Gå til innhold

Kjøpte henne drinker, men jeg fikk ikke sex. Luremus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gold-diggers.        

Anonymkode: a070a...366

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bente1234

Skjønner at jeg har ingenting ut på byen å gjøre hvis menn holder på sånn😳

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 17.10.2020 den 12.17, Haplos skrev:

Jeg møtte ei sexy jente i går og det sa jeg til henne. Så ville jeg kjøpe drinker på henne så hun ble sjarmert av meg. Hun koste seg veldig og satt på mitt fang. Etterhvert så stakk hun bare med venninnene sine, men jeg fikk snappen av henne. Så sendte jeg henne en snap og fortalte hvor dårlig gjort det var og ar jeg hadde knulla henne om ho ikke var så vanskelig. Hvorfor er jenter så dritt?

Om du vil betale for sex så må du si at du vil kjøpe sex da. Ikke kamuflere det med at du skal være snill og kjøpe en drink. Er du fattig siden du tror 100 kr til drink er det samme som å betale en prostituert 1000? 

Anonymkode: 51b93...fa4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 17.10.2020 den 13.05, AnonymBruker skrev:

Aldri kjøp drikke til jenter på byen. De tar i mot uansett om de er interessert eller ikke. De driter i mot de kan snylte drinker av deg. 

Anonymkode: f0f54...c59

Ting du GIR bort frivillig er faktisk ikke snylting. Om jeg hadde laget vafler en dag, og tilbød deg og vennene dine en hver gratis, - tenker du da at du skal betale meg tilbake i form av å vaske bilen min feks? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Skulle jeg tatt betalt for et ligg så hadde jeg tatt en god del mer enn 100 kr, og jeg skulle hatt betalt i ordentlige penger og ikke noe jeg drikker opp. Det hadde nemlig vært en desperat situasjon hvis jeg skulle solgt meg selv, og jeg hadde sannsynligvis trengt de pengene. 

Jeg har hatt en del ONS da jeg var singel, men jeg har aldri vært med noen hjem fordi de spanderte en drink på meg. For det første så måtte jeg være kåt og ha lyst på et ligg i utgangspunktet, og så måtte den jeg evt. skulle bli med hjem klare å sjarmere meg eller være tiltrekkende på en eller annen måte (ikke nødvendigvis utseendet, men personlighet, utstråling, sjarm). Flere har vist seg å egentlig være drittsekker i etterkant, men de har der og da klart å fremstå som tiltrekkende. 

Hvis du ikke er villig til å jobbe for å få deg et ligg på normalt vis, bør du oppsøke de som har dette som yrke. Du må ut med mer enn 100 kr, men slipper å bli skuffet.

Anonymkode: 2a845...52a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Du ble lurt her ts. Slutt å spander på damer du ikke allerede har pult så siler du ut luremusene.

Anonymkode: 4c1b0...985

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 17.10.2020 den 12.17, Haplos skrev:

Jeg møtte ei sexy jente i går og det sa jeg til henne. Så ville jeg kjøpe drinker på henne så hun ble sjarmert av meg. Hun koste seg veldig og satt på mitt fang. Etterhvert så stakk hun bare med venninnene sine, men jeg fikk snappen av henne. Så sendte jeg henne en snap og fortalte hvor dårlig gjort det var og ar jeg hadde knulla henne om ho ikke var så vanskelig. Hvorfor er jenter så dritt?

Jeg ville også sittet på fanget for å få gratis drinker. Når dine forventninger ble tydeligere og du virka klar til å ta et skrittet videre, ville jeg stukket med venninnene mine og glemt deg fullstendig. 

Det koster meg ingenting å flørte for å få gratis drinker av desperate menn.

Anonymkode: 61171...90f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ting du GIR bort frivillig er faktisk ikke snylting. Om jeg hadde laget vafler en dag, og tilbød deg og vennene dine en hver gratis, - tenker du da at du skal betale meg tilbake i form av å vaske bilen min feks? 

