Gå til innhold

Jeg hater HATER kvinnedagen


Haplos

Anbefalte innlegg

Kvinner i dag påstår dem er så undertrykket og at dem blir seksualisert overalt. Men har dere tenkt på hvorfor? Tenk på måten dere presenterer dere selv. Går lettkledde, har blowjob lepper, silikon og vipper. Hvorfor tror dere ingen menn har respekt for dere? 

Også var det denne free the nipple bevegelsen også. Dere kan ikke sammenligne kvinner nippler med mannlige. Dermed basta

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går du ikke lei av å klage sånn på kvinner? 🤔

Anonymkode: add04...759

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Det er lenge til kvinnedagen. Synes også det er teit at mange må fikse på utseendet sitt og mye falsk. Hater ikke kvinnedagen av den grunn. Å du? Slutt å snakk for alle menn. At ingen menn har respekt for kvinner er så feil som det går an å bli. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Warrior skrev:

Det er lenge til kvinnedagen. Synes også det er teit at mange må fikse på utseendet sitt og mye falsk. Hater ikke kvinnedagen av den grunn. Å du? Slutt å snakk for alle menn. At ingen menn har respekt for kvinner er så feil som det går an å bli. 

Jeg er en av de få som tør å stå opp for meg selv og si hvordan dagens kvinner er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Haplos skrev:

Jeg er en av de få som tør å stå opp for meg selv og si hvordan dagens kvinner er

Fint for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Haplos skrev:

Jeg er en av de få som tør å stå opp for meg selv og si hvordan dagens kvinner er

Du står opp for deg selv ved å klage på kvinner? :klo:

Anonymkode: add04...759

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du står opp for deg selv ved å klage på kvinner? :klo:

Anonymkode: add04...759

Hadde du lest mine innlegg hadde du skjønt bedre hva jeg snakket om..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
Akkurat nå, Haplos skrev:

Jeg er en av de få som tør å stå opp for meg selv og si hvordan dagens kvinner er

Javel, men du får det ikke bedre av å klage på kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Haplos said:

Jeg er en av de få som tør å stå opp for meg selv og si hvordan dagens kvinner er

Har du andre interesser i livet?

Anonymkode: 73b4b...644

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du andre interesser i livet?

Anonymkode: 73b4b...644

Ingenting med saken å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Warrior skrev:

Javel, men du får det ikke bedre av å klage på kvinner. 

Jeg klager ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du andre interesser i livet?

Anonymkode: 73b4b...644

2 minutter siden, Haplos skrev:

Ingenting med saken å gjøre ;)

Helt enig. Det har ingenting med saken å gjøre.

Han hater kvinnedagen. Det har han lov til. Den er likevel ikke til for hans skyld. La han få hate dagen alt han vil. Det bekrefter bare at dagen fortsatt er viktig.

Bare svar ok på at han hater kvinnedagen. La han få hate dagen så mye han bare vil. Så kan vi andre gledes over å markere dagen.

Anonymkode: cd80b...dbd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnedagen er jo ikke nødvendigvis for bare å markere ulikheter her i Norge. Det er også for solidaritet for de ca 9 millioner jentene som ikke får gå på skole, eller andre måter å forskjellsbehandle bare for man ble født som jente. 

Det kan like gjerne være ei som er født i et utland som løser krefgåten, men det vet vi ikke for hun fikk aldri sjansen. 

Mange menn er feminister som tror på likhet mellom kjønn og like muligheter. Ikke bare her i vår trygge navle.

Anonymkode: d0ea5...203

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Helt enig. Det har ingenting med saken å gjøre.

Han hater kvinnedagen. Det har han lov til. Den er likevel ikke til for hans skyld. La han få hate dagen alt han vil. Det bekrefter bare at dagen fortsatt er viktig.

Bare svar ok på at han hater kvinnedagen. La han få hate dagen så mye han bare vil. Så kan vi andre gledes over å markere dagen.

Anonymkode: cd80b...dbd

Jeg tenkte nå helst på hva vedkommende ellers har produsert på KG.

Anonymkode: 73b4b...644

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Haplos skrev:

Hadde du lest mine innlegg hadde du skjønt bedre hva jeg snakket om..... 

Du klager fordi ingen vil ha deg og derfor er kvinner problemet? 

Anonymkode: add04...759

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Haplos skrev:

Kvinner i dag påstår dem er så undertrykket og at dem blir seksualisert overalt. Men har dere tenkt på hvorfor? Tenk på måten dere presenterer dere selv. Går lettkledde, har blowjob lepper, silikon og vipper. Hvorfor tror dere ingen menn har respekt for dere? 

Også var det denne free the nipple bevegelsen også. Dere kan ikke sammenligne kvinner nippler med mannlige. Dermed basta

Så du mener for alvor at lettkleddhet, fillers, silikon og falske vipper forsvarer seksuell trakassering? 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Haplos skrev:

Jeg er en av de få som tør å stå opp for meg selv og si hvordan dagens kvinner er

Det du skriver sier ingenting om hvordan kvinner er. Det sier derimot en hel del om hvordan DU er.

 

 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...