Gå til innhold

Plukker du opp andre hunders bæsj om det er like ved der din bæsjer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller gir du blaffen, selv om du har god plass i posen og det er mindre enn en meter i fra?

Anonymkode: a5fc3...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier å plukke opp. Tar ofte med meg poser som ligger slengt også - jeg skal jo uansett innom en søppelkasse med "min" dritt.

Anonymkode: 9ed24...ab4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Burde sikkert gjort det. Men jeg sliter nok med å plukke opp etter min egen 🤢 brekningsrefleksen sitter veldig løst hos meg 😅

Anonymkode: e0b40...ef4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dersom den ligger like ved så kan jeg plukke opp andres i samme pose som min hund sin. Synes det er så stygt når det ligger hundebæsj langs grøfter i nabolag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plukker oftere opp andres bæsj enn egne hunders 😝

Mine gjemmer seg ofte inni skogen/nedi grøfta for å bæsje, og da lar jeg det være. Men finner jeg andres ruker på hundejordet eller midt i stien plukker jeg det opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns det er for ekkelt. Plukker opp etter min egen, men orker ikke tanken på å plukke opp etter andres hunder

Anonymkode: d8cbc...38b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, plukker opp det jeg ser. Men dere som brekker dere av å ta opp etter egen hund, hvorfor har dere hund?

Anonymkode: cb295...565

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg skulle ønske jeg var en sånn person 😄 Flinke folk som plukker opp etter andre!

Anonymkode: cf187...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjedd, men jeg hadde gjort det om jeg kom i den situasjonen. Bæsj er bæsj, det er ikke slik at hunden mins bæsj er noe mindre ekkel enn andre hunders bæsj. Jeg passer ofte venninnen mins hund også, og da er det ikke akkurat sånn at jeg bare plukker opp etter min hund, og ikke hennes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det eneste som er verre enn å plukke opp varm hundedrit er å plukke opp kald hundedrit. 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, plukker opp det jeg ser. Men dere som brekker dere av å ta opp etter egen hund, hvorfor har dere hund?

Anonymkode: cb295...565

Har du hund fordi du liker å plukke bæsj?

Anonymkode: df94a...27e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, plukker opp det jeg ser. Men dere som brekker dere av å ta opp etter egen hund, hvorfor har dere hund?

Anonymkode: cb295...565

Om du fikk deg hund fordi du liker å plukke opp bæsj fra bakken, så tror jeg det er noe galt med deg 😅

 

Anonymkode: 2403e...7a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. De som ikke plukker opp i nabolaget har svære hunder, mens vi bare har en liten en. Det er ikke min jobb, men de er velkomne til å kaste i vår søppeldunk hvis de gidder å plukke det opp selv. 

Anonymkode: 05fc0...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det, plukker også med meg søppel om det ligger noe i nærheten av hundebæsjen. 
 

Brekker meg av å plukke opp kald hundebæsj. Spesielt ekkelt synes hjernen min det er  med blanding av varm og kald. Men  det går jo fort over.  

Anonymkode: 9942f...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, plukker opp det jeg ser. Men dere som brekker dere av å ta opp etter egen hund, hvorfor har dere hund?

Anonymkode: cb295...565

Dummeste jeg lest 😂😂😂 jeg brakk meg når jeg skiftet bleie på ungene mine. Skulle jeg kvitta meg med dem da? Jeg er ikke en dårlig mor/hundeeier selvom jeg fort brekker meg 😂😂😫😫

Anonymkode: e0b40...ef4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tar ikke opp dritten etter andre. De mest hjernedøde henger opp besjeposer🤕ja tom i skogen. Hva feiler det folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender. Vi har en ganske stor hund, eneste på den størrelsen i nabolaget. Og jeg er redd naboene skal tro det er hans bæsj som ligger der, selv om jeg alltid plukker opp. 

Anonymkode: 3da74...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...