Gå til innhold

Jeg er så jævelig lei av religion og terror og drit


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke folk få tro på gud eller Jesus eller Allah om de vil? Og tro på ingenting om de vil?

Må vi drive å skjære hodet av hverandre fordi noen tegner Mohammed eller gjemme vekk damene våre under pledd fordi vi tror alle vil ligge med dem?

Må vi drive å spre løgner om at barn som ikke er døpt havner i helvete, eller og homofile skal brenne i helvete fordi de forelsker seg i hverandre?

Sende folk på homsecamp og djevelutrdrivning fordi de er homofile?

De eneste som holder fred er faen meg buddhistene.. De er de eneste religiøse jeg liker. For de er snille med hverandre.
Alle andre kan bare gi faen. 
Greier dere ikke være venner kan dere faen meg finne på noe annet å gjøre enn å tro på gud. Noen tror på alla og noen tror på jesus hvem bryr seg?! Så lenge de ikke skader andre

Ikke drive å feste bombebelter i kvinner og barn og tro at det sitter 15 jomfruer å venter på deg i himmelrike.. du skal ikke til himmelriket! Du dævver, og blir full av mark før du blir til jord . 15 jomfruer vil ikke ha mann som dreper småunger og koser seg

Og når du er død, da er det ingen som bryr seg om hva du tror på lenger! Om det er jesus eller allah eller faen

faen ass. Æ orke ikkje.. 

 

Anonymkode: ae09a...63c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke folk få tro på gud eller Jesus eller Allah om de vil? Og tro på ingenting om de vil?

Må vi drive å skjære hodet av hverandre fordi noen tegner Mohammed eller gjemme vekk damene våre under pledd fordi vi tror alle vil ligge med dem?

Må vi drive å spre løgner om at barn som ikke er døpt havner i helvete, eller og homofile skal brenne i helvete fordi de forelsker seg i hverandre?

Sende folk på homsecamp og djevelutrdrivning fordi de er homofile?

De eneste som holder fred er faen meg buddhistene.. De er de eneste religiøse jeg liker. For de er snille med hverandre.
Alle andre kan bare gi faen. 
Greier dere ikke være venner kan dere faen meg finne på noe annet å gjøre enn å tro på gud. Noen tror på alla og noen tror på jesus hvem bryr seg?! Så lenge de ikke skader andre

Ikke drive å feste bombebelter i kvinner og barn og tro at det sitter 15 jomfruer å venter på deg i himmelrike.. du skal ikke til himmelriket! Du dævver, og blir full av mark før du blir til jord . 15 jomfruer vil ikke ha mann som dreper småunger og koser seg

Og når du er død, da er det ingen som bryr seg om hva du tror på lenger! Om det er jesus eller allah eller faen

faen ass. Æ orke ikkje.. 

 

Anonymkode: ae09a...63c

Budister dreper muslimer og forfølger muslimer i Maynmar.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Persecution_of_Muslims_in_Myanmar

 

Anonymkode: bab15...9dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke folk få tro på gud eller Jesus eller Allah om de vil? Og tro på ingenting om de vil?

Må vi drive å skjære hodet av hverandre fordi noen tegner Mohammed eller gjemme vekk damene våre under pledd fordi vi tror alle vil ligge med dem?

Må vi drive å spre løgner om at barn som ikke er døpt havner i helvete, eller og homofile skal brenne i helvete fordi de forelsker seg i hverandre?

Sende folk på homsecamp og djevelutrdrivning fordi de er homofile?

De eneste som holder fred er faen meg buddhistene.. De er de eneste religiøse jeg liker. For de er snille med hverandre.
Alle andre kan bare gi faen. 
Greier dere ikke være venner kan dere faen meg finne på noe annet å gjøre enn å tro på gud. Noen tror på alla og noen tror på jesus hvem bryr seg?! Så lenge de ikke skader andre

Ikke drive å feste bombebelter i kvinner og barn og tro at det sitter 15 jomfruer å venter på deg i himmelrike.. du skal ikke til himmelriket! Du dævver, og blir full av mark før du blir til jord . 15 jomfruer vil ikke ha mann som dreper småunger og koser seg

Og når du er død, da er det ingen som bryr seg om hva du tror på lenger! Om det er jesus eller allah eller faen

faen ass. Æ orke ikkje.. 

