Gå til innhold

Ventilator til bad/kjøkken?


Brimi

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe nytt kjøkken fra Ikea, men de har ikke ventilator/kjøkkenvifte som funker for både kjøkken og bad. Hvor kan jeg få kjøpt det hen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg har forstått riktig hva ventilator som funker på både kjøkken og bad er, men prøver meg likevel.

Når kjøkkenventilatoren vår (Electrolux) står på, slår også den lufteventil-vifte-ventilatorsaken på toalett/vaskerom-rommet seg på (den ser ut som en hybrid mellom røykvarsler og smultring). Hvis det er dette du mener, så er vår fra Electrolux og funker som nevnt over. Hvis det du snakker om er noe helt annet og greiene våre skyldes en koblingsfeil, så vil jeg på forhånd nevne at vi ikke vil fikse det. Det er praktisk.

Anonymkode: 43ee5...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg har forstått riktig hva ventilator som funker på både kjøkken og bad er, men prøver meg likevel.

Når kjøkkenventilatoren vår (Electrolux) står på, slår også den lufteventil-vifte-ventilatorsaken på toalett/vaskerom-rommet seg på (den ser ut som en hybrid mellom røykvarsler og smultring). Hvis det er dette du mener, så er vår fra Electrolux og funker som nevnt over. Hvis det du snakker om er noe helt annet og greiene våre skyldes en koblingsfeil, så vil jeg på forhånd nevne at vi ikke vil fikse det. Det er praktisk.

Anonymkode: 43ee5...eae

Jeg tror vi snakker om det samme. Visste bare ikke helt hvordan jeg skulle forklare det 🙈 Men det høres lovende ut. Får ta en tur på Elkjøp til uka. Takk for svar😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...