Jump to content
Haplos

Jeg hater HATER kvinnedagen

Recommended Posts

Thyra
På 17.10.2020 den 12.34, Haplos skrev:

Kvinner i dag påstår dem er så undertrykket og at dem blir seksualisert overalt. Men har dere tenkt på hvorfor? Tenk på måten dere presenterer dere selv. Går lettkledde, har blowjob lepper, silikon og vipper. Hvorfor tror dere ingen menn har respekt for dere? 

Også var det denne free the nipple bevegelsen også. Dere kan ikke sammenligne kvinner nippler med mannlige. Dermed basta

Blowjob lepper?? 

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 10/17/2020 at 12:34 PM, Haplos said:

Kvinner i dag påstår dem er så undertrykket og at dem blir seksualisert overalt. Men har dere tenkt på hvorfor? Tenk på måten dere presenterer dere selv. Går lettkledde, har blowjob lepper, silikon og vipper. Hvorfor tror dere ingen menn har respekt for dere? 

Også var det denne free the nipple bevegelsen også. Dere kan ikke sammenligne kvinner nippler med mannlige. Dermed basta

Livet ditt må være fryktelig trist. Håper du får det bedre!

Anonymkode: 6d1af...d05

AnonymBruker
På 17.10.2020 den 12.34, Haplos skrev:

Selv om du er andregenerasjons innvandrer er det rett og slett rart at du velger å bo her når du hater norske kvinner så intenst. Du kan jo eventuelt flytte. 

Anonymkode: 33346...4d3

visp

Det er jo tydelig hva du sitter og søker opp for å nappe løken til:laugh: Kjenner du kvinner kun gjennom skjermen?

AnonymBruker

Du tror kvinner som blir voldtatt alltid kler seg lettkledd og har full sminke på? (Ikke at det er en akseptabel grunn, uansett). De fleste kvinner blir voldtatt av noen de kjenner, som en partner, venn eller familiemedlem. Det har ingenting med utseende å gjøre, men tilgangen den andre personen har til kroppen hennes, fordi hun stoler på dem. 

Anonymkode: 78604...aa1

HalldirV2
På 17.10.2020 den 12.42, Haplos skrev:

Jeg er en av de få som tør å stå opp for meg selv og si hvordan dagens kvinner er

Du kan late som at står opp for deg selv så mye du vil, men ikke innbill deg at du snakker for alle menn. I likhet med@Warrior deler jeg ikke ditt infatile syn på det motsatte kjønn. 

Annonse

AnonymBruker
På 17.10.2020 den 12.42, Haplos skrev:

Jeg er en av de få som tør å stå opp for meg selv og si hvordan dagens kvinner er

Du er ikke akkurat noe god representant for det mannlige selv 😂

Anonymkode: 1baa1...c12