Gå til innhold

Kjøpte henne drinker, men jeg fikk ikke sex. Luremus

Anbefalte innlegg

Haplos

Jeg møtte ei sexy jente i går og det sa jeg til henne. Så ville jeg kjøpe drinker på henne så hun ble sjarmert av meg. Hun koste seg veldig og satt på mitt fang. Etterhvert så stakk hun bare med venninnene sine, men jeg fikk snappen av henne. Så sendte jeg henne en snap og fortalte hvor dårlig gjort det var og ar jeg hadde knulla henne om ho ikke var så vanskelig. Hvorfor er jenter så dritt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, Haplos skrev:

Jeg møtte ei sexy jente i går og det sa jeg til henne. Så ville jeg kjøpe drinker på henne så hun ble sjarmert av meg. Hun koste seg veldig og satt på mitt fang. Etterhvert så stakk hun bare med venninnene sine, men jeg fikk snappen av henne. Så sendte jeg henne en snap og fortalte hvor dårlig gjort det var og ar jeg hadde knulla henne om ho ikke var så vanskelig. Hvorfor er jenter så dritt?

Så hun er en hore som koster et par drinker? 

Anonymkode: b38d3...d4f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Du må virkelig slutte å omgåes damer, du er jo helt amøbe på det! Skjønner du ikke det selv? 

Anonymkode: b7177...d6a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Haplos
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så hun er en hore som koster et par drinker? 

Nei det har jeg ikke sagt :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Haplos
Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev:

Hvis du vil betale for sex så får du gå til de som har det som yrke. En drink gir deg ingen rettigheter. Hvorfor er "gutter" så dritt???

Hvorfor skriver du gutter i gåseøyne? Jeg er gutt og 20 år

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 minutter siden, Haplos said:

Gratis drinker er nice, ass. Takk gud for lettlurte gutter 

Anonymkode: f87d9...a81

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Akkurat nå, Haplos skrev:

Nei det har jeg ikke sagt :)

Hun fikk drinker men du fikk ikke sex tilbake? Betaler du for sex med drinker? Høres sånn ut. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Haplos
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gratis drinker er nice, ass. Takk gud for lettlurte gutter 

Hvorfor er det greit at jenter utnytter, men er det motsatt så blir det ramaskrik?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 minutt siden, Haplos said:

Hvorfor er det greit at jenter utnytter, men er det motsatt så blir det ramaskrik?

Gutter fortjener det

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 minutter siden, Haplos said:

Jeg møtte ei sexy jente i går og det sa jeg til henne. Så ville jeg kjøpe drinker på henne

Du må lære deg trollespråket før du skal trolle:

Jeg møtte ei sexy jente i går og det sa jeg til hun. Så ville jeg kjøpe drinker på hun

Anonymkode: 2d653...857

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

:balltre:

Anonymkode: 2634f...993

Lenke til innlegg
Del på andre sider
byh1
6 minutter siden, Haplos skrev:

Hadde dere avtale at du skal knulle henne ved å kjøpe drikke? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Warrior

Hun var ikke interessert i å ha sex med deg. Respekter det. 

Jenter er ikke dritt. Hvis du mener de er så dritt. Hvorfor flørter du med de og kjøper drink til de da? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
10 minutter siden, Haplos skrev:

Hvorfor er jenter så dritt?

Fordi dere er så jævelig ekle som tror at alle vil ligge med dere bare fordi dere kjøper noen drinker og flørter litt. 

Det er mye mer gøy å flørte og drikke enn å ligge med en forfyllet fyr man egentlig ikke liker så godt med øltiss og som tror han er tiiidenes storsjarmør. 

Anonymkode: 8e223...7d7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
9 minutter siden, Haplos skrev:

Er det utnytting når noen er greie å kjøper drinker til deg?

Er det en uskrevet regel at hvis noen kjøper en øl til meg så må jeg være med dem hjem og ligge med dem? Er prisen på ett ligg en øl?

Anonymkode: 8e223...7d7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Stakkars lille incel :troest:

Anonymkode: 29bf0...062

Lenke til innlegg
Del på andre sider
burgut

Det er nok du som er naiv,som tror det bare er å kjøpe noen drinker,så sprer hun beina. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...