Jump to content
AnonymBruker

Jeg er så jævelig lei av religion og terror og drit

Recommended Posts

AnonymBruker

Kan ikke folk få tro på gud eller Jesus eller Allah om de vil? Og tro på ingenting om de vil?

Må vi drive å skjære hodet av hverandre fordi noen tegner Mohammed eller gjemme vekk damene våre under pledd fordi vi tror alle vil ligge med dem?

Må vi drive å spre løgner om at barn som ikke er døpt havner i helvete, eller og homofile skal brenne i helvete fordi de forelsker seg i hverandre?

Sende folk på homsecamp og djevelutrdrivning fordi de er homofile?

De eneste som holder fred er faen meg buddhistene.. De er de eneste religiøse jeg liker. For de er snille med hverandre.
Alle andre kan bare gi faen. 
Greier dere ikke være venner kan dere faen meg finne på noe annet å gjøre enn å tro på gud. Noen tror på alla og noen tror på jesus hvem bryr seg?! Så lenge de ikke skader andre

Ikke drive å feste bombebelter i kvinner og barn og tro at det sitter 15 jomfruer å venter på deg i himmelrike.. du skal ikke til himmelriket! Du dævver, og blir full av mark før du blir til jord . 15 jomfruer vil ikke ha mann som dreper småunger og koser seg

Og når du er død, da er det ingen som bryr seg om hva du tror på lenger! Om det er jesus eller allah eller faen

faen ass. Æ orke ikkje.. 

Anonymkode: ae09a...63c

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke folk få tro på gud eller Jesus eller Allah om de vil? Og tro på ingenting om de vil?

Må vi drive å skjære hodet av hverandre fordi noen tegner Mohammed eller gjemme vekk damene våre under pledd fordi vi tror alle vil ligge med dem?

Må vi drive å spre løgner om at barn som ikke er døpt havner i helvete, eller og homofile skal brenne i helvete fordi de forelsker seg i hverandre?

De eneste som holder fred er faen meg buddhistene.. De er de eneste religiøse jeg liker. For de er snille med hverandre.
Greier dere ikke være venner kan dere faen meg finne på noe annet å gjøre enn å tro på gud. Noen tror på alla og noen tror på jesus hvem bryr seg?! Så lenge de ikke skader andre

Ikke drive å feste bombebelter i kvinner og barn og tro at det sitter 15 jomfruer å venter på deg i himmelrike.. du skal ikke til himmelriket! Du dævver, og blir full av mark før du blir til jord . 15 jomfruer vil ikke ha mann som dreper småunger og koser seg

Og når du er død, da er det ingen som bryr seg om hva du tror på lenger! Om det er jesus eller allah eller faen

faen ass. Æ orke ikkje.. 

Budister dreper muslimer og forfølger muslimer i Maynmar.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Persecution_of_Muslims_in_Myanmar

Anonymkode: bab15...9dd

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

faen ass. Æ orke ikkje.. 

Jeg tror rett og slett noen mennesker henger igjen i hjernen sin når det kommer til menneskelig revolusjon. De holder på som huleboere eller vikinger for den slags skyld. Jeg føler med deg i frustrasjonen! Eneste som kan drepe menneskeheten, er mennesker selv. 

Anonymkode: 34d1d...eda

AnonymBruker

Er jo oftest enkle mennesker som klamrer seg til overnaturlige livssyn. Klart at disse ikke alltid greier å fullføre en hel tankerekke, se konsekvenser etc.

Anonymkode: 33a2b...2f7

AnonymBruker

Terror kommer også fra de som hater religion, husk det. Oss normale befinner oss et sted mellom ytterpunktene. 

Anonymkode: adca4...e54

AnonymBruker

De 15 jomfruene må nok bare stå til tjeneste. De har ingenting de skulle sagt, de er jo bare kvinner i en mannsverden. 

Anonymkode: 6103b...825

Annonse

AnonymBruker

Har du noe som helst peiling på religion, ts?

Anonymkode: de1ad...fdb

AnonymBruker

Stalltips: Ikke les nyere burmesisk historie. Så kan du i hvert fall beholde troen på buddhistene... 

Anonymkode: 85d51...676

AnonymBruker

Mennesker er jævlige og finner på hundre grunner for å skade og drepe. De vil alltid finnes, men vi andre må være fattet sånn at det ikke blir anarki.

Anonymkode: a3d74...af6

AnonymBruker

Buddhister kriget mot hinduer på Sri Linka i over 20 år.

Anonymkode: 868a4...172

AnonymBruker
På 17.10.2020 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Buddhister kriget mot hinduer på Sri Linka i over 20 år.

Anonymkode: 868a4...172

Da er de like jævelige som resten

AnonymBruker

Nordmenn levde tidligere i et hjørne av verden hvor alle nordmenn kunne ytre oss 100 % fritt om alt vi ønsket. Religion, politikk eller ideologi, uten å risikere bli truet til taushet eller myrdet. Nordmenn levde en gang i en verdensdel som var trygg, med frie mennesker og med politikere som klarte å beskytte deres befolkning. Men siden den gang har ting begynt å gå bratt nedover, og dette er dessverre ingen negativ  overdrivelse. Stadig økende ungdomskriminalitet, voldtekter, knivstikking på åpen gate, skyte-episoder og halshugginger har blitt mer og mer hverdagslige innslag i nyhetsbildet. Terror også, er noe vi har måttet venne oss til.

En mann er blitt brutalt halshugget, utelukkende fordi han simpelthen hadde vist noen andre en tegning. En tegning! Slikt barbari skal ikke være mulig å forstå, eller måtte venne seg til. Men vi har nok en gang fått se hva verden har å by på, og det viser oss igjen at politikere over hele Europa har vært helt ansvarsløse, skjødesløse og naive fjols! For denne handlingen er et resultat av en politisk bestemt utvikling, og spørsmålet er nå om vi egentlig ønsker at denne utviklingen skal fortsette nøyaktig på denne måten fremover også...           

Anonymkode: ed839...fa9

AnonymBruker

Blir jo ikke bedre når norsk media må piske opp stemningen. 

Anonymkode: 7138c...64e

Annonse

AnonymBruker

Det påstås jo at det var mer krig og elendighet før, bare at vi ikke hørte om det. 

AnonymBruker
På 17.10.2020 den 18.11, AnonymBruker skrev:

Er jo oftest enkle mennesker som klamrer seg til overnaturlige livssyn. Klart at disse ikke alltid greier å fullføre en hel tankerekke, se konsekvenser etc.

Anonymkode: 33a2b...2f7

Kanskje de er "enkle", men evolusjonen har jo latt disse menneskene overleve nettopp fordi de har forstått at fremmede mennesker kan gjøre de vondt. Gruppementalitet har historisk gagnet mennesker. 

Anonymkode: bdae9...93c

Aliquis
On 10/17/2020 at 6:13 PM, AnonymBruker said:

Terror kommer også fra de som hater religion, husk det. Oss normale befinner oss et sted mellom ytterpunktene. 

Anonymkode: adca4...e54

Eksempler på dette?