Gå til innhold

Hvordan fjerner folk hår nedentil hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 19.10.2020 den 17.42, AnonymBruker skrev:

Og du har aldri lurt på hvorfor så godt som ingen hadde LYST før ca 1980? Og flertallet har lyst nå?

Anonymkode: 135dc...3fe

Det er ingen hemmelighet at det forventes at kvinner skal barberes i dagens samfunn, men det betyr ikke at alle som barberer gjør det av denne grunnen. Jeg startet å barbere når jeg var veldig ung fordi jeg visste at det var noe kvinner gjorde, og jeg ville føle meg eldre. Etterhvert som årene har gått, så har dette blitt en personlig preferanse. Det finnes tonnevis av menn der ute som foretrekker full busk, men jeg kommer ikke til å la hårene gro av den grunn. 

Før i tiden fantes ikke barberhøvler, og barbering av ditt og datt var ikke en greie. Da er det selvsagt ikke rart at folk ikke gjorde det. Nå som det er godt kjent og lettere tilgjengelig, vil det også føre til at flere får utforsket med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barberer bak, foran lar jeg en trekant være igjen. Mannen min liker ikke helt barbert. Synes det var styrete å barbere bak før men nå har jeg funnet teknikken. 

Anonymkode: 5fc71...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2020 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Høvvel og så går det fire dager så er det pinnsvin. 
Jeg merker jeg ikke orker holde på like mye som før lenger. Kjipt å være dame. Ikke får vi ha hår i skrittet, ikke får vi ha hår under armene, ikke får vi ha hår på leggene, ikke kan vi ha hår i nesa, ikke kan vi ha hår på overleppa.. 

Så syykt mye

Anonymkode: 6db12...b96

Det er du selv som setter standarden av hva du vil godta. Finnes menn som har avslappet syn på det. Møtt flere menn som ikke liker glattbarbert. Heller ikke mannen jeg er gift med nå. Har venninner som ikke barberer musa i det hele tatt. Jeg hadde aldri tolerert å være med en mann som forventet at jeg skulle være barbert om han ikke barberte seg selv. 

Lar litt hår gro under armene, ikke langt men lar litt være. 

Anonymkode: 5fc71...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2020 den 23.34, AnonymBruker skrev:

Ok tar du det i ferien da eller? Høres temmelig slitsomt ut.. 

Anonymkode: c5285...252

😂😂👏

Anonymkode: 50ba9...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer med shaving cream og skarp høvel. Barberer alt 1 gang i uka. Oftere rundt kjønslepper og rumpe.

Anonymkode: 28e63...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...