Gå til innhold

Bruker dere Strava?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og er dere opptatt av KOM/QOM og CR? Jeg har blitt hekta og både sykler og løper med større motivasjon enn før 👍 Men skulle ønske flere jenter gikk inn for å ta segmenter, er for mange segmenter hvor nivået blant gutta er så skyhøyt at min topptrente bror ikke har sjans mens under middels trente meg kan løpe baklengs eller sykle på bakhjulet og ta rekorden for jenter. Så kom igjen jenter! 💪

Anonymkode: 35708...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løpegærn

Jeg bruker det 😊 Men her jeg bor er det seriøst noen sykt spreke friidrettsfolk, veldig sjeldent at jeg er i nærheten av å nå opp på segmentene. Og jeg er vel over middels trent selv 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Løpegærn said:

Jeg bruker det 😊 Men her jeg bor er det seriøst noen sykt spreke friidrettsfolk, veldig sjeldent at jeg er i nærheten av å nå opp på segmentene. Og jeg er vel over middels trent selv 😅

Skjønner :) Her jeg bor er det så mange folk at det er laget segmenter over alt, så for oss jenter er det alltid mange innenfor rekkevidde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sjans på segmentene her i Oslo i hvert fall. Det er mange på veldig høyt nivå som bruker Strava.

Anonymkode: 41f2a...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det ikke, og ser overhodet ikke vitsen for min del. Jeg konkurrerer mot meg selv. Har overhodet ikke noe behov for å dele øktene mine så andre kan se på dem. 

Anonymkode: 13ca3...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/16/2020 at 10:29 AM, AnonymBruker said:

Jeg har ikke sjans på segmentene her i Oslo i hvert fall. Det er mange på veldig høyt nivå som bruker Strava.

Anonymkode: 41f2a...759

Bor i utkanten av Oslo jeg da. Sikkert "heldig" med at det ikke er så mange jenter med høyt nivå i området her. Forskjellen mellom kom og qom er ofte 100 % +!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker strava ja,og bryr meg om segmentene. Ikke alltid så lett å nå helt opp da det er ett bra nivå blant jentene her,men blir motivert og prøver så godt jeg kan på de 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker strava og pendler, mest opptatt av hvordan jeg gjør det mot meg selv på de ulike segmentene. 

Anonymkode: c3555...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Strava, men ser ikke på det som en konkurranse nødvendigvis. Bruker det mest for min egen progresjon, og tar ikke så mye hensyn til de der elitegutta som er inne og flasher på segmentene sine. I tillegg er jeg mest glad i lange distanser, så å løpe opp Gressbanen så fort jeg klarer er liksom ikke så interessant. 

(er jente forresten)

Anonymkode: 3e1e0...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...