 

Anonymkode: ae09a...63c

Jeg tror rett og slett noen mennesker henger igjen i hjernen sin når det kommer til menneskelig revolusjon. De holder på som huleboere eller vikinger for den slags skyld. Jeg føler med deg i frustrasjonen! Eneste som kan drepe menneskeheten, er mennesker selv. 

Anonymkode: 34d1d...eda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo oftest enkle mennesker som klamrer seg til overnaturlige livssyn. Klart at disse ikke alltid greier å fullføre en hel tankerekke, se konsekvenser etc.

Anonymkode: 33a2b...2f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terror kommer også fra de som hater religion, husk det. Oss normale befinner oss et sted mellom ytterpunktene. 

Anonymkode: adca4...e54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 15 jomfruene må nok bare stå til tjeneste. De har ingenting de skulle sagt, de er jo bare kvinner i en mannsverden. 

Anonymkode: 6103b...825

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stalltips: Ikke les nyere burmesisk historie. Så kan du i hvert fall beholde troen på buddhistene... 

Anonymkode: 85d51...676

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er jævlige og finner på hundre grunner for å skade og drepe. De vil alltid finnes, men vi andre må være fattet sånn at det ikke blir anarki.

Anonymkode: a3d74...af6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buddhister kriget mot hinduer på Sri Linka i over 20 år.

Anonymkode: 868a4...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2020 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Buddhister kriget mot hinduer på Sri Linka i over 20 år.

Anonymkode: 868a4...172

Da er de like jævelige som resten

Anonymkode: ae09a...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo ikke bedre når norsk media må piske opp stemningen. 

Anonymkode: 7138c...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det påstås jo at det var mer krig og elendighet før, bare at vi ikke hørte om det. 

Anonymkode: ae09a...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.10.2020 den 18.11, AnonymBruker skrev:

Er jo oftest enkle mennesker som klamrer seg til overnaturlige livssyn. Klart at disse ikke alltid greier å fullføre en hel tankerekke, se konsekvenser etc.

Anonymkode: 33a2b...2f7

Kanskje de er "enkle", men evolusjonen har jo latt disse menneskene overleve nettopp fordi de har forstått at fremmede mennesker kan gjøre de vondt. Gruppementalitet har historisk gagnet mennesker. 

Anonymkode: bdae9...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/17/2020 at 6:13 PM, AnonymBruker said:

Terror kommer også fra de som hater religion, husk det. Oss normale befinner oss et sted mellom ytterpunktene. 

Anonymkode: adca4...e54

Eksempler på dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at man gjemmer seg bak religionen for å enten kunne gjøre som man vil, eller ha makt over andre. 
 

Jeg var på en gudstjeneste i høst der pastoren sa at kreft og depresjon er djevelens verk, og at man blir frisk, bare man tror på Gud. 😳

Den samme pastoren sa også at han kunne se hvem som har djevelen inni seg... Helt sjukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, liljene skrev:

Problemet er vel at man gjemmer seg bak religionen for å enten kunne gjøre som man vil, eller ha makt over andre. 
 

Jeg var på en gudstjeneste i høst der pastoren sa at kreft og depresjon er djevelens verk, og at man blir frisk, bare man tror på Gud. 😳

Den samme pastoren sa også at han kunne se hvem som har djevelen inni seg... Helt sjukt. 

Og du tror på kirken? Det er ingen som har ødelagt Jesus budskap enn kirken!

Anonymkode: bab15...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2020 den 12.59, AnonymBruker skrev:

an ikke folk få tro på gud eller Jesus eller Allah om de vil? Og tro på ingenting om de vil?

Må vi drive å skjære hodet av hverandre fordi noen tegner Mohammed eller gjemme vekk damene våre under pledd fordi vi tror alle vil ligge med dem?

Må vi drive å spre løgner om at barn som ikke er døpt havner i helvete, eller og homofile skal brenne i helvete fordi de forelsker seg i hverandre?

Sende folk på homsecamp og djevelutrdrivning fordi de er homofile?

Det er ikke løgner for de som tror, det er sannheten. Er man uenig kan man bare la være å bli med i den religionen, enkelt og greit. 

De verste overgrepene i vår historie har blitt og blir begått av ateister som sender religiøse i konsentrasjonsleirer i statsateistiske Kina for å utrydde religion, mange dør, det samme skjer i Nord-Korea.

Religiøse tror det er et liv etter dette, derfor betyr det noe for oss

Anonymkode: fb6d4...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...