Gå til innhold

Jeg hater HATER kvinnedagen


Haplos

Anbefalte innlegg

På 17.10.2020 den 12.34, Haplos skrev:

Kvinner i dag påstår dem er så undertrykket og at dem blir seksualisert overalt. Men har dere tenkt på hvorfor? Tenk på måten dere presenterer dere selv. Går lettkledde, har blowjob lepper, silikon og vipper. Hvorfor tror dere ingen menn har respekt for dere? 

Også var det denne free the nipple bevegelsen også. Dere kan ikke sammenligne kvinner nippler med mannlige. Dermed basta

Blowjob lepper?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/17/2020 at 12:34 PM, Haplos said:

Kvinner i dag påstår dem er så undertrykket og at dem blir seksualisert overalt. Men har dere tenkt på hvorfor? Tenk på måten dere presenterer dere selv. Går lettkledde, har blowjob lepper, silikon og vipper. Hvorfor tror dere ingen menn har respekt for dere? 

Også var det denne free the nipple bevegelsen også. Dere kan ikke sammenligne kvinner nippler med mannlige. Dermed basta

Livet ditt må være fryktelig trist. Håper du får det bedre!

Anonymkode: 6d1af...d05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2020 den 12.34, Haplos skrev:

Kvinner i dag påstår dem er så undertrykket og at dem blir seksualisert overalt. Men har dere tenkt på hvorfor? Tenk på måten dere presenterer dere selv. Går lettkledde, har blowjob lepper, silikon og vipper. Hvorfor tror dere ingen menn har respekt for dere? 

Også var det denne free the nipple bevegelsen også. Dere kan ikke sammenligne kvinner nippler med mannlige. Dermed basta

Selv om du er andregenerasjons innvandrer er det rett og slett rart at du velger å bo her når du hater norske kvinner så intenst. Du kan jo eventuelt flytte. 

Anonymkode: 33346...4d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydelig hva du sitter og søker opp for å nappe løken til:laugh: Kjenner du kvinner kun gjennom skjermen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror kvinner som blir voldtatt alltid kler seg lettkledd og har full sminke på? (Ikke at det er en akseptabel grunn, uansett). De fleste kvinner blir voldtatt av noen de kjenner, som en partner, venn eller familiemedlem. Det har ingenting med utseende å gjøre, men tilgangen den andre personen har til kroppen hennes, fordi hun stoler på dem. 

Anonymkode: 78604...aa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2020 den 12.42, Haplos skrev:

Jeg er en av de få som tør å stå opp for meg selv og si hvordan dagens kvinner er

Du kan late som at står opp for deg selv så mye du vil, men ikke innbill deg at du snakker for alle menn. I likhet med@Warrior deler jeg ikke ditt infatile syn på det motsatte kjønn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.10.2020 den 12.42, Haplos skrev:

Jeg er en av de få som tør å stå opp for meg selv og si hvordan dagens kvinner er

Du er ikke akkurat noe god representant for det mannlige selv 😂

Anonymkode: 1baa1...c12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/17/2020 at 12:34 PM, Haplos said:

Kvinner i dag påstår dem er så undertrykket og at dem blir seksualisert overalt. Men har dere tenkt på hvorfor? Tenk på måten dere presenterer dere selv. Går lettkledde, har blowjob lepper, silikon og vipper. Hvorfor tror dere ingen menn har respekt for dere? 

Også var det denne free the nipple bevegelsen også. Dere kan ikke sammenligne kvinner nippler med mannlige. Dermed basta

Kanskje du bør puste med magen. At du ikke får deg dame, betyr ikke at det er damenes feil. Men jeg skjønner at lengselen etter en like etsing partner er stor. 

Ha en fin dag. 

 

Anonymkode: 8633c...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2020 den 12.34, Haplos skrev:

Kvinner i dag påstår dem er så undertrykket og at dem blir seksualisert overalt. Men har dere tenkt på hvorfor? Tenk på måten dere presenterer dere selv. Går lettkledde, har blowjob lepper, silikon og vipper. Hvorfor tror dere ingen menn har respekt for dere? 

Også var det denne free the nipple bevegelsen også. Dere kan ikke sammenligne kvinner nippler med mannlige. Dermed basta

Nei man kan ikke sammenligne nipplene til kvinner og menn, fordi kvinners nippler har en funksjon, å gi mat til et barn, det har ikke mannens. 

Anonymkode: 7fc78...529

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett spørsmål jeg alltid har lyst til å stille incels:

Har dere ikke en mor eller en søster? De er kvinner de også. Hva med å løfte dem fram litt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...