Hvorfor sammenligner du venner med ei ukjent jente som han trolig aldri vil se igjen?

Er du snill mot menn du aldri vil se igjen? 

Det finnes forresten "ufrivillig-frivilig" betaling når mannen må betale for kvinnen, ellers blir det ingen date nr. 2

Anonymkode: a6bcb...fdd

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lisa Rowe

Hvert eneste innlegg du legger ut handler om kvinner og hvor dritt du synes de er. Enten så har du laget denne brukeren kun for å trolle eller for å spre kvinnehatet ditt, eller så har du en ekstrem mangel på sosiale antenner.. Uansett hva det måtte være, så burde du virkelig oppsøke profesjonell hjelp. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Så du må kjøpe deg sex? Det er jo litt stusselig.

Anonymkode: 23870...d41

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 17.10.2020 den 12.20, Haplos skrev:

Hvorfor skriver du gutter i gåseøyne? Jeg er gutt og 20 år

Ja så sannelig er du «gutt» 20 år. Tror du bør vente med dating til du er blitt mann og forstår at man ikke kan forvente sex bare fordi man spanderer litt på en kvinne.

Anonymkode: feedb...dbc

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Omg🙈😂 🥂

Anonymkode: fb878...0f7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvordan gikk det denne helga da ts? 😂😂😂😂

Anonymkode: 80286...f8e

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 17.10.2020 den 12.21, Haplos skrev:

Hvorfor er det greit at jenter utnytter, men er det motsatt så blir det ramaskrik?

Det er ikke å utnytte folk når man tilbyr de tjenester og spanderer av egen fri vilje. Hvis man forventer dette så må det kommuniseres tydelig, men dere menn forventer at damer er tankelesere og får så mye dritt av dere når ting ikke blir sånn som dere vil ha! Vi er ikke slaver for deres tragiske og egoistiske behov! Vi damer kommuniserer tydelig hva vi vil ha ihvertfall, oftest et trygt og godt ekteskap med en lidenskapelig og tilstedeværende mann og barn. Men dere juger oss ofte oppi trynet om at dere vil ha disse tingene og bruker heller oss og stikker etterpå. Det er mye verre enn en dame som ikke ville ha deg bare fordi du spanderte drinker av egen fri vilje🙄

Anonymkode: 990ba...484

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

"Sendte jobbsøknad, fikk ikke jobben. Lurefirma"

Anonymkode: d351e...e16

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

"Sendte jobbsøknad, fikk ikke jobben. Lurefirma"

Anonymkode: d351e...e16

Det viser bare at ALLE firmaer er lurefirmaer! 😡 Bedre å kjøpe et oppblåsbart firma eller finne et firma i Thailand. De er ikke så kresne som norske firmaer. 

Anonymkode: 2a845...52a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 17.10.2020 den 12.21, Haplos skrev:

Hvorfor er det greit at jenter utnytter, men er det motsatt så blir det ramaskrik?

Gutter må gjerne utnytte meg på samme måte. Hvis jeg hadde kjøpt masse drinker til en dude og så hadde han sagt sayonara!, så hadde jeg tenkt: Jaja. Ikke: Så slem han er, han skylder meg sex. WTF liksom. Bare mannfolk som mener at "kvinner koster uansett, om de så får penger eller drinker", er med på den greia di her.

Anonymkode: 7179a...090

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kanskje hun først syns du var kjekk og grei, og håpet å kanskje treffe deg igjen?

Altså ikke kun for sex men et mulig forhold?

Det ødela du i så fall...

Anonymkode: f2d3d...4e4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
OPIgirl

Menn gjør aldri, aldri noe for å være hyggelig og snill. De har alltid en baktanke med det de gjør. Alltid. Jævla uvesen alle sammen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 uker senere...
AnonymBruker

For en taper du er, ts. Venninna mi gjorde samme. Fikk en fyr til å kjøpe VIP bord og champagne for 2500 og stakk etterpå. Er dere såpass dumme så fortjener dere det.

Anonymkode: 1b4d4...f0c

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...