Gå til innhold

Kan noen hjelpe med å tolke denne syklusen


juicyfruity

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kjempefint om noen har lyst til å hjelpe meg med å forstå appen FLO ift syklusen min. Jeg trodde i utgangspunktet man bare hadde ca 6 fertile dager i løpet av en syklus.

Jeg har lastet ned Flo appen som viser at jeg har menstruasjon fra 16- 19 Oktober (stemmer), men så viser den blå dager allerede fra 20 Oktober. Denne perioden varer fra 20 oktober til 30 oktober, og det er sirkel rundt 26 oktober. Er 26 dagen for EL som appen regner seg til? hvorfor så mange blå dager etter? 

Ifølge appen har jeg jo bare en dag etter mens så er jeg fertil..(hadde det stemt så ja..hurra!). Jeg tenker å begynne å teste på syklus dag 4 (høres jo veldig tidlig ut..men må jo det ifølge appen?).  Syklusene mine varier mellom 28-31 dager vanligvis.

 

Takk for på forhånd!

Endret av juicyfruity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er garantert ikke fertil alle de blå dagene. I ditt tilfelle ville jeg begynt å teste for el på dag 12.

Anonymkode: 440d7...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er garantert ikke fertil alle de blå dagene. I ditt tilfelle ville jeg begynt å teste for el på dag 12.

Anonymkode: 440d7...078

Dag 12 er en dag etter det Flo markerer som sannsynlig Ovaluation day. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ca 30 dagers syklus. Begynte med EL tester CD 12 denne syklusen. Fikk positiv Test CD 14 og 15. 

Sålenge appen ikke har god informasjon på deg, så ser det ut som den forespeiler alle potensielle fertile dager, alt etter når din EL kan komme til å være, tidlig eller seint. Idet du legger inn en positiv EL test, så endrer den på de blå dagene. 

Jeg har såvidt lastet den ned og plottet inn for denne syklusen og forrige, men synes appen er så forvirrende at jeg styrer unna. 🙈🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Niny said:

Jeg har ca 30 dagers syklus. Begynte med EL tester CD 12 denne syklusen. Fikk positiv Test CD 14 og 15. 

Sålenge appen ikke har god informasjon på deg, så ser det ut som den forespeiler alle potensielle fertile dager, alt etter når din EL kan komme til å være, tidlig eller seint. Idet du legger inn en positiv EL test, så endrer den på de blå dagene. 

Jeg har såvidt lastet den ned og plottet inn for denne syklusen og forrige, men synes appen er så forvirrende at jeg styrer unna. 🙈🤷🏻‍♀️

Takk for svar😊

Anonymkode: 4c582...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.10.2020 den 17.16, juicyfruity skrev:

Dag 12 er en dag etter det Flo markerer som sannsynlig Ovaluation day. 

Du må gi appen mer data for at den skal kunne tilpasse seg. Jeg har 29 dager syklus og el på CD16. Begynner å teste på CD13. Du kan jo begynne på CD10 denne måneden da, se hva som skjer? Ville ikke stolt blindt på appen. Flo er en god app når den får nok data om deg.

Anonymkode: 440d7...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Du må gi appen mer data for at den skal kunne tilpasse seg. Jeg har 29 dager syklus og el på CD16. Begynner å teste på CD13. Du kan jo begynne på CD10 denne måneden da, se hva som skjer? Ville ikke stolt blindt på appen. Flo er en god app når den får nok data om deg.

Anonymkode: 440d7...078

Tenker jeg kommer til å begynne tidlig siden det er første gang jeg skal styre med EL-tester bare for å være sikker på at jeg ikke mister en dag. Har gått til innkjøp av en haug av tester så de bør holde..

Krysser fingre og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...