Gå til innhold

Hva skal DU ønske deg til jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva du ønsker deg, for å få litt tips til gavehandel 🎄

Anonymkode: b6d03...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termoskopp, siste bøkene til Vigdis Hjorth og Lars Mytting, vin, likør, gavekort på barnepass, hjemmestrikk, Scrabble til hytta, middagsinvitasjon :) 

Anonymkode: 9e6f3...d5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundyner + puter, sengetøy, pene håndklær, stekepanne. Egenpleie art som jeg bruker, gavekort på fotpleie. Gjerne gavekort på blomster. En god bok. 

Anonymkode: 99523...669

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny gitar 😄 Altså penger til en slik at jeg kan kjøpe riktig modell selv. 

Endret av Sheik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin, sjokolade, hjemmestrikka sokker, gavekort generelt, pysj, bøker, ansiktsmasker, hårprodukter, kaffe, tøfler, sengetøy, ny stavmikser, ny blender. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Nye badelaken/håndklær
* Kjele 10 L
* Stekepanne
* Penger til ny mobil / ny mobil
* Gavekort hos Platekompaniet eller bokhandel (evt. sånne Visa-gavekort)
* Hjemmestrikkede sokker (gjerne Marius-mønster)
* Marius-krus (serien fra Porsgrund)
* Ny duker 
* Nytt skap/bord til stua til vårt svære monster av en multifunksjonsskriver
* Penner og blyanter (driver med bullet journal)

Jeg synes det er dørgende kjedelig å kjøpe interiørartikler osv, så det er sånt jeg ønsker meg til jul. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på spabehandling, duftlys fra voluspa, god kaffe/te fra vår lokale kaffehus, gode tjukke sokker, varmeflaske, fine koseklær/pyjamas, hårprodukter fra kerasrase eller Kevin murphy, ansiktspleie fra babor, badeskum eller badebomber til badekar(bodyshop, rituals og lush har gode produkter), hjemmestrikk, sengetøy, desserttallerkner, en fin kaffekopp som jeg kan ha på jobb og en fin, lett morgenkåpe. 

Hadde det ikke vært for at jeg skal få barn i vinter så hadde jeg nok også ønsket meg en god vin eller øl. 

Anonymkode: 3024a...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen ting. Har ingen å ønske meg noe fra.

Anonymkode: d3634...693

Kjøp deg en liten ting selv da? Du fortjener det :) Ta vare på deg selv.

Anonymkode: 43fc2...963

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg klær, sko (støvletter), skjerf (fra et spesielt merke), stavmikser, gavekort hos Kicks, god te, julepysj, produkter fra Ole Henriksen ++

Dette kan fort bli dyre gaver så jeg tenker at jeg skal kjøpe en del av disse tingene selv og gi meg selv i julegave. Jeg har gått ned 20 kilo og trenger det meste av klær :ler:

Anonymkode: 9b8c8...7dc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ønsker meg en øyekrem som er så dyr jeg ikke tar meg råd til den selv. Ellers ønsker jeg meg tagger, duftlys, vin, ullundertøy, gavekort på massasje eller hudpleie, hotellweekend (i nærheten), armbånd, restaurant opplever (ikke slik vi alltid gjør), billetter til opplever. 

Anonymkode: 29760...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/17/2020 at 7:06 AM, Stueloff said:

Bøker.

Same procedure as every year. :)

Jeg også, men etter å ha flyttet og gitt bort gudvethvormange kasser med bøker, har jeg funnet ut at jeg ønsker meg et lesebrett. Utenom det har jeg ønsket meg håndklær. De jeg har begynner å bli veldig slitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg alltid bøker (har lang liste med titler). Parfyme, stearinlys, bodylotion, ansiktsmasker, nye, litt lave rødvinsglass og en god/litt dyr kulepenn. 

Anonymkode: f7b38...27c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...