye rundt så det er en dott igjen. Gjlr det ca en gang i måneden? Eller litt etterhvert.

Anonymkode: f8d3c...d2b

Du mente det ja, beklager! Jeg har tydeligvis null peiling, tør ikke snakke med venninner om slik, så vet ikke hva som er normalt.. Men er det vanskelig? 

4 minutter siden, Hannah80 skrev:

Du kommer ikke til med høvelen bak? Hvorfor skulle det være et problem? 

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker høvel, hvordan kan du ikke komme til med høvel bak? 🤔

Anonymkode: 6aaa1...910

Ok nå er det kanskje jeg som er hjelpesløs, men hvilken vinkel? Sitter man, ligger man når man shaver rundt rumpehullet (beklager for ordvalget) 😳😳

Anonymkode: c5285...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du mente det ja, beklager! Jeg har tydeligvis null peiling, tør ikke snakke med venninner om slik, så vet ikke hva som er normalt.. Men er det vanskelig? 

 

Ok nå er det kanskje jeg som er hjelpesløs, men hvilken vinkel? Sitter man, ligger man når man shaver rundt rumpehullet (beklager for ordvalget) 😳😳

Anonymkode: c5285...252

Haha, tror det er ganske vanlig å sitte på huk og ta høvelen mellom beina. Og bak til "åstedet"😄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker barberhøvel, og finpusser (spesielt bak) med brynskniv. Sitter på huk når jeg barberer for å komme bedre til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynkniv liker jeg å bruke også eller elektrisk. Har supersensitiv hud så får eksem om jeg bruker høvel. 

Anonymkode: 8de7d...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høvel foran, fjerner ikke de få jeg har rundt rævhullet

Anonymkode: d5701...62b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hannah80 skrev:

Haha, tror det er ganske vanlig å sitte på huk og ta høvelen mellom beina. Og bak til "åstedet"😄

Heheh jeg måtte bare spørre 😅 bruker man speil da kanskje? Helt utrolig at jeg ikke har lært meg det der.. 

Anonymkode: c5285...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Jeg bruker barberhøvel, og finpusser (spesielt bak) med brynskniv. Sitter på huk når jeg barberer for å komme bedre til. 

Høres ut som en god ide med brynskniv. Vurderer å ta de bak med pinsett, da slipper jeg å gjøre det så ofte.. 

Anonymkode: c5285...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heheh jeg måtte bare spørre 😅 bruker man speil da kanskje? Helt utrolig at jeg ikke har lært meg det der.. 

Anonymkode: c5285...252

Hehe, nei. Trenger ikke speil.  Det er bare å "føle seg frem" rett og slett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer ca 1 g i uka, under, bikinilinjen og i rumpa.  Lar en liten trekant være igjen. Ønsker ikke å se ut som et barn.  Voksne kvinner har kjønnshår. 

Anonymkode: dd5b8...5f5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vokser bikinikant og mellom rumpeballene selv. Sitter el ligger og sprer beins. Trimmer dotten med elektrisk skjeggtrimmer. 

Anonymkode: 34967...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hannah80 skrev:

Hehe, nei. Trenger ikke speil.  Det er bare å "føle seg frem" rett og slett:)

Da får jeg bare prøve 😊 takk for tips. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barberer ca 1 g i uka, under, bikinilinjen og i rumpa.  Lar en liten trekant være igjen. Ønsker ikke å se ut som et barn.  Voksne kvinner har kjønnshår. 

Anonymkode: dd5b8...5f5

De to siste setningene dine var unødvendige. Man kan fint fortelle fremgangsmåte uten å være negativ 😊

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vokser bikinikant og mellom rumpeballene selv. Sitter el ligger og sprer beins. Trimmer dotten med elektrisk skjeggtrimmer. 

Anonymkode: 34967...5c2

Gjør det vondt? Føler at huden følger med når jeg gjør det. 

Anonymkode: c5285...252

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barberer ca 1 g i uka, under, bikinilinjen og i rumpa.  Lar en liten trekant være igjen. Ønsker ikke å se ut som et barn.  Voksne kvinner har kjønnshår. 

Anonymkode: dd5b8...5f5

Helt greit at du prefererer å ha litt hår, men det er ingenting galt i å preferere å være glattbarbert heller, slik du insinuerer. Jeg barberer alt, og jeg kan garantere deg at jeg ikke ser ut som et barn for det om. Jeg ser ut som en voksen kvinne som er glattbarbert, rett og slett. Voksne kvinner har forøvrig naturlig en "full busk", ikke kun en trekant med kjønnshår, om du skal ta det opp. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foran og på sidene tar jeg med laser. Har alltid hatt kraftige hår selv om jeg er lys, og er veldig disponert for inngrodde går. Så der har jeg investert i laser, og der tar jeg oppfølging ca. hver 8. uke.

Under og bak tar jeg med høvel. Jeg er ikke kjempenøye på det, og det er ikke som om kjæresten ser meg i flomlys i alle vinkler heller. 

Tar det  i dusjen som regel, enten bøyer meg eller tar hånden bak. Har gjort det noen ganger, så går nå greit uten å kutte meg.

Anonymkode: dce85...